♣♣6♣♣

996 29 3
                                    

Koukl jsem na El. Usmívala se a pak řekla něco, co mě dostalo.

JUSTIN
,,Byl bys skvělý otec." Řekla zasněně. ,,Já, ale nemůžu být otec. Nemůžu ohrozit někoho, na kom by mi záleželo." Zakřičel jsem a podal jsem jí malou. Hned potom jsem vyběhl z pokoje a běžel jsem k sobě do pokoje, kde jsem se zamkl. Lehl jsem si na postel a díval jsem se na strop. Stále na něm byla díra a v ní se stále nacházela kulka. Přemýšlel jsem a najednou někdo zaklepal. ,,Otevři Justine. To jsem já. Tyler." Ozvalo se. Zvedl jsem se a otočil jsem klíčem v zámku. Vrátil jsem se k posteli a sedl jsem si na ni. Po chvíli se otevřely dveře a dovnitř vešel Tyler. V náručí nesl malou. ,,Pořád brečí. Eleanor říkala, že je u tebe v klidu." Řekl a přešel ke mně. Hned, jak si mě všimla, přestala plakat a pousmála se. ,,Táta." Zažvatlala a natáhla ke mně ručičky. Pomalu jsem si jí vzal a všiml jsem si nechápavého pohledu Tylera. ,,Nekoukej se na mě tak. Nemůžu za to. Říkal jsem jí, že nejsem táta, ale strýc. Jenomže ona to prostě nechápe." Řekl jsem vážně. Tylera to rozesmálo. Najednou se zarazil a sledoval mě a hlavně malou v mém náručí.,,Budeš skvělý táta. Myslím to vážně a chápu, že mě s tím pošleš do pr... prostě pryč. Vždyť se ale podívej. To dítě se tě nebojí a skoro všichni ostatní, co tě znají, jo." Řekl a mluvil věrohodně. Najednou do pokoje vtrhla El.,,Pojďte se mnou." Křikla a my jsme se rozběhli za ní. Vběhli jsme do ordinace. Malá v mém náručí pištěla a smála se. Dal jsem ji Tylerovi a přešel jsem do rohu místnosti. Bál jsem se pohnout. Opravdu jsem se bál něco udělat.



Další kapča. Co se asi děje?

Budu pokračovat. Jsem na psaní závislá. Píšu pro Vás, ale i pro sebe.

Miluji Vás.


J. J. 💖

Life with mafian (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat