24

645 23 0
                                    

,,Jsme tu." Probudí mě Tylerův hlas z mých myšlenek. Přikývnu a vylezu z auta.

TYLER
Vylezl jsem z auta.,,Justine, zůstaneš v zadu." Řeknu a on se na mě podívá. Pak jenom přikývne. Pochopil, že nemá cenu odporovat. Se mnou šel Dylan a další dva. Každý z nich nesl buď drogy nebo zbraně.

Předávka proběhla v pohodě a já jsem táhl Justina k autu. Šoupnu ho na sedačku spolujezdce a zavřu za ním. Sednu si na svoje místo a jedu k domu. Justin celou dobu kouká na mobil.,,Jussy?" Zavolám na něho a on opět nevnímá. Bude muset zůstat doma než se dá dokupy. Takhle je nám úplně k ničemu.

Zastavím před domem a Justin vyběhne z auta. Zakroutím nad tím hlavou a zaparkuju do garáže. Vystoupím a vydám se dovnitř. Kluci sedí na pohovce a hrají nějaké hry na televizi. Jdu do pokoje Chloe. Justin už je u ní. Zase sedí na židli a pozoruje ji.,,Ta se asi jen tak nevzbudí." Řeknu a on se hned otočí.,,Vzbudí. Přeci mě tu nenechá." Řekl a dál se na ni díval. Je zlomený. Opravdu hodně zlomený.

Vydal jsem se do kanceláře. Budu se o to muset postarat sám. O všechny obchody. Začal jsem vyřizovat papíry. Volalo pár lidí, kvůli objednávkám. Všechno jsem domluvil a šel jsem do pokoje. Annie ležela úplně v klidu na posteli a byla bledá. Přejdu k ní a pohladím ji po tváři. Je studená. Dám ji ruku na krk a kousek ustoupím. Ona je mrtvá. Vzal jsem ji do náruče a šel jsem s ní za El. Prý je mrtvá už skoro tři hodiny. Zavolal jsem známému a pak ještě pár lidem. Máme obrovskou zahradu s malým lesem. Nechám ji tam pohřbít. Tak bude pořád s námi. Vím, že bych měl být smutný, ale jsem spíš rád. Umřela v klidu ve spánku a bez bolesti, starostí a strachu. Bylo to takové vysvobození. Určitě si ji nahoru vzala mamka, aby ji ochránila.





Další kapča. Názory?

J. J. 💖

Life with mafian (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat