♣♣13♣♣

772 26 0
                                    

Lehl jsem si tedy k jí a ona se ke mně přitulila.,,Byl to strýc. Bratr mamky." Šeptla a usnula.

JUSTIN
Jakmile usnula, pomalu jsem vylezl z postele. Přikryl jsem ji dekou a políbil jsem jo do vlasů. Potichu jsem vyšel z pokoje a vydal jsem se za Tylerem. Otevřel jsem dveře. Akorát pokládal malou na postel mezi polštáře. ,,Vím, kdo jí to udělal. Byl to Váš strýc. Zjistěte mi o něm všechno. Musíme ho dostat sem a všechno mu vrátit." Pronesl jsem. Tyler se na mě zmateně podíval a přikývl. ,,Táta." Zažvatlala malá. ,,Já, ale nejsem tvůj táta." Řekl jsem a vydal jsem se zpátky za Chloe. Došel jsem k posteli, která ale byla prázdná. Slyšel jsem zvuky z koupelny. Otevřel jsem dveře a vešel jsem dovnitř. Chloe klečela u záchoda a zvracela. Dřepl jsem si k ní a podržel jsem jí vlasy. Hladil jsem ji po zádech. Po chvíli se uklidnila. Vzal jsem ji do náruče a nesl jsem ji k El. Chloe se ani nebránila. Jen si mi lehla na rameno. Došel jsem k El a položil jsem Chloe na lehátko. ,,Co se děje?" Zeptala se El. ,,Chloe zvrací. To by ale neměla." Řekl jsem a ona přikývla. Přešla k ní a sáhla jí na čelo. ,,Má teplotu. Za pár dní to bude v pohodě. Jen ji nech v posteli a dávej jí obklady na čelo." Pronesla a já jsem přikývl. Vzal jsem ji znovu do náruče a odnesl jsem ji k sobě do pokoje. Položil jsem ji na postel a přikryl jsem ji dekou. Přešel jsem do koupelny a namočil jsem malý ručník. Vrátil jsem se do pokoje a dal jsem ho Chloe na čelo. Lehl jsem si k ní a trochu jsem ji objal. ,,Mám tě ráda." Šeptla a znovu usnula. ,,Já tebe taky. Nedovolím, aby ti někdo ublížil, už ne. Postarám se o tebe."






Další kapča. Názory?

J.J.♥

Life with mafian (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat