Razele soarelui patrund usor printre perdeaua subtire si imi mangaie fin fata, deranjandu-ma din somnul meu mult prea dulce. Deschid usor ochii si vreau sa ma întorc spre noptieră ca sa iau telefonul dar sunt captivă in bratele puternice ale iubitului meu care mormaie ceva indescifrabil si ma strange mai tare.
Ma intorc cu fata spre el si in minte imi apar întâmplările de noaptea trecută. Petrecerea de ziua mea, distractia alaturi de prietenii mei, noi mergand spre casa lui Dylan, si ce s-a întâmplat apoi intre noi doi. Ma inrosesc la gandul asta si deodată ma simt întoarsă pe spate si cu iubitul meu deasupra mea.
E:Cineva s-a trezit cu chef de joaca! Spun mangaindu-l pe bratele pline de tatuaje
D:Hmmm, suspina in timp ce isi ingroapa nasul in parul meu, nici nu ai idee iubito! Coboara pe gatul meu unde prinde o bucata de piele intre dinti si strange incat gem tare
E:Ahh, Dylan! Doare!
D:Ca sa stie toti idiotii ca esti a mea. Imi apuca un san in mana si il maseaza usor, strivindu-si buzele de ale mele incepand un sărut pasional si plin de dragoste.
D:Oricat de mult as vrea sa te fac a mea iar stiu ca inca e prea devreme si te doare si plus ca am o supriza, spune cu un ranjet imens pe fata.
E:Alta? Nu vreau sa ma ridic de aici... si nu ma doare, ma smiorcai eu ca un copil mic sub el
D:Haide iubito, promit ca e ultima! Te... rog...frumos spune printre scurte săruturi
E:Off,bine. Il imping de pe mine si ma ridic din pat sub privirea arzatoare a iubitului meu. Imi iau repede un tricou de al lui pe mine si o pereche de boxeri pe care o am de ceva timp aici. Dylan si a luat si el niste pantaloni de trening si portofelul si am ieșit din camera tinandu ne de mana. Iesim afara din casa in timp ce el imi pune mainile la ochi si pasim incet spre.... habar nu am ce.Dupa cativa pasi ne oprim si acesta isi ia mainile de pe ochii mei, cand ii deschid si vad ceea ce se afla in fata mea ma dezechilibrez dar noroc cu iubitul meu care ma prinde imediat si ma susține.
In fata mea, sta linistit un Range Rover identic cu al iubitului meu, doar ca este un negru lucios si are numarul KSQ!!
E:D D Dylan, ce e asta? Spun stupefiata analizand in continuare minunatia extrem de scumpa din fata mea
D:O masina, si nu oricare, e a ta iubito. Doar a ta. Stiu ca ti a placut enorm de mult a mea asa ca ti am luat si tie una la fel doar ca alta culoare. Imi revin din starea mea care devenea deja dubioasa si i-am sarit in brate prinzadu-l de gat si pupandu-l neincetat pe toata fata.
E:Te iubesc! Te iubesc! Te iubesc! Ma lasa jos si ne unim fruntile una de cealaltă. Nu trebuia sa faci asta iubitule. Nu pot sa o accept e prea...
D:Poftim? De ce? Nu iti place? Sa stii ca pot sa o modific nu e ni...
E:Nuu, spun in timp ce il intrerup, e perfecta asa, doar ca e.. e prea mult. Cu siguranță ai dat foarte mult pe ea si...
D:Nu conteaza cat am dat, stii ca nu e o problema pentru mine. Te rog accepta
E:Ahh, ok! Dar doar pentru ca o ador pur si simplu.
D:Pai atunci, hai sa dam o tura prin cartier, ce zici? Nici nu il mai las sa zica ceva ca il trag de mana spre masina.Urc emotionata si entuziasmata la volan si astept sa urce si Dylan. Inspir adanc mirosul de piele noua, care apropo este crem, la fel ca bordul.
D:Iti place? Spune cu o mica tenta de teama in voce
E:Nu, si fac o pauza in care iubitul meu isi schimba expresia trecand la una trista, o ador spun si il sarut scurt inainte sa o pornesc. Sunetul motorului e silentios si deja ador masina asta. Plec repede de pe loc tipand extaziata si deschid geamurile, vantul intra violent in masina si imi zbarleste parul mai rau. Rad cu gura pana la urechi si ma uit la iubitul meu care are si el un ranjet imprimat pe fata. Ii strig un
E:Multumesc iubitule! Te iubesc!!! Dam o tura prin cartier si opresc in fata casei mele, din care ies prietenii nostri mergand impleticit, si mahmuri.
M:Wooa!! Dylan frate, ti-ai schimbat culoarea la masina?
D:Nup, nu e a mea. E a ei, spune si arata zâmbind spre mine
C:Sa-mi trag una! Spune si face ochii mari. E a ta???
E: Da, cadou de la iubitul meu minunat❤❤
Er:Eew, mai usor ca fac diabet.
N:Mi-o dai si mie o tura, nu-i asa draga prietena?
E:Fii serios Nick, nu te atingi de masina mea. Nick face o fata trista ca de copil iar noi ceilalti incepem sa radem de el.
Dupa ce mai radem putin de Nick si Ty care se milogesc de mine sa le dau masina plecam toti la casele noastre sa ne odihnim mai bine dupa noaptea nebuna de care am avut parte.
Ah, Doamne! Multumesc pentru acesti oameni minunați din viata mea. Multumesc pentru toate clipele minunate si ajuta-ne sa fim sanatosi si fericiti impreuna in continuare! Mama, tata sper ca sunteti bine acolo unde sunteți, ca eu sunt bine aici. Va iubesc!!!Heyyy! Am reinviat si eu :)). Sper din toata inima sa va placa capitolul si astept pareri!
Kisses!!! ❤💕😘
CITEȘTI
Destinul nostru!
RomanceEa:Fata care odata era cuminte si silitoare acum a ajuns o inima de piatra, nu accepta pe nimeni in inima ei care oricum nu mai este capabilă să iubească sau sa simtă ceva. S au schimbat atât de multe in viata ei încât este de nerecunoscut, ca urmar...