♣♣12♣♣

827 28 1
                                    

,,Co tu děláš? Si v pořádku?" Zeptal jsem se. ,,Asi jsem v pohodě. Jen mě bolí hlava a ruka. A k té druhé otázce. Přišla jsem za tebou. Jestli ti to vadí, tak půjdu pryč. Chtěla jsem ti jen říct, že to není tvoje vina. Tvoje chování chápu. Hnusím se i sama sobě. Nedivím se, že se mě nechceš ani dotknout..."

JUSTIN
Jak to všechno ví? Nikdo tu nebyl a pokud vím, číst myšlenky neumí.,,Jak to víš?" Zeptal jsem se potichu.,,Co, jak vím?" Zeptala se tentokrát ona.,,To, že je to moje vina." Šeptl jsem. Sklopila hlavu.,,Já no byla jsem chvíli mrtvá a mluvila jsem s mamkou. Mohla jsem si vybrat, jestli zůstanu s ní nebo se vrátím za Tylerem. Potvrdila mi, že je to můj bratr. Potom jsem chtěla vědět, proč si to udělal. Myslím, to že si ode mě utekl. Na to mi odpověď nedala, ale ukázala mi tě. Bušil si tady do pytle a pak si se na zemi schoulil do klubíčka. Brečel si a říkal si, že je to tvoje vina. Řekla jsem mamce, že chci za tebou..." Zašeptala a konec nechala vyznít do prázdna.,,Ty ses vrátila za mnou?" Nechápal jsem. Zvedla hlavu. Nepatrně přikývla a dál jí tekly slzy. Pomalu jsem jí je setřel.,,Já, ty mě nějakým způsobem přitahuješ. Nemůžu mít někoho rád. Mohli by ti potom ublížit." Řekl jsem a ona se pousmála.,,Už jsem mrtvá byla. Každý den s tebou, Annie a Tylerem bude pro mě důležitý." Řekla a pohladila mě po tváři. Ruku tam nechala a já do ní trochu nalehl. Zavřel jsem oči.,,Počkej, takže se mě neštítíš? Nepřijdu ti odporná?" Chtěla pokračovat, ale umlčel jsem ji. Prostě jsem se jí přilepil na rty.,,Už to neříkej. Mám tě rád a nedovolím, aby ti ještě někdo ublížil." Řekl jsem potichu a ona se tak sladce usmála. ,,Řekni mi, kdo ti to všechno udělal." Požádal jsem ji. Zavrtěla hlavou a lehla si mi na rameno. Podíval jsem se na ni. Je pořád slabá. Opatrně jsem se s ní zvedl a vydal jsem se do svého pokoje. Položil jsem ji na postel a zakryl jsem ji dekou. Chtěl jsem odejít, ale její ruka mě zastavila. Chytla mě za zápěstí a zamumlala něco jako zůstaň. Lehl jsem si tedy k jí a ona se ke mně přitulila.,,Byl to strýc. Bratr mamky." Šeptla a usnula.


Další kapča. Tohle je jediný příběh, který mě teď baví psát.

J. J. 💖

Life with mafian (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat