♣♣5♣♣

1K 31 0
                                    

,,Postaráš se o Chloe?" Zeptal se potichu. ,,Proč bych se o tu děvku měl starat?" Zeptal jsem se možná až moc hnusně. ,,Co třeba proto, že ti není lhostejná? Vzal si ji k doktorce. Nezabil si Annie, když tě o to poprosila. Nezabil si ji, když si viděl její tělo..."

JUSTIN
Měl pravdu a to se mi nelíbilo. Nemůžu měknout. Nemůže mě změnit holka. ,,Já já nevím. Nějakým způsobem mě přitahuje. Což nesmí. Byla by naší slabinou. Víš, co by se jí mohlo stát? Mohla by dopadnout jako Melisa. Mučili ji a nakonec zabili. Oba jsme se na to museli dívat. Nechci, aby tak dopadla i tvoje sestra." Řekl jsem. Melisa byla Tylerova přítelkyně. Unesli ji, mučili a nakonec zabili před našima očima. Nemohli jsme nic dělat. ,,Nedopadne. Nedovolíme to." Řekl a zněl upřímně.

Najednou se tu objevila Eleanor. ,,Nevypadá to dobře. Já no prostě nedokážu říct, kdy se vzbudí a jestli vůbec." Řekla. Nevím, proč, ale bolelo to. ,,Kámo, si v pohodě?" Zeptal se někdo. ,,Jo, jsem." Řekl jsem a šel jsem nahoru. Slyšel jsem pláč, a tak jsem nakoukl do pokoje Tylera. Malá ležela na posteli a brečela. Rozhlédl jsem se po chodbě. Nikdo nejde. Vlezl jsem do pokoje a malou jsem vzal opatrně na ruce. Přestala plakat a pousmála se. ,,Copa se děje?" Zeptal jsem se vesele, i když jsem viděl, že mi neodpoví. ,,Táta." Zažvatlala. ,,Já, ale nejsem táta. Jsem strejda." Řekl jsem. ,,Táta." Zopakovala a začala se smát. Jen jsem zakroutil hlavou a šel jsem s ní za Eleanor. Otevřel jsem dveře. ,,Potřebuju pomoc." Řekl jsem a ona se otočila. ,,S čí..." Nedořekla to, protože si všimla malé. ,,Ahoj, princezno." Řekla a přešla k nám. Malá hned začala brečet. Nechápal jsem to. ,,Shhh." Snažil jsem se ji uklidnit. Mírně jsem s ní pohupoval a ona se nakonec uklidnila. Koukl jsem na El. Usmívala se a pak řekla něco, co mě dostalo.



Tak dnes je tu ještě jedna.

Mám vás ráda.

J.J.♥

Life with mafian (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat