♣♣10♣♣

835 26 0
                                    

Najednou mě pustila a vyběhla z pokoje. ,,Postarej se o An." Zakřičela.

TYLER
Hned, jak jsem si to uvědomil, běžel jsem za ní. Zaběhla do koupelny. Snažil jsem se je otevřít. Zamkla se.,,Otevři prosím. Sestřičko." Křikl jsem. Najednou se u mě objevil Justin. ,,Co se stalo?" Zeptal se. ,,Chloe se zavřela v koupelně. Myslí si, že je k ničemu a že si to poznal, no a proto si od ní odešel." Řekl jsem vážně. Neodpověděl, jen mě odstrčil ode dveří. Začal do nich vrážet bokem, až je vyrazil.

JUSTIN
Vběhl jsem do koupelny. Chloe ležela na zemi. Z ruky jí tekla krev a kousek od ní ležela žiletka. Její hrudník se zvedal úplně minimálně. Přešel jsem ke skříni a vytáhl jsem z ní čistý ručník. Klekl jsem si k ní a přitiskl jsem jí to na ruku. Opatrně jsem jo vzal do náruče. Nesl jsem ji k El. Položil jsem ji na lehátko, ale stále jsem držel její zápěstí. El přiběhla a vyděšeně se na ni podívala. ,,Co se stalo? Vždyť si ji neměl nechat samotnou." Prohlásila a přešla k nám. Odstrčila ně od ní a prohlédla si ránu. ,,Jdi odtud. Zkusím ji zachránit, ale pochybuji, že se mi to povede. Její tělo je příliš slabé a ztratila velké množství krve." Řekla a vyhodila mě na chodbu. Vydal jsem se do tělocvičny. Musím se nějak odreagovat.

CHLOE
Kolem ně bylo všechno jako v mlze. Najednou se u mě objevila mamka a objala mě. ,,Mami, jak jak to? Vždyť si umřela." Řekla jsem nejistě. ,,Zlatíčko. Musíš se rozhodnout, jestli chceš zůstat tady se mnou nebo se vrátit za Tylerem." Pronesla. ,,Je Tyler opravdu můj bratr?" Zeptala jsem se. ,,Ano je. Byla jsem v tu dobu moc mladá a nezvládla bych ho vychovat. Zůstalo mu tak alespoň jméno, které jsem mu dala." Pronesla se smutným úsměvem. Přikývla jsem. ,,Co Justin? Proč to udělal?" Zeptala jsem se. Mamka ukázala někam vedle sebe. Podívala jsem se tam.






Další kapitolka.

Jak to asi dopadne?


J.J.♥

Life with mafian (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat