...Jestli umře, končím s tebou. V životě s tebou už nepromluvím." Křikl jsem a hladil jsem Chloe po tváři.,,Omlouvám se." Šeptla a přešla k nám. Začala jí pomalu svlékat zbytek oblečení a prohmatávat jednotlivé části těla.,,Haló. Já jsem pořád tady." Řekl Dylan.
JUSTIN
Podíval jsem se na Dylana. ,,Vím, že si tu. Co chceš teda vědět?" Prohlásil jsem a zvedl jsem k němu hlavu. ,,Proč máme v domě mimino a tuhle děvku?" Zeptal se tónem, který mě opravdu štval. ,,Tahle děvka, jak říkáš, je moje holka a Tylerova mladší sestra. Tak o ní takhle nemluv nebo tě zabiju. A to mimino je také Tylerova sestra a jmenuje se Annie." Křikl jsem. Byl jsem opravdu naštvaný. I když naštvaný bylo opravdu slabé slovo. Dylan zvedl ruce na náznak, že se vzdává a bez dalšího slova odešel z místnosti. Pohlédl jsem zpátky na Chloe. ,,Justine, je mi to líto, ale pochybuji, že ji zachráním." Pronesla smutně El. Nevěřil jsem vlastním uším. ,,Jestli ji nezachráníš ty nebo se o to ani nepokusíš, odvezu ji do nemocnice." Vykřikl jsem na ni až cukla. ,,Nemůžeš ji odvézt do nemocnice. Jsi zabiják. Někdo by tě mohl poznat." Řekla starostlivě, ale mně to bylo úplně jedno. ,,A to ji mám nechat umřít? Musíš pochopit, že ji miluju a udělám cokoli, aby byla v pořádku, i kdybych měl jít do vězení." Řekl jsem a začal jsem ji hladit po vlasech. ,,Zkusím ji tedy zachránit. Budu ale potřebovat pomoc." Pronesla a já přemýšlel, co říct. ,,A jak ti mohu pomoc? Vždyť jí nejsem schopný ublížit." Špitl jsem vážně. ,,Budeš mi asistovat. Musím ji otevřít. Mám podezření na vnitřní krvácení." Řekla a mně nezbylo nic jiného než souhlasit. El mi řekla, co mám dělat. Ve všem jsem ji poslechl. Bylo mi hrozně, když jsem měl ruce v jejím břiše. Po dlouhé době jsme konečně skončili. ,,Přežije to?" Zamumlal jsem s pohledem upřeným na ni. ,,Teď musíme počkat. Vzbudí se až bude připravená. Její tělo se s tím vším musí vypořádat. Dáme jí dostatek času. Zůstane tady, ale můžu ti do mobilu stáhnout aplikaci, abys viděl její životní funkce." Řekla a já přikývl. Podal jsem jí mobil. Po chvíli mi ho vrátila. ,,Jdi si odpočinout. Potřebuješ to."Další kapitolka. Názory? Myslíte, že se probudí?
J.J.♥
ČTEŠ
Life with mafian (cz)
RandomChloe Young. 19 let mladší sestra Annie (1) v její péči rodiče již po smrti spolubydlící - strýc (bratr matky, alkoholik, feťák, dealer) Co se stane, když půjde Chloe se sestrou na večerní procházku? Přežije? Co bude s Annie?