Capitolul 5

658 18 0
                                    

Deschid geamul si nu cred pe cine vad. Un tâmpit care zâmbește șmecherește!
—Fraierule m-ai speriat ca dracu!
—Știu,spune râzând de mine! Pot sa vin cu tine? Mașina mea a făcut pana.
—Parca râdeai de mine. După ce m-ai speriat așa mai vrei sa te iau si cu mine?
—Hai mai, îmi cer scuze na!
—Bine, dar îți ti gura!
—Ok.

Se urca in dreapta mea si pornesc. Nici nu trec bine 10 minute ca se aud sirenele de politie si apăs mai tare accelerația.
—La dracu! Iar ăștia! Fac slalom printre mașini dar tot nu reușesc sa scap.
—Ai grija cum mergi! Fa stânga aici, dreapta si o tine tot asa pana ajungem pe lângă o pădure și am scapat de politie.
—De unde naiba au mai aparut si astia!?
—Nu asta conteaza acum! Vezi-ti de drum. Intru repede pe o potecă prin pădure si opresc mașina! Nu mai am aer!
—De ce ai oprit?
—Pentru ca vreau!
—Abia am scăpat de ăia si tu te-ai oprit acum si aici?
—Nu te privește de ce am oprit ! Așa ca taci. Spun si plec. Nu stiu de ce am simțit o așa nevoie de aer, probabil de la oboseală!

Ma opresc lângă un copac si ma sprijin de el. Gandindu-ma la ceea ce tocmai s-a întâmplat, am auzit un sunet ciudat! Un lup se apropie de mine uitandu-se urat!
Se apropia din ce in ce mai mult. Ahh, sa ma salveze cineva!
—Ajutor! Ajutor! Se aud iar niste foșnituri, cred ca e alt lup! Simt un brat cum ma trage de lângă copac fix când lupul voia sa sara la mine. O luam la fuga si ne oprim lângă un copac.
—Oh doamne! Cum am eu norocul numai de d astea! Tremur incontrolabil
—Gata, liniștește te! Spune si ma ia in brate
—M ai salvat! Ups! Am zis ceva ce o sa ii mărească orgoliul ala imens!
—Hai îngeraș! E frig!
—Nu îmi mai spune asa. Ajungem la mașină si ii arunc cheile. Conduci tu!
—wow! Ok!
—Ce? Ai mai condus tu masini si mai puternice ca asta! Acum hai! Sunt obosită!
Pe drum adorm si simt cum sunt ridicata si după așezată pe patul meu moale. Ma așez bine si adorm la loc pentru ca mâine am liceu!

Hei, capitol bonus de Crăciun! Crăciun fericiiit! Suntem locul 390 in dragoste! Poate o sa mai pun un capitol bonus! Nu promit nimic! Kisses!

Destinul nostru! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum