INAINTE SA ADORM AM PRIMIT UN MESAJ DE LA DYLAN.
"HEI INGERAS,NE PUTEM VEDEA MAINE DUPA ORE IN PARC? TREBUIE SA ITI SPUN CEVA IMPORTANT." OARE CE VREA SA IMI SPUNA? MA SPERIE.Alarma suna neîncetat si e tare enervanta.
E:Baga-mi-as! Le trezesc si pe fete si după ce îmi fac tabieturile, ma îndrept spre dressing. Imi iau un tricou negru, blugi negri, perechea de bocanci negri, geaca de piele si ochelarii de soare. Îmi iau telefonul si cobor jos unde fetele tocmai terminaseră de mâncat.
E:Hai.
Er:Nu mănânci?
E:Nu, o sa îmi iau doar o cafea.
I: Of, o sa mori intr-o zi de la atata cafea! Am plecat toate spre școală fiecare cu mașină ei.După ce am ajuns am coborât din mașini si ne-am alăturat băieților care erau lângă mașini.
Noi:Hei!
Ei:Hei! Ce faceți?
E:Bine, mor de somn. Ma urc pe capota mașinii lui Matt, un BMW X5 si mi-am pus capul pe umărul lui.
E:Îmi e așa somn!
M:Ce ai făcut de îți e așa somn iubito? Ma alint ca o pisică la auzul alintului sau, frecandu mi nasul de tricoului lui si ii simt parfumul mult prea cunoscut, insa doar așa ne alintam noi, nu i nimic altceva :))
E:Am fost supusă la un interogatoriu lung! Discuția ne-a fost întreruptă de Dylan.
D:Buna!
Noi:Buna! Cobor de pe mașina lui Matt si ma apropi de mașină lui Dylan.
Am analizat-o mai bine si am rămas șocata!
E:Ce i-ai făcut?!!😱😲😟
D:Asta se întâmpla când un idiot ,si se uita spre Nick, se oferă să-ți scoată mașină din garajul subteran. Roverul lui Dylan era zgâriat rău pe partea dreapta.
E:Cat de imbecil sa fii sa lovești bijuteria asta?!!😱😬
N:Tu mai lipseai! Nu e vina mea! De unde era sa știu ca un deștept a schimbat ieșirea din garajul subteran fara sa spună. O repar eu gata, mai lăsați ma!!
D:Îți repet iar, cea pe care o știai tu, S-a Blocat imbecilule!!! Se răstește la el vrând destul de iritat dar cu o urma de amuzament! Il trag de brat înapoi. Ma uit la Ivy si vad ca ne privește înspăimântată!
I:Sunteți îmbrăcați la fel!!! Remarca aceasta. Noi doi ne uitam unul la altul analizandu-ne din cap pana in picioare. Avea un tricou negru, niste blugi negri, bocancii negri, geaca de piele si ochelarii de soare. Parca ma uitam in oglinda. Numai ca îmi vedeam varianta masculina.
E&D:Wow!
A:Ce ciudat!..
E:Pura întâmplare. Si trebuie s-o repari repede. Spun către Dylan.
D:Sa fii sigura de asta. Ma trage de mana urcandu-ne pe capota mașinii sale. Mai sunt 10 minute pana se suna.
D:Ce ai pățit? Ai nevoie iar de....? Îmi șoptește mai încet.
E:Nu, deocamdată! Îmi e somn. Spun punandu-mi capul in poala lui si intinzandu-ma pe capota.
E:Știi, am fost supusa unui interogatoriu aseară!
D:Nu ai fost singura!
E:Ce vrei sa îmi spui azi!
D:....., e întrerupt de sonerie, nu contează, iti zic azi! Ma ajuta sa cobor si ne îndreptam toți spre clasele noastre.
Sunt la ultima ora, fiind antrenamentul la majorete. Melissa ma enervează la culme cu coregrafia ei..
E:Oh, pe bune? Pana si un băiat ar face o coregrafie mai buna!!
M:Pe bune? Tu o faci mai bine?
E:Da, până si eu! Asta cu piramida la final e cea mai proastă idee. Vrea sa mai zică ceva, insa aud soneria si plec la vestiare.După ce ma schimb ies din liceu si ma urc in mașină plecând spre parc sa ma întâlnesc cu Dylan. Ajung si cobor indreptandu-ma pe alee spre o banca. Ma apropi mai bine si il vad pe Dylan sarutandu-se cu Melissa!
Imi dreg vocea si Dylan ma aude.
D:Îngeraș, nu...
E:De asta m-ai chemat?
M:Iubi, ce căuta curva asta aici?
E:Mai bine te-ai uita in oglinda! Mai bine plec, v am întrerupt. Ma întorc si plec nervoasa!
D:Maya! Maya! Ma prinde de mana, si ma întoarce cu fata la el.
E:Lasa-ma! Ce mai vrei acum?
D:Nu e ceea ce crezi! Te rog, lasa-ma sa îți explic!
E:Nu ai ce sa îmi explici! Numai dă-mi drumul ca sa plec.
D:Nu,nu te las Sa pleci. Ma ridica si ma pune pe umărul lui ca un sac de cartofi si pleaca.
E:Da-ma jos! Nu vreau sa merg cu tine, spun si imi revars toata furia pe spatele sau, acordându i o ploaie de pumni pe care nici nu o simte, sunt sigura
D:Daca nu te potolești te musc de fund!
M-am oprit numaidecât si am început sa il înjur in gând. Ajungem la mașină si ma pune pe scaunul pasagerului, el trecând la volan si demarând in forță .
E:Dylan, vreau acasă! Tip nervoasa. Nu zice nimic si își vede de drum. Unde ma duci? Ahh, vorbește idiotule! Acesta oprește mașina imediat si vad ca suntem intr-un loc unde poți vedea tot orașul. Coboară din mașină si asta fac si eu!
E:De ce dracu m-ai adus aici? Acesta se întoarce spre mine tragandu-ma lângă el si ma săruta! Fluturașii își fac apariția si ma enervează ca m-am îndrăgostit fix de el, ca simt ceva, la dracu!
E:Dylan!
D:Maya, te rog, asculta-ma! Ceea ce ai văzut in parc nu e ceea ce crezi. Melissa m-a văzut stand pe banca si te-a văzut si pe tine! S-a făcut ca leșina si eu m-am ridicat sa o prind! Tu te-aj apropiat de noi iar ea a profitat si m-a sărutat!
E:Dylan,...
D:Nu, ma vei asculta! Nu te+am chemat acolo ca sa vezi ceea ce ai văzut, nu aș face asta niciodată. Te-am chemat sa îți spun ca,.....la dracu Te iubesc, te ador. De când te-am văzut prima data am simțit ceva. Chiar dacă e putin timp si e greu de crezut, cu fiecare zi care trece ma indragostesc mai mult! Prima noapte in care am dormit împreună, primul nostru sărut, zilele petrecute cu tine, ziua in care am mers la carnaval,prima dimineața in care m-am trezit lângă tine, seara in care am venit la tine acasă nervoasă dracu, in stare sa sparg tot, iar tu m+ai calmat, singura persoana care a reușit sa ma calmeze vreodată, si doar prin niste vorbe si un masaj. Te iubesc Maya, mai mult decât îți poți imagina!
E:Dylan, eu.... Si eu te iubesc. Zilele astea m-am tot gândit la situația asta ,la cum ne-am întâlnit si cum suntem acum, la cum am dormit împreună 3 nopți, la cum m-ai sărutat prima data, la cum ador sa te ating. La cum ma simt când ma atingi, când te ating. Cum ma pierd in ochii tai negri ca taciunele.
La început am crezut ca e doar atracție fizică, dar după toate cele întâmplate , mi-am dat seama de ceva. Ma îndrăgostisem de tine, mai mult decât credeam ca pot, deși nu am vrut sa recunosc asta. Când m-am trezit in dimineața aceea fara tine lângă mine am simți ca lipsește ceva din mine, m-am obișnuit cu tine in preajma mea. Nu mai pot dormi noaptea fara sa simt brațele tale in jurul meu. Te iubesc Dylan si foarte mult! Si nici eu nu pot sa cred asta!
Nu pot sa cred ca ne-am marturisit sentimentele!
D:Atunci, îngeraș, vrei sa fii iubita mea?
E:Da Dyl, vreau! Ma trage iar intr-un sărut, unul in care ne punem toate sentimentele! Ador gustul lui de menta amestecata cu tutun.
D:Te iubesc îngeraș!
E:Te iubesc Dyl! Ne-am întins pe capota mașinii tinandu-ne in brațe, sub razele soarelui!
D:Iubito!
E:Hm ingan visătoare, simțind ceva minunat la auzul alintului sau
D:Cum crezi ca o sa reacționeze prietenii noștri?
E:Nu cred ca au vreo problema! Cel puțin nu mi-au dat asta de inteles după interogatoriu.
D:Cred ca ar trebui sa plecam.
E:Ok, hai! Când ai reparat-o? Spun deschizând portiera.
D:La ora de psihologie am chiulit si am mers acasă sa o fac, spune si chicotesc Ne urcam în mașină si Dylan pleacă. Îmi ia mana in a sa si le pune pe coapsa mea!Hei,am revenit cu capitol nou! E cel mai lung, si eu il ador! Sper sa va plava si voua! L-am așteptat de mult! Sper ca a ieșit bine! Aștept părerile voastre!!! Kisses!
CITEȘTI
Destinul nostru!
RomanceEa:Fata care odata era cuminte si silitoare acum a ajuns o inima de piatra, nu accepta pe nimeni in inima ei care oricum nu mai este capabilă să iubească sau sa simtă ceva. S au schimbat atât de multe in viata ei încât este de nerecunoscut, ca urmar...