CHLOE
Nevydržela jsem tam jen tak sedět a tak jsem se tam vrátila. Stála jsem ve dveřích. On konečně mluví. ,,Ma-mami. Já se bojím. Chci být s Chloe. Miluju ji. Co když se jí ale něco stane? Něco jako to, co se stalo Mel. Nejsem tak silný, abych to zvládnul jako tehdy Tyler. Chtěl bych si Chloe vzít a mít s ní rodinu. Stejně děti mít nebudeme. Chloe se mnou nikdy spát nebude. Chápeš, jak moc ji to muselo bolet? Já. Mívám z toho noční můry. Chloe v nich křičí, brečí a prosí, aby přestal. On ji vždy jen dá facku nebo ji přetáhne páskem nebo ji škrtí a dusí nebo jí cpe do pusy kus hadru. Já to prostě nezvládám. V jiných snech je svázaná s rukama nad hlavou a on ji bičuje. Záda má úplně do krve a stejně tak i bříško a prsa. Při každé ráně se její tvář skřivila bolestí." Zašeptal zlomeně. Nikdy jsem nad tím takhle nepřemýšlela. ,,Mám o ni takový strach." Řekl a pověsil se jí kolem krku. Přemýšlela jsem, jestli mám něco říct nebo radši odejít. Nechci někoho naštvat. Celý dům je plný mafiánů se zbraněmi. Pomalu jsem šla k Justinovi. Bála jsem se jeho, ale i její reakce. Ta doktorka, myslím, že jí říkají El nebo tak nějak, si mě všimla.,,Jasně jsem ti řekla, že máš zůstat v Tylerově pokoji. Tos mi jako nerozuměla nebo si úplně blbá?" Křikla na mě, až jsem se jí lekla. Vždycky mi přišla milá. Justin nic neřekl.,,Jen jsem se o něho bála. Mám ho ráda." Řekla jsem.,,Omlouvám se." Dodala jsem a vyběhla jsem z pokoje. Vyběhla jsem i před dům a běžela jsem pryč. Co nejdál. Doběhla jsem do města. Všimla jsem si skupiny mužů. Mezi nimi byl i můj strýc.,,Ale ale. Kohopak to tu máme? Naší proradnou děvku."Další část.
Názory? Nápady? Prosím. Prosím.
J. J. 💖
ČTEŠ
Life with mafian (cz)
RandomChloe Young. 19 let mladší sestra Annie (1) v její péči rodiče již po smrti spolubydlící - strýc (bratr matky, alkoholik, feťák, dealer) Co se stane, když půjde Chloe se sestrou na večerní procházku? Přežije? Co bude s Annie?