Capitolul 10

543 15 5
                                    

După ce m-am trezit am făcut un dus, am mâncat si am plecat la cumpărături pentru diseară!
Iau chipsuri,suc, energizant, dulciuri, înghețată. Offf, deja am pierdut prima ora. După ce las astea acasă plec la liceu. Ajung si tocmai ce se suna de ieșire.

Îmi iau ghiozdanul si ochelarii de soare si cobor din mașină. Ma îndrept spre intrare si ma întâlnesc cu Dylan.
D:Buna!
E:Hei.
D:Ce faci?
E:Am venit la închisoare! Suntem întrerupți de Melissa( curva scolii) (*scuzați expresia)
Me:Iubi, ce cauți aici cu asta?
E:Asta are un nume, botoxato!
Me:Da, cu târfă asta!
E:Tarfa-i mata! Eu o sa plec. Trec pe lângă Dylan, ma opresc, îmi pun mana pe pieptul lui si ii zic:
E:Apropo Dyl! Mulțumesc pentru micul de jun de ieri si pentru trandafir! Il pup pe obraz si plec. Melissa a rămas masca. Asa ii trebuie daca se pune cu cine nu trebuie.

După ore plec acasă unde încep sa pregătesc lucrurile pentru diseară.
Termin totul, îmi fac un dus si ma îmbrac cu o pereche de pantaloni scurți si un tricou pe care l-a lăsat Dyl aici, serile trecute! Aud soneria si sigur sunt fetele! Cobor repede.
Deschid ușă, insa in fata mea e Dylan.
D:Buna îngeraș!
E:Buna! Ce faci aici?
D:Am venit sa il iau pe Adam.
E:Aha, Adaaaaam! A venit Dylan.
A:Acuuum.
E:Mda, eu plec pa!
D:Pa, apropo, ești sexy in tricoul meu, iti sta mult mai bine decat mie! Bye îngeraș! Fug pe scări si intru la mine in camera. Le dau mesaj fetelor sa nu Mai sune la ușă când vin si eu caut un film intre timp.
După ce au ajuns fetele ne-am uitata la film si acum au început sa ma bata la cap in legătură despre mine si Dylan.
I:So, cum se face ca ca tu si Dylan.....
E:Pai, așa..............si încep sa le povestesc tot.
Er:Wow, ce mai poveste!
I:Chiar ca!
E:Eu inca nu pot sa cred ca am ajuns așa! Nu pot sa cred ca spun asta, dar, m-am îndrăgostit de Dylan.
Er&I:Awwww, ce drăguț.
Înainte sa adorm am primit un mesaj de la Dylan.
"Hei îngeraș, ne putem vedea mâine după ore in parc!? Trebuie sa îți spun ceva important!"
"Ok, ne vedem!" Oare ce a pățit? Adorm gândindu ma La asta...





Oare ce vrea sa ii spună Dylan Mayei? O fi ceva rău!

Destinul nostru! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum