♣♣4♣♣

1.1K 32 0
                                    

JUSTIN
,,Podle tohohle je to moje mladší sestra." Řekl a vytáhl nějaký papír. ,,Nevěděl jsem to. Přišlo to před pár lety poštou." Řekl a podal mi ten papír. Podívala jsem se na to. Byl to papír, na kterém byly vytisklé dva rodné listy. Chloe i Alexe. Podal jsem mu ten papír zpátky. ,,V bunkru máš další sestru, tak se o ni postarej." Řekl jsem a vydal jsem se pryč. Došel jsem do kanceláře a podíval jsem se do papírů. Musím předat zbraně a trochu kokainu. Mykl jsem nad tím rameny.

Vratil jsem se za Tylerem. ,,Pojedeš se mnou na předávku." Řekl jsem a on se otočil. V ruce držel to mimino. Podíval se na mě a stejně tak to škvrně. Měli úplně stejný pohled i oči. Do pokoje přišel i Niall s Liamem. ,,Kde je ta nová děvka?" ,,Co tu dělá to mimino?" Zeptali se. Najednou promluvil Tyler. ,,Tohle je moje sestra a ta děvka, jak si řekl, je taky moje sestra, takže ruce pryč. Chci zabít toho, kdo to má všechno na svědomí." Řekl vážně a pohladil malou po tváři. Je roztomilá. Ne, není. Co to sakra plácám? ,,Co má kdo na svědomí?" Zeptali jsme se jednohlasně. ,,Přece ty rány, co má Chloe po celém těle. Viděl jsem je a slyšel jsem, jak se s tebou doktorka bavila. Nikdo už jí ubližovat nebude." Prohlásil. ,,To jí zatáhneš do těch sraček?" Zeptal jsem se a kluci se na mě nechápavě podívali. ,,S námi bude v bezpečí, jestli se tedy vzbudí." Poslední větu zašeptal. To mrně začalo bulet. Tyler odešel někam nahoru. Po chvíli se vrátil bez ní. Naklonil se ke mně. ,,Postaráš se o Chloe?" Zeptal se potichu. ,,Proč bych se o tu děvku měl starat?" Zeptal jsem se možná až moc hnusně. ,,Co třeba proto, že ti není lhostejná? Vzal si ji k doktorce. Nezabil si Annie, když tě o to poprosila. Nezabil si ji, když si viděl její tělo..."

Další kapitolka. Nápady? Názory?

J.J.♥

Life with mafian (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat