25

641 21 2
                                    

O TŘI MĚSÍCE POZDĚJI
TYLER
Je to už dva měsíce, co se Justin začal opíjet a fetovat. Vypadá opravdu hrozně a já nevím, jak mu pomoc. Včera se malém přizabil v autě, ale jenom skončil v plotě. Auto nemá cenu opravovat, ale on je docela v pořádku, hlavně je v celku. Chloe se zatím nevzbudila a Justin u ní už nějakou dobu nebyl. Nezvládl pocit, že se neprobudí. An má u lesíka krásný hrobeček a chodím tam docela často.

JUSTIN
Snažím se smířit s tím, že už se nevzbudí. Chlast mi pomáhá zapomenout. Teda alespoň na chvíli a fet mi dodává pocit bezstarostnosti. Pak jsou tu ale chvíle, kdy mi nepomáhá vůbec nic. Nedokážu za ní jít. Nedokážu se na ni podívat. Připomínalo mi to tu radost a to, jakého mě viděla ona. Neviděla mě jako zabijáka, ale jako normálního kluka a zamilovala se do mě. Nedokážu snést pocit, že jsem ji zklamal. Začal jsem brát všechno to svinstvo a nemůžu přestat. Jestli se Chloe vzbudí, tak se na mě ani nepodívá. Zkusím za ní zajít. Vylezu z postele a vezmu krabici, co tu je. Dám do ní všechen chlast a fet a položím to ke dveřím. Převléknu se do čistého oblečení a jdu za Chloe. Vejdu na ošetřovnu a vydám se do lůžkové části. Chloe pořád spala. Sedl jsem si k ní a vzal jsem ji za ruku.

Nebyla tak studená jako obvykle. Asi mám halucinace. Přišlo mi, že mi ruku trochu stiskla. Podíval jsem se jí do tváře. Víčka se ji pohnula a otevřela oči. Po tak dlouhé době vidím její nádherné oči.,,Ahoj. Jak je ti?" Usmál jsem se.,,Jde to. Jak to proboha vypadáš?" Pronese a prohlédne si mě.,,Omlouvám se. Nemohl jsem se vzpamatovat. Propadl jsem fetu a alkoholu. Nemůžu s tím přestat. Tyler mě vyřadil ze služby a já nevím, co mám dělat." Řeknu a ona se zamračí.,,Kde je El? Zavolej mi ji. Chci vstát a dát ti pořádnou facku. Tyhle sračky brát nemůžeš."

Další kapitolka. Názory? Nápady?

J. J. 💖

Life with mafian (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat