19

690 25 0
                                    

JUSTIN
Chloe utekla. Nechápal jsem reakci El. Vstal jsem z postele a běžel jsem ven. Všiml jsem si, jak běží k městu. Letěl jsem do garáže. Vzal jsem si zbraně a další vybavení, které jsem hodil do kufru a sedl jsem si do auta. Jel jsem rychle za ní. Zastavil jsem kousek od ní. Neviděla mě. Couvala před nějakým mužem. Bála se ho. Bylo to hodně vidět. Vystoupil jsem z auta a dal jsem si kapucu. Šel jsem pomalu k nim.,,Strýčku, nic jsem ti neudělala." Zašeptala. Takže tohle je ten hajzl, co jí ubližoval? Zabiju ho a hezky pomalu. Namířil jsem na něho zbraň a střelil jsem ho do holeně. On zakřičel a složil se k zemi. Ostatní muži utekli a Chloe chtěla taky.,,Chloe, stůj. To jsem já." Řekl jsem a sundal jsem si kapuci. Ona zastavila a pousmála se.,,Běž k autu. V kufru jsou provazy. Prosím, přines mi je." Řekl jsem a ona tak udělala. Donesla mi provazy a pomohla mi s nimi jejího strýce svázat. Zvedl jsem ho a hodil jsem ho do kufru. Tam zbraně nejsou. Jen lana, hadry, obvazy a věci, se kterými si nemůže ublížit. Zavřel jsem kufr a vrátil jsem se ke Chloe. Pevně jsem ji objal.,,Omlouvám se za El. Nevím, co ji k tomu vedlo. Takovouhle ji neznám ani já." Šeptl jsem a ona nejistě přikývla.,,Nechtěla jsem tam překážet. Bála jsem se jí, ale né tolik, jako teď strýce. Chtěl to celé opakovat pořád dokola a pozvat i jiné muže." Zamumlala a rozbrečela se mi v náručí. Přitáhl jsem si ji k sobě ještě blíž a hladil jsem ji po zádech.,,Už ti nikdy neublíží. Ochráním tě. Teď pojď. Pojedeme. Tady jsme docela na ráně." Řekl jsem a vzal jsem ji do náruče. Položil jsem ji na sedačku spolujezdce a šel jsem na své místo. Najednou se ozval výstřel a chvíli po něm výkřik Chloe. Lekla se. Štípalo mě rameno. Hodně. Sedl jsem do auta a křikl jsem na Chloe.,,Hlavu dolů."



Další část. Prosím. Prosím. Nápady.

J. J. 💖

Life with mafian (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat