Capitolul 9

611 11 0
                                    

E dimineața si eu ma trezesc iar in brațele lui Dyl. Ma întorc cu fata spre el si imi reiau jocul pe bratul sau de ieri dimineață.
—Neata îngeraș! Spune cu o voce răgușită si sexy.
—Neata Dyl! Azi avem cursa!
—Dap, dar pana atunci, hăi sa mâncam. Ma îmbrac repede si cobor la bucătărie unde Dyl era la bustul gol cu fata spre aragaz, gătind. Ma pun pe un scaun si ma uit la el.
—M-ai speriat îngeraș, spune intorcandu-se cu fata spre mine.
—Ce gătești?
—Clătite cu Nuttela!
—Ooo, delicios. După ce am mâncat el a plecat, iar eu m-am uitat la un film. E ora 16:00. Pun alarma sa sune la 21:00 si ma culc. Cursa e la 23:00.
E ora 22 iar eu nu stiu cu ce sa ma îmbrac. Îmi suna telefonul si vad ca e Adam.
—Alo
—Hei sis! Ce faci?
—Ma pregătesc de cursa! Tu?
—Pai te-am sunat sa iti spun ca s-a stricat ceva la mașina si ajungem mâine!
—Ok,pa, te iubesc!
—Si eu! Pa. După ce m-am îmbrăcat mi-am luat R8ul si am plecat spre curse.

Ajung si cobor din mașină. Deodata o mașină identică ca a mea oprește lângă mine. Clar, e Dylan. Ceva imi spune asta. Coboară si vine lângă mine.
—Hei!
—Buna îngeraș.
—Nu aveai mașină stricata?
—Am reparat-o azi dupa ce ma plecat de la tine. Ma uit la ea si observ ceva schimbat.
—I-ai schimbat numărul de înmatriculare!
—Dap! Din DEV l-a schimbat in DYL.
—DYL ha? Spun cu un mic zâmbet
—Chiar așa! Hai la linia de start! 3,2,1 start. Sunt in fata lui si fix lângă Finish iese egalitate. Cobor din mașină si așa face si el.
—Cum e posibil?
—Egalitate! Nu ai mai câștigat si de data asta!
—Dar nici tu! Nu stiu cum reușești dar o sa aflu! Ești un așa...

Nu apuc sa termin ca buzele îmi sunt zdrobite de ale lui. La început nu ii răspund dar nu mai rezist si ii răspund. Îmi pun mainile după gatul lui si adâncesc sărutul. Ne oprim din cauza lipsei de aer.
—De când așteptam sa fac asta.!!!
—Amm, mda. Eu o sa plec... Pa. Ma urc in mașină si plec. Nu pot sa cred ca ne-am sărutat. Si nu a fost ca prima data. Offff, ce îmi faci tu mie Dylan!

După ce ajung acasă si îmi fac un dus, ma îmbrac si ma bag in pat. Imi iau laptopul si nici nu apuc sa dau play la TVD ca cineva îmi bocăne in geamul de la balcon. Dau într-o parte draperia si il vad pe Dylan in balconul meu. Deschid ușă si il las sa intre.
—Ce cauți aici?
—Ma plictiseam singur acasă! Ce făceai?
—Tocmai porneam un episod din TVD când un idiot m-a întrerupt.
—Pai ce mai așteptam, hai sa ne uitam. Spune in timp ce își da tricoul jos. Ne băgam in pat si dam drumul la film. Doua episoade mai târziu mie deja mi s-a făcut somn.
—Dyl, eu nu ma mai uit!
—Nici eu! Da laptopul jos si se întoarce cu fata spre mine. Eu încep sa fac lucrul care după spusele lui ii place si il relaxează!
—Ai nostri prieteni vin mâine pentru ca s-a stricat mașina.
—Super...
—Mie îmi e somn.
—Ai observat ca am inceput sa facem un obicei din a dormi împreună? Acum chiar o sa ma obisnuiesc cu asta, ingeras.
—Am observat, spun râzând. Ma trage mai aproape de el si adorm iar in brațele lui. De dimineața nu mai e, așa cum m-am obișnuit, dar am găsit un bilet si un trandafir in locul lui.
"Scuze ca am plecat îngeraș,dar a trebuit sa rezolv ceva. Ți-am lăsat micul tau de jun preferat in bucătărie. Te sărut!"
Cum am ajuns noi doi de la cearta, în situația asta?

Îmi fac tabieturile, ma îmbrac si cobor la bucătărie unde găsesc clătite pe masa lângă un alt bilet si o cutie de bomboane.
"Poftă buna îngeraș!!! Sper sa îți placa. As fi vrut sa mancam împreună dar nu s-a putut. Ne vedem mai târziu, sper! Daca nu, mâine la școală." Il ador, gata am zis-o! Nu pot sa cred ca m-am îndrăgostit de el! Ceva ce l a început mi se părea imposibil acuma a devenit realitate si nu stiu ce sa fac...

Mănânc si spăl vasele si aud soneria. Deschid ușă si in fata mea sta trupa de trădători. Sar toți pe mine si ma îmbrățișează.
Toți: Ne-a fost dor de tine!
—Si mie de voi! Cum a fost!?
—Frumos!
—Dar nu la fel ca atunci când ești si tu cu noi!
—Tu ce ai făcut singură?
—Pai n-am fost chiar singura! M-am uitat cu Dylan la film, am fost la curse,am mâncat cele mai bune clătite si spaghete! A fost bine.
—Wow,ia stai! Cu Dylan ai făcut ce?
—Crede-ma nici eu nu stiu cum de am ajuns așa! Fetelor ce ziceți de o seara a fetelor?
—Grozav!
—Ai mult de povestit.
—Sa fiți sigure de asta. Am petrecut toată ziua cu ei si după am adormit de data asta singură! E ciudat dar ii simt lipsa...Si ii dau dreptate...m am obisnuit cu asta...





Heeiii, la multi anii! Un an nou fericit si plin de bucurii alături de familie! Aveam in plan sa pun acest capitol anul trecut (aseară înainte de 24:00) dar nu am mai putut. Sper sa va placă!!! Kisses!😍😘❤

Destinul nostru! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum