21

706 25 1
                                    

CHLOE
Bála jsem se jí. Připomínala mi strýce.,,Co se stalo?" Zeptala se.,,Postřelili mě a Chloe je v šoku." Řekl upřímně. Ona ale vypadala, jakoby poslouchala jem tu první část.,,Chloe, vypadni odtud." Řekla a já zavrtěla hlavou.,,Já se tě neptala, tak koukej vypadnout a to hned!" Křikla. Lekla jsem se a rozběhla jsem se pryč.,,Chloe, počkej prosím. Lásko, vrať se." Křičel Justin, ale já běžela dál. Přes slzy jsem neviděla. Běžela jsem po schodech nahoru, když jsem do někoho vrazila. Neustála jsem to a padala jsem dolů.,,Chci už být u tebe maminko." Řekla jsem a myslím, že mě někdo slyšel. Cítila jsem tvrdý dopad. Slyšela jsem pár křupnutí a pohltila mě tma.

JUSTIN
Chloe utekla. Chtěl jsem běžet za ní, ale El mě zastavila.,,Nejdříve tě ošetřím." Řekla vesele. Nevím, proč, ale přišlo mi, že jí na tváři pohrává vítězný úsměv. Sundala mi tričko Chloe i to moje.,,Máš tam kulku, lehni si." Řekla a já tak udělal.,,Bude to trochu bolet, ale to už znáš." Pronesla a začala se mi šťourat v ráně. Štípalo to a bylo to hodně nepříjemné. El vytáhla kulku, dala mi tam trochu dezinfekce a zavázala mi to obvazem.

Najednou se ozvala rána, jakoby něco spadlo ze schodů. Po chvíli se u nás objevil Dylan s Chloe v náručí.,,Spadla ze schodů. Bylo slyšet křupnutí. Myslím, že má něco zlomeného. Můžete mi někdo laskavě vysvětlit, co se tu děje? Nechápu, proč je v domě mimino a ještě tu jedna děvka volně pobíhá." Řekl a já nevěděl, co říct. Jediné, co mě zajímalo byla Chloe. Vstal jsem a vzal jsem jsem si ji do svého náručí. Položil jsem ji na lehátko.,,Koukni na ni El. Stejně za to můžeš ty. Nechápu, proč si na ni byla taková. Jestli umře, končím s tebou. V životě s tebou už nepromluvím." Křikl jsem a hladil jsem Chloe po tváři.,,Omlouvám se." Šeptla a přešla k nám. Začala jí pomalu svlékat zbytek oblečení a prohmatávat jednotlivé části těla.,,Haló. Já jsem pořád tady." Řekl Dylan.

Další kapitolka. Nápady? Prosím. Jakékoliv.

J. J. 💖



Life with mafian (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat