CHLOE
,,Vydrž. Zvládneme to." Řeknu a běžím s čistým ručníkem a miskou do koupelny. Napustím do misky ledovou vodu a namočím do ní ručník. Rychle se vrátím do pokoje a sednu si k němu na postel. Vyždímu ručník a dám mu ho na čelo. Opatrně ho hladím po tváři. ,,Musíš se z toho vyspat." Šeptnu a přikryji ho dekou. ,,Neopouštěj mě." Řekne a zvedne ruku. Vidím, jaká námaha za tím je. ,,Neboj se. Neopustím tě. Budu tu celou dobu s tebou." Řeknu a lehnu si vedle něho. ,,Pojď blíž, jestli se mě neštítíš." Poprosí nejistě a já se k němu posunu blíž. Hned si mě vtáhne do objetí. ,,Bude to těžké, že?" Zamumlá a já přikývnu. ,,Postarám se o tebe." Řeknu a políbím ho. ,,Tohle mi chybělo. Tys mi chyběla." Zamumlá mi na rtech a já se pousměju. Přitáhne si mě blíž a ručník mu spadne z hlavy na zem. Líbá mě mnohem dravěji a naléhavěji. ,,Vždyť ti není dobře a máš horečku." Řeknu a odtáhnu se od něho. ,,Mám jen absťák. Horší jsem ještě neměl. Pomoz mi na to nemyslet. Prosím." Poprosí naléhavě a já přikývnu. Znovu si mě přitáhne do polibku a přetočí nás. Právě ležím pod ním. On se tyčí nade mnou a usmívá se. Opravdu se usmívá. Zvednu k němu ruku a pohladím ho po tváři. ,,Bude to v pořádku. Ty budeš v pořádku." Řeknu a on jen nepatrně přikývne. Skloní se ke mně a znovu mě políbí. Vyhrnu mu tričko a on si ho přetáhne přes hlavu. Za chvíli už na sobě nemáme vůbec nic.Vidím jak se jednou rukou opírá vedle mé hlavy, aby mě nezalehl. Najednou cítím dotek na mém nejcitlivějším místě. ,,Neboj se. Neublížím ti, lásko." Řekne a já přikývnu. Vnímám jeho prsty kroužící u mého vchodu. Justin se mi přilepí na rty a dál mě dráždí. Sem tam mu vzdechnu na rtech a on se pokaždé usměje. Pak přestane. Cítím jak do mě pomalu vniká. Přesunu mu ruce na záda a jezdím mu po nich. Trochu se odtáhne a tvrdě přirazí. Cuknu a zaryji mu nechty do zad. Přiráží tvrdě a rychle. Nezajímá ho, jestli se mi to líbí. Zavřu oči a snažím se to nevnímat. Začíná to bolet. Do očí se mi derou slzy. Rychle zamrkám a ony zmizí. Bolí to. Celým pokojem se ozývají jeho vzdechy a mísí se s mým bolestným sténáním. Justin si toho vůbec nevšímá a pokračuje dál. Vykřikne. Cítím, jak do mě vystříkal velkou dávku malých bieberů. Je to nechutný. Chová se najednou tak bezcitně.
Padne vedle mě a přitulí se ke mně. ,,Bylas úžasná." Řekne a během chvilky znovu usne.
Další. Nápady? Prosím.
J.J.♥
ČTEŠ
Life with mafian (cz)
RandomChloe Young. 19 let mladší sestra Annie (1) v její péči rodiče již po smrti spolubydlící - strýc (bratr matky, alkoholik, feťák, dealer) Co se stane, když půjde Chloe se sestrou na večerní procházku? Přežije? Co bude s Annie?