JUSTIN
Přišel jsem si hrozně bezmocný. Díval jsem se na ni. Byla bledá. Pravou ruku měla danou do ortézy. Břicho obvázané několika obvazy. V pravé noze měla pár drátů, které jí drželi kosti při sobě. Sedl jsem si na židli u její postele. Opatrně jsem ji vzal za ruku a hladil jsem ji po jejím hřbetu.Sedím u ní pár hodin. Nakonec usínám s hlavou položenou na posteli vedle ní.
,,Vstávej. Máme práci." Vzbudí mě hlas Tylera. ,,A co to je za práci?" Zamumlám a on mi to začne vysvětlovat. ,,Předání pár zbraní a drog. Zvládneš to?" Proč si nemohl tu otázku na konec odpustit?,,Jo, snad to zvládnu." Šeptnu a on nesouhlasně zavrtí hlavou.,,Vždyť vidím, že si úplně mimo." Pronese a mě se to nějakým způsobem dotkne.,,Vždyť je to tvoje sestra. Tebe vůbec nezajímá nebo co?" Řeknu naprosto vážně a on se zamračí. ,,Není mi to jedno. Nechci dopadnout jako když umřela Melisa. Musím tu být pro Ann a pro tebe." Řekne a já jen přikývnu. Na nic jiného se nemůžu. Pak mi ale něco dojde.,,Jak jako pro mě?" Zamumlám a on mi položí ruku na rameno.,,Někdo tě hlídat musí. Nejíš. Nepiješ. Jen jsi u ní. A teď se běž převléknout. Musíme vyrazit na tu předávku." Řekne a já se pomalu zvednu. Sehnu se nad mou Chloe a políbím ji na čelo. ,,Zvládneš to. Jsi silná. Miluju tě." Šeptnu a vydávám se ke dveřím. Naposledy se podívám na mou princeznu a rozejdu se do pokoje, kde se převléknu. Vezmu si zbraně a jdu do garáže. Na stolu chytím klíče od auta a otočím se za odkašláním. Střetnu se s nesouhlasným pohledem Tylera. ,,Co je?" Zavrčím a on přejde ke mně. ,,Nebudeš řídit, tak mi dej klíče. Nebudu pak Chloe vysvětlovat, že ses zabil v autě." Křikne nazpátek a já mu tedy odevzdám klíče od auta. Poraženě dosednu na sedadlo spolujezdce a podívám se na mobil. Stav Chloe se vůbec nezměnil.
Zapnu si pás a čekám na Tylera. Během pár minut si sedne vedle mě a vyjede směrem k městu. Opřu se o okno a zavřu oči. Pořád před očima vidím Chloe. Vypadá jako mrtvá. Bledá chladná pokožka. Zavřené oči. Kdyby se jí jemně nezvedal hrudník, byla by opravdu mrtvá. ,,Jsme tu." Probudí mě Tylerův hlas z mých myšlenek. Přikývnu a vylezu z auta.
Další kapitolka. Nápady?
J.J.♥
ČTEŠ
Life with mafian (cz)
RandomChloe Young. 19 let mladší sestra Annie (1) v její péči rodiče již po smrti spolubydlící - strýc (bratr matky, alkoholik, feťák, dealer) Co se stane, když půjde Chloe se sestrou na večerní procházku? Přežije? Co bude s Annie?