De dimineața, după ce ne-am trezit si ne-am facut tabieturile am mers la bucătărie sa ne luam micul de jun si sa plecam la școală.
E:Neata gașcă!
Toți: Neata, spun ei căscând!
D: Se pare ca visele nu v-au lăsat sa dormiți?
N:Se poate spune si așa, spune acesta cu un mic zâmbet in coltul gurii.
C: Ce vise, ca nebunii ăștia doi au rupt patul direct. Cred ca le-au pus in practica!!
Er:Cammm!!!!!
C:Niciun Cam, nu am putut sa dorm toată noaptea de voi. Duceti-va la voi acasa, cuib de ciori ce sunteti, dar sa știți ca nu vreau nepoți. Așa ca gura!
M:Hm, da am înțeles ca și-au tras-o toată noaptea dar trebuie sa ajungem la liceu in pana mea!! Vreau sa vad cine e nou si daca e o puicuță buna!
I:Numai la asta va sta gândul, hai odată!!! Radem toți si ne îndreptam spre mașini.După ce se suna, ne despărțim si mergem fiecare spre ore! Am ora cu Dylan așa ca mergem spre dulapul meu sa îmi iau cartea de engleza. După ce îmi iau cartea dulapul se închide brusc si sunt lipita de el. Buzele îmi sunt frământate de altele pe care le ador si care au devenit o dependență pentru mine. Își asează o mana sub tricoul meu si explorează toate pielea spatelui trasmintandu-mi o mie de fiori. Îmi bag mâinile in parul lui si il trag ușor. Acesta geme destul de tare si înainte sa apuc sa ii atrag atenția se pare ca cineva ne-a auzit si ne-a si văzut. Își drege glasul si se apropie de noi. Ne oprim din ce făceam si il dau pe Dyl din fata mea. Se întoarce nervos ca a fost deranjat si rostește:
D:Cauți ceva?
??:Căutam o clasa si se pare ca am dat peste doi adolescenți nesatui ce mai aveau puțin si și-o trăgeau aici.
D:Mai bine ai zbura dracu de aici!
E:Dyl, lasa-l. Nu te mai enerva!! Ma apropii mai mult de necunoscut si rămân împietrita când recunosc acei ochi ciocolatii ce m-au vrăjit de prima data.
E:A-Aiden? Spun balbaindu-ma...
A:Am, așa ma cheamă!
A:Cum? Ce naiba?
D:Iubito, hai întârziem, iubito!! Maya!!!
E:Hm, spun in timp ce imi dezlipesc ochii de ai sai.
D:Haide iubito, o sa întârziem! Ma ia de mana si plecam spre clasa. In timpul orei ma gândesc doar la el.. Cum naiba e aici? Chiar e el? Adică e imposibil sa fie chiar el!*Aiden pov*
După ce am trecut pe la secretariat si mi-am luat ce trebuie ma îndrept spre clasa de istorie. Fac stânga când ajung la capătul holului după cum imi arata hârtia din mana mea si dau de doi adolescenți in călduri. Frate nu trebuie sa ve-o trageți chiar aici!!! Îmi dreg vocea si ma apropii mai mult de cei doi înflăcărați.
?:Cauți ceva?
E:Pai, căutăm clasa si am dat de doi adolescenți plini de hormoni ce mai aveau putin si și-o trăgeau aici.
?:Mai bine ai pleca dracu de aici.
?2: Dyl, lasa-l! Nu te mai enerva. Se aude o voce suava din spatele musculosului. Se apropie mai mult de mine si rămâne blocata! Frate, stiu ca arat bine dar de fata cu iubitul sau? Pe bune?
?2:A-Aiden? Spune ea bâlbâit si nu îmi dau seama de unde ma cunoaște. Desi ochii aceia mi se par cunoscuți, dar nu stiu de unde...
E:Așa ma cheamă! Rămâne holbandu-se la mine pana necunoscutul ii atrage atenția!
?:Iubito, hai o sa inatarziem, iubito!! Mayaa!!
M:Hm!?
?:Hai, o sa întârziem, spune in timp ce o ia de mana si pleacă amândoi. Am rămas mască! E imposibil sa fie ea!! Nu are cum!! Oare e adevărat? Doamne, ce frumoasa s-a facut!!! Nu îmi vine sa cred ca e chiar ea!Maya pov:
După ore ne întâlnim toți in parcare! Inca sunt socata de cele întâmplate azi, dar încerc sa maschez asta.
E&D:Buna!
I: Maya, Maya, ai văzut colegul nou? E o bunaciune!
Er:Are dreptate... Spune zâmbind
N:Mda, comportati-va ca si cum nu as fi aici. Spune ofticat.
Er:Hai iubitule, știi ca te iubesc doar pe tine. Spune si il săruta! Sunt așa drăguți!
M:Fuck! Deci e băiat.. Credeam si eu ca e vreo bunaciune!
D:Eh, ghinion frate! Alta data. Si plus ca e lumea plina de bunaciuni.
E:Dylan, sunt si eu aici!
D:O haide iubito, doar am vorbit. Spune prinzandu-ma de talie si pupandu-ma pe frunte.
C:Okk, asta devine enervant. Mi se face rău de la atata iubire.
E:O sa îți vina si vremea ta. Ai sa vezi, pana atunci hai sa facem bagajele! Toată lumea acasă!!Hei! In primul rand vreau sa îmi cer scuze ca am lipsit atât. Insa am avut o problema si nu am putut posta! Insa sper ca in minivacanța asta sa am timp sa mai postez ceva. Va așteptati sa fie Aiden colegul cel nou? Sper cs v-a plăcut si pe data viitoare!!
Kisses!! 💋💋❤
CITEȘTI
Destinul nostru!
RomanceEa:Fata care odata era cuminte si silitoare acum a ajuns o inima de piatra, nu accepta pe nimeni in inima ei care oricum nu mai este capabilă să iubească sau sa simtă ceva. S au schimbat atât de multe in viata ei încât este de nerecunoscut, ca urmar...