Capitolul 6

685 15 5
                                    

Bzz,bzz,bzz
Alarma sună neîncetat dar nu vreau sa ma trezesc.
Intr-un final decid sa ma ridic. Îmi fac tabieturile si ma îmbrac intr-o pereche de blugi albi, un maieu gri, geaca de piele, niste adidași negri si ochelarii de soare. Imi iau ghiozdanul si cheile si cobor jos. Il găsesc pe Adam mancand cereale cu lapte.
—Hei bro.
—Hei sis! Ți-am pus si tie cereale!
—Mersi! Ce zici de o cursa! Spun după ce mâncam.
—Nu am mai făcut de mult o cursa cu tine!
—3,2,1,start
****
Ajung prima la școală si cobor sa il aștept pe Adam. Ma așez pe capota si fix atunci apare si el.
—Te-am bătut.
—Ba nu-i corect! Ai luat-o înainte.
—Ba nu.
—Ba da
—Ba nu
—Ba da
—Ba nu.. Suntem întrerupți de sonerie.
—Ce ora ai?
—Sport.
—Si eu
—Avem ora si cu Dylan. Hai.
—Offf. Ma duc la vestiare si ma schimb. Intru în sala de sport si aștept sa vina profesorul. Odată cu el intra si restul de adolescenți întârziati in frunte cu Dylan.
—Copiii, azi băieții au antrenament la fotbal, iar fetele din echipa de majorete se vor pregăti pentru meciul de peste doua săptămâni.
Mergem pe teren si eu din păcate fac parte din echipa de majorete. Melissa este sefa, din pacate. Nu ne am înțeles niciodată
—Fetelor, vom face piramida, cu Maya in vârf!
—Ce? In niciun caz!!!

Pe lângă faptul ca nu ma simt bine,îmi vine amețeală , mai trebuie sa stau si in vârful ala nenorocit.
—Da, așa cum ai auzit. Spune cu o voce pițigăiata.
—Nu o sa fac așa ceva! Nu acum!
—Nu ma intereseaza! Acum, hai la piramida. Off, nu cred așa ceva. Abia ma mai țin pe picioare de la amețeală. Si uite-ma acum in vârful piramidei.
—Acum sari in fata si încearcă sa cazi in picioare.!!!
—Poftim? Nici gând! Nu voi face asta. Spun si ma apuca o durere groaznica de cap si simt cum cad pe spate in gol, si deja stiu ca urmează sa fac contact cu solul. Doua brațe ma prind si ma uit sa vad cine e. Dylan!
—Dylan!
—Maya, ești bine!
—Nu ma simt... dar nu mai apuc sa zic nimic ca ma doare capul mai tare si leșin.
—Maya! Maya, ce ai pățit?

După 3 ore!
Ma trezesc si sunt intr-o camera cu pereții crem si gri si mobila neagra. Unde sunt? Se deschide ușă si pe ea intra Dylan!!!...
—Unde sunt?
D:La mine acasă! Maya, de când nu ai mai mâncat o masa așa cum trebuie?
E:Poftim? Eu nu..
D:Nu minții, de când?
E:De ceva timp... Acum spune ce naiba caut aici, și ce e cu atâtea intrebari?
—Ai leșinat la sport, pe teren inteligento. De ce nu ai grija de tine?
—Aa, nu te privește! Sunt destul de mare încât sa iau propriile decizii.
—Ai căderi de calciu Maya! O sa ajungi în spital. Nu poți sa mănânci asa cand iti amintesti! Ma cearta ca pe un copil mic
—Dar acum, ma simt bine.
—Da, pentru ca ți am făcut eu o injecție
—Poftim? De ce ai facut asta idiotule? Ce mi ai dat? De cand daci tu injectii
—Mai bine mi ai mulțumi! Si am facut o pentru ca altfel acum nu mai erai aici sa vorbesti cu mine idioato! Imi intoarce jignirea destul de nervos
—De unde știi tu asta!?
—Crede-ma, stiu mai multe despre asta decât crezi tu. Am trecut prin asta. Dar eu m am trezit dracului la realitate.
—Aha,vreau acasă! Încerc sa ignor ieșirea lui nu foarte prietenoasa
—Mai întâi mâncam! Daca nu,nu te duc acasă.
—Dar nu vreau! Nu îmi este foame!
—Ba vrei! Numai ca ești orgolioasa! Hai jos sa mâncam.

Coboram si mâncam pizza. Eu abia acum vad ca el este îmbrăcat intr-o pereche de pantaloni de trening si un tricou! E prima data când il vad așa lejer. Ieșim afara si ne îndreptam spre mașină! Intram si observ ceva.
—Asta e mașina cu care ai venit prima data la școală.
—Dap, si?! Stau si ma uit prin ea si recunosc ca m-am îndrăgostit!
—Stii, nu vreau să-ți măresc orgoliul ala deja imens , dar, m-am îndrăgostit!
—Vai,ingeras, chiar asa rapid si bun sunt? Spune ranjind ca un dobitoc la mine
—Nu de tine idiotule, de mașina ta!
—Oh, spune puțin dezamăgit dar cred ca doar mi se pare
—De mult vreau una ca asta! A mea este un model mai vechi și mai sport
—Mașina asta e preferată mea, si am un garaj plin. Am ajuns!
—Da, amm, Dyl?
—Da!
—Mersi, pentru azi!
—Pentru nimic! Ai grija de tine. Ne mai vedem îngeraș!
—Pa Dylan!

Intru în casa unde le găsesc pe fete.
—Unde ai fost? Cu cine ai fost?
—M-am plimbat!
—Sigur? 
—Da fetelor, hai sa ne uitam la un film
—Ok, hai! Mergem la mine in camera si pe la jumătatea filmului adormim toate trei!




Hei, a sosit si bonusul! Sper sa va placă! Am lucrat destul de mult la el si la celelalte! Zilele următoare voi mai pune capitole, si deja lucrurile vor începe sa se schimbe intre Maya si Dylan! Inca o data Crăciun fericit!!
Kisses!!

Destinul nostru! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum