Capitolul 12

614 15 4
                                    

Ieri seara după ce am ajuns acasă, le-am povestit celorlalți despre relația noastră. Spre ușurarea noastră nu au avut nimic împotriva.
Acum, ma aflu in living, vorbind cu fetele si povestind.

Îmi sumă telefonul si ne întrerupe.
C.V:
E:Alo
D:Buna iubito, ce faci?
E:Hei,cu fetele. Tu ce faci?
D:La sediu, cu treaba multa.
E:Când vii? Îmi e dor de tine deja!!!😞😔
D:Îmi pare rău iubito, dar am treaba. Insa, ca sa ma recompensez, diseară, la 20 vin sa te iau. Sa te îmbraci comod.
E:Ok.... Ne vedem diseară!
D:Pa iubito, te iubesc!!
E:Pa, si eu te iubesc!!
C.T.I
E:Diseară am întâlnire!!!!
Er&I:Ce?
I:Când?
Er:Unde?
Er&I:Cu cine?
E:Wow. Pai diseară la 20, nu stiu inca, normal ca cu Dylan!!!
I:Pai... E 13. Hai la mall sa te aranjam.
E:Ce? Nuuuu, nu vreauuu
Er:Ooo ba da. Hai!!!
Fetele m-au tarat pana la un salon unde ne-am făcut toate unghiile. După, am mers la o cafenea si am plecat acasă. E ora 17:00. Ne-a luat ceva.

Er:Acum fugi si fa un duș!!
I:Dar rapid.
E:Ok,ok. Gata! După un dus de 20 de minute am ieșit si le-am găsit pe fete pe pat asteptandu-ma.
E:Gata.
I:Ok, hai sa te fac la par.
Er:Ți-a zis macar cum sa te aranjezi?
E:Mi-a zis sa ma îmbrac in ceva comod.
I:Atunci îți fac ceva simplu. După 30 de minute de jumulituri, Ivy a terminat.

 După 30 de minute de jumulituri, Ivy a terminat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Er:Bun, acum machiajul. Chitaie fericita!
E:Nu fa ceva strident! Stiu eu cum machiezi tu!!
Er:Hei, ma jignești... O sa îți fac ceva simplu. După inca o ora de "Așa nu"," Nu așa","Groaznic", "Nu te mai mișca", "
Linia e strâmba ", " Ce ten pretențos ai", am scăpat.








E:In sfârșit! Nu mai rezistam mult.
I:Acum sa vedem cu ce te imbraci.
E:Nu rochie sau fusta! Sa fie clar. Spun eu amenințător.
I:Off, dificila mai ești.
**După 20 de minute***
E:Pe bune? După ce mi-ați scormonit tot dressingul, abia acum ați găsit ceva potrivit? Spun exagerat de nervoasa.
Er:Nu-i vina noastră ca ai tu dressingul cu susul in jos.
I:Dar am găsit ce trebuie.
Au ales o pereche de blugi albaștri, un maieu prin care mi se vede sutienul din dantela(ales tot de ele😰), o pereche de pantofi cu toc acceptabil, subțire și crem. După ce ma îmbrac aud un claxon, si cobor cu fetele repede. Îmi iau telefonul si il pun in buzunarul blugilor.
I:Bafta!
Er:Distracție plăcută!
E:Mersi, era sa uit. Îmi iau repede geaca de piele pe mine si ies din casa.
D:Buna frumoaso!
E:Buna frumosule! Stătea pe capota mașinii si am tresărit când m-a tras spre el și m-a sărutat cast.
D:Ești așa sexy!
E:Nu mai mult ca tine! Îți sta așa bine tricoul asta. Dylan îmi deschide portiera si după intra si el in mașină, pornind motorul si plecând.
E:Dyl?
D:Da!
E:Unde mergem?
D:Surpriza iubito!
E:Nu-mi zici?
D:Nu!
E:Hai ma Dyl! Te roog!
D:Nup.
E:Offf.... După 10 minute ajungem si coboram. In fata mea e ce mai superba imagine. Un lac, pe malul lui o masa de două persoane cu lumânări si pe iarba o pătură.
E:Wow.
D:Îți place?
E:Normal. E așa frumos. Ne așezam la masa si admir peisajul.
E:Când ai facut toate astea.?
D:Azi, dar recunosc, ideea mi-a dat-o Cam. El e mai romantic, pe cand eu.. nu.
E:Mi-am dat seama ca nu ești romantic de mult!
D:Pentru noi! Toasta Dylan după ce a pus șampanie.
E:Pentru noi!
După ce am mâncat ne așezam pe patura îmbrățișați privind stelele.
E:E așa frumos aici? Si așa liniștitor!
D:Da, e unul din locurile in care vin sa ma relaxez.
E:Adică ai mai multe?
D:Da, si o sa le vezi si pe celelalte, dar nu acum.
E:Cum ai găsit locul asta?
D:Pai intr-o zi ma plimbam, neavând o direcție, si am văzut locul. Am făcut o baie si am stat aici pana noaptea târziu, si priveliștea asta, stelele m-au fascinat.
E:Știi, încep sa cunosc un Dylan care atunci când ne-am cunoscut eram sigură că nu exista.
D:Pai nu toată lumea il cunoaște pe acest Dylan. Dar nu vreau sa vorbim despre asta acum.
E:Îmi place tricoul asta!!
D:Da? Oare de ce?
E:Îmi place cum îți coate mușchii in evidență.
D:Da? Chiar așa de mult îți plac mușchii mei?
E:Daaa, si pătrățelele , tot ce tine de tine!
D:Pai eu la tine ador totul. Ești perfecta.
E:Te iubesc iubitule!!!
D:Si eu te iubesc iubito! Dar cred ca ar trebui sa mergem deja.
E:Ok, hai! In mașină am discutat fel de fel de prostii si am cantat.
D:Am ajuns. Noapte buna iubito. Ma trage mai aproape si ma săruta apăsat.
E:Noapte buna Dyl! Ne vedem mâine la liceu!
D:Ok, pa!! Am cobor din mașină si ma îndrept spre casă. Ii fac cu mana si intru. Se pare ca Adam doarme. Intru si eu la mine in cameră, fac un dus si ma bag in pat.
"Noapte buna iubito, te iubesc!!!
" Noapte buna iubitule, si eu te iubesc!!


Heii, am revenit! Nu am mai postat ceva timp din cauza ca nu m-am simit prea bine! Sper sa va plava episodul!
Kisses!! 😍😘❤💋

Destinul nostru! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum