32

613 20 0
                                    

Cítím, jak se napjala, ale nevím proč. ,,Co se děje, lásko?" Zeptám se jí.

CHLOE
Ve dveřích stál Tyler. Justin se tam taky podívá. ,,Co to je? Běž hned od ní." Křikne a já se na něho natisknu ještě víc. ,,Nech toho. My jsme zase spolu." Šeptnu a on se zamračí. ,,To si ze mě opravdu děláš srandu. Voláš mi z jeho mobilu, ať přijdu. Nejsi schopná ani vstát z postele kvůli bolesti, kterou ti způsobil on pod vlivem nějakých sraček. Nikdo mu neříkal, ať si to vezme. Jalmile to začal brát, tak se úplně změnil. Rozbíjel věci. Přestal cvičit a normálně fungovat. Začal pít a fetovat. Chodil do klubů a pokaždé se vrátil tak opilý, že jsem se divil, že je při vědomí a dokáže se udržet na nohou. Většinou se pak svalil do křesla vedle tebe a spal několik hodin. Potom se vzbudil. Pár hodin brečel a prosil, aby ses vzbudila a pak šel zase do klubu. Opakovalo se to pořád dokola. Pochop, že mu nevěřím. Ublížil ti. Jsi má malá sestřička a nechci, aby ti někdo ubližoval. Už jsem přišel o přítelkyni, sestru a vlastně i o rodiče. Nemůžu přijít ještě o tebe." Nejdříve křičí a potom už šeptá. Chápu ho. ,,Tayi. Pojď sem k nám." Řeknu a on tak udělá. Sedne si na kraj postele a já ho obejmu. ,,Slibuji, že už jí neublížím. Bylo to šílené, když jsem se jí nemohl dotknout. Bolelo mě ji vidět, tak vyděšenou. Brečela a to kvůli mně. Bylo to to nejhorší..." Na chvíli se odmlčí. Vypadá, jakoby přemýšlel, jestli to má opravdu říct. ,,Už jí opravdu neublížím. Chci se toho všeho vzdát. Chci mít s Chloe děti a dům. Nejdříve chlapečka a potom holčičku, aby ji chránil, tak jako ty chráníš Chloe. No a aby mu naše malá princezna ošetřovala rány, až jí bude před nějakým klukem chránit a prát se kvůli ní. Možná bychom mohli mít i nějakého psa, aby se od nich nehnul a střežil je." Řekne a podívá se na nás. Slzy mi tečou po tvářích. Je tak upřímný. V hlase má tolik lásky a odvahy, až je to snad nereálné. ,,Pochopím, když mě Chloe nebudeš chtít. Pochopím, i když mi to Tylere nedovolíš. Jenže já tě Chloe opravdu miluji a chtěl bych, aby sis mě vzala..."


Tady to prozatím ukončím. Musím vymyslet pokračování a opravdu mě nic nenapadá.

Můžete mi s tím pomoc. Pište návrhy.

Děkuji za každé přečtení, votes a komentář.

J.J.♡

Life with mafian (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat