Capitolul 19

387 9 2
                                    

După ce ne-am trezit, ne-am făcut tabieturile si am mâncat pe săturate ne-am hotarat sa iesim la plaja. Ceea ce mai bine nu făceam caci din cauza iubitului meu tind sa cred ca nu mai ies niciunde....
D:Nu pleci nicăieri asa!! Costumul asta de baie, daca se poate numi asa bucățică asta minusculă de material, mai mult te dezbracă decât să te îmbrace.!!!
E-Dar Dylan!.... Vreau sa ma bronzez cum trebuie. Te roog.
D:Nu! Daca nu te schimbi nu iesi din camera asta... Plus ca sunt o tonă de masculi in călduri peste tot. Asa ca...
E:Pfff... bine. Spun supărată si luandu-mi celălalt costum de baie înjurand mintal!!!

E:Acum e bine?
D:Nu prea dar hai sa mergem. O sa trebuiască sa fiu cu ochii in patru.Coboram scările si ii vedem pe ceilalți așteptând in capul scărilor.
C:Frate.... ce v-a luat atât? Mai era putin si ne prindea următorul Crăciun aici!!!
E:Frate... O sa înțelegi când o sa ai si tu o iubita.
N:Aici iti dau dreptate. Asa ca pana atunci taca-ti gura Cam!!
M:Gata gata. Lăsați băiatu' in pace. Nu mai poate sa se duca la curve ca sunteti voi niste familiști convinși....
T-Mdea, Hai odata. Vreau sa vad niste puicute azi! Râdem de fata comică a lui Ty si ne îndreptăm toti spre usa.

N:Haide iubito! Te rog, Hai in apa. Si tu Maya. Zici ca sunteti sirenele alea din desene ce se transformă la contactul cu apa!!
E:Pentru a mia oara Nu!!! Dylan a renunțat dupa 30 de minute de lingușeli si tu încă esti aici.
Er:Iubitule, vreau sa ma bronzez!! Du-te tu cu baietii.
N:Offf, cine va mai intelege? Femeile..
E&Er:Te-am auziiit! După ce scăpăm de el imi iau cartea si o deschid la pagina 26 unde am rămas în avion, iar Erika își pune căștile în urechi și ochelarii de soare si se întinde pe sezlong. Pe Ivy nu o vad caci bate soarele prea tare.
După vreo 40 de minute o vad pe Ivy asezandu-se pe sezlongul de lângă mine. Ma întorc către ea si o intreb din priviri ce s-a întâmplat.
I:Uite ce lipitoare!! Spune si arata spre mare unde o blondă focoasa sta agățată de gâtul lui Cam. Se vede de la o posta ca e curvă....
E:Mi se pare mie sau esti cam geloasă,Ivy? Spun dand sugestiv din sprâncene.
I:Ce? A..a..am nu !! Nu sunt. De unde ai scos-o si pe asta?
Er:Haide Ivy.. Se vede de la o posta ca esti geloasă si iti place de el.
I:Ba nu!!! Terminati cu asta. Nu imi place de el!




***După câteva ore**

După ce ne-am întors de la plaja am mâncat ceva si ne-am dus in living sa mâncăm înghețatele pe care ni le cumpărasem mai devreme.
T:Hai sa facem ceva! Eu m-am plictisit.
M-Hai adevăr și provocare! Sa vedem ce se mai intampla si de data asta. După câteva ture a venit rândul lui Ty sa puna.
T:Cam? Ce alegi?
C:Provivare,logic. Doar ma cunosti.
T: Te provoc sa o iei pe Ivy si sa stati 25 de minute singuri intr-o camera.
C:O..k. O ia de mana pe Ivy si urca scările intrând intr-o camera.
M:Cred că al nostru Cam o sa devina si el un "familist convins " ca si noi.. spune in timp ce rade.
D:Asa se pare. Abia astept sa fac misto de el.
E:Lăsați băiatul in pace! Ce aveti cu el? Dacă nu vreti sa fac eu misto de voi vedeti-va de treaba voastră.

După încă o tură de mâncat muștar cu usturoi si multe astfel scarbosenii coboară si cei doi porumbei tinandu-se de mana.
E-Oooo! Dar ce avem noi aici? Aveti ceva sa ne spuneti?
I:Mda... păi stiti voi..am...
C:Suntem împreună!!
Er:Awww, felicitări dragilor! Sa fiti fericiti.
E:Felicitări. Va sta super împreună.
D&N:Felicitări frate... acum esti si tu un familist. Nu-i asa?
E&Er:Baieti!!!
M:Felicitări frate. Începe să îmi para rau pentru ca ti-am luat apărarea de dimineata. Se pare ca de acum in colo doar eu si Ty ne mai putem distra in adevăratul sens al cuvantului.
T:Mda.. felicitări si imi pare rau pentru voi baieti.
N:Hei, nu am murit.
D:Las ca vedeti voi. Spune acesta si împreună cu Nick ii fugareste pe cei doi. Noi începem să râdem si ne așezăm pe canapea așteptând să vedem dacă o sa ii prindă sau nu.😂😂 Off, ce familie nebună am! Dar in acelasi timp foarte super...






Hei. Nou capitol!! Sper sa va placa. Asta trebuia sa vina alături de încă alte două capitole atunci când am zis de maraton. Dar a apărut o problemă si nu am mai putut. Mi s-a blocat telefonul in timp ce scriam si aia a fost. Mi-am luat altul ai din fericire mi-am recăpătat contul. Un nou capitol în curând!!! Kisses😍❤

Destinul nostru! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum