Maya pov.
Razele soarelui îmi deranjează somnul. Ahh, si imi e si foarte cald. Pilota e jos din pat, dar, de ce imi e cald? Încerc sa ma mișc insa doua brațe ma țin captiva. Ma întorc cu fata spre EL si vad un Dylan care doarme. E așa de drăguț si liniștit!!! Încerc sa ma eliberez din strânsoare dar nu pot. Ma las bătută si încep sa ma joc cu unghiile pe mușchii lui care ies mult mai in evidenta fara tricou si avand in vedere poziția in care sta.In timp ce ma joc pe brațul lui cu unghiile ma gândesc la ce s-a întâmplat ieri cu mine si Dylan. M-a sărutat , bine nu a fost chiar un sărut, am mers la carnaval unde ne-am distrat si am fost chiar prea apropiați , in drum spre casa am cantat si am ras mult si in final am adormit in același pat. Iata-ma acum admirandu-l in timp ce ii managai pielea.
Când întorc capul spre fata lui il vad deschizând ochii aia negri, superbi. Intr un timp atat de scurt a reușit sa mi schimbe părerea despre el
—Ce n-aș da sa ma trezesc asa in fiecare dimineața. As putea sa ma obisnuiesc cu asta sa stii! Ma sperie când il aud vorbind si imi retrag repede mana de pe brațul sau.
—Neata.
—De ce te-ai oprit! Imi placea!! Încep sa ma joc iar pe brațul sau, dar ii suna telefonul. Il ia, iar eu vreau sa ma ridic insa ma trage de mana si imi face semn sa nu plec si sa continui ceea ce făceam.
—Alo! Da Luck...... Ok, te sun sa te anunț.
—Ce-i?
—Luck,mi-a zis ca oamenii vor o cursa intre King si Queen.
—Si o vor avea! Când?
—Maine seara! Nu ai idee cat as vrea sa mai stam așa, dar trebuie sa plec. Se duce sa se schimbe si pleaca.După ce pleacă el, imi fac un dus si cobor jos unde deja nu mai e nimeni. Ma duc la bucătărie si găsesc un bilet pe frigider.
"Surioara,am plecat cu fetele si restul la casa de la mare si venim mâine seara. Am vrut sa te întrebam daca vii dar dormeai!
PS. Abia aștept sa imi povestești despre ce e intre tine si Dylan. Pup!! "Nu cred, m-au lăsat singura. Ce mai prieteni!!! Mănânc ceva apoi ma duc la mine in camera unde încep sezonul șase din TVD. E deja opt seara si eu sunt la jumatatea sezonului 7.
—Adam! Unde esti? Ești acasă? Asta-i Dylan?
—Adam nu e acasă! Spun eu ,el fiind in fata ușii camerei lui Adam. A plecat cu ceilalți pana mâine seara. Tu ce ai? Intra la mine in camera nervos, trecând ca un uragan pe lângă mine si se aseaza pe pat sprijinindu-si capul in palme.
—Sunt al dracului de nervos!
—Am văzut asta deja! Ce s a intamplat?
—Off,am avut un transport si nu am putut sa merg! Pe ai mei incompetenți i-a văzut politia. Au fugit si au lăsat camionul acolo. Acum politia il are si face investigații deja. Lua m ar dracu! Spune si isi trece mainile prin par facandu ma sa mi doresc sa fac eu asta... ce ciudat
—Calmeaza-te, spun punandu-ma in spatele sau si incepand sa i fac masaj. Stiu pe cineva care te poate ajuta. Nu mai fii așa nervos. Nu îți sta bine!
—Adică când nu sunt nervos arat bine?
—Acuma nu ți-o lua in cap, spun chicotind. Se întoarce spre mine si se uita in ochii mei.
—Mulțumesc!
—Pentru?
—M-ai calmat, ceea ce nimeni nu a reușit pana azi! Mersi îngeraș.
—Pentru nimic.
—Aa, si faci un masaj tare relaxant.!
—Pai, pot spune ca este talentul meu.
—Vrei sa spui unul din talentele tale.
—Nici chiar așa, mie imi e foame, vrei și tu ceva?
—Dap, hai la bucătărie.Ajungem la bucătărie si eu ma uit prin frigider.
—Știi de ce am pofta îngeraș?
—Hm?
—De spaghete!
—Buna idee! Hai sa facem. Am scos ce ne trebuie si ne-am apucat. Am facut o echipa bună.
—Ce bune sunt! Uite un alt talent al tau.
—Si tu ai contribuit.După ce am mancat, am strâns masa și am spălat vasele împreună.
—Eu ma duc sa fac un dus. Când ies din baie il găsesc pe Dyl la mine in pat uitandu-se la TVD pe laptopul meu.
—Ce faci? Spun in timp ce ma pun în pat langa el.
—Aici am rămas si eu cu vizionarea, hai, vino. Ma trage la pieptul lui si ne uitam împreună. După 2 ore mi se face somn.
—Dyl, mie imi e somn.
—Si mie, hai sa dormim! Pune laptopul pe noptiera si ma trage mai bine la pieptul lui.
—Noapte bune Dyl!
—Noapte buna îngeraș!
Adorm inhalând parfumul lui. Stiu ca nu e bine ceea ce fac acum si ceea ce simt pentru el, dar nu ma pot abtine.
Se simte asa bine...
Totul e așa perfect.....Heii, am pus! Am promis ca pun azi! Sper ca v-a plăcut si voi reveni curând! Kisses! 😘😍
CITEȘTI
Destinul nostru!
RomanceEa:Fata care odata era cuminte si silitoare acum a ajuns o inima de piatra, nu accepta pe nimeni in inima ei care oricum nu mai este capabilă să iubească sau sa simtă ceva. S au schimbat atât de multe in viata ei încât este de nerecunoscut, ca urmar...