17

700 26 0
                                    

CHLOE
Došla jsem na ošetřovnu.,,Haló?" Zavolám a čekám, až někdo přijde. Tedy jestli vůbec. Najednou se tu objevila ta doktorka. Taky jsem jí chtěla být. Nemohla jsem.,,Potřebuješ něco?" Zeptala se mile.,,Vlastně ano. Justin vůbec nevnímá a nemluví. Nevím, co mám dělat. Bojím se o něho." Zašeptala jsem a ona vyšla z místnosti.,,Kde je?" Zeptala se naléhavě.,,V jeho pokoji. Povedlo se mi ho dostat do postele." Řekla jsem a ona přikývla. Následovala jsem ji. Justin ležel nehybně na posteli. Díval se někam na strop a něco mumlal. Konečně alespoň něco říká. Doktorka k němu přešla.,,Justine. Slyšíš mě?",,Zlato, tohle není vtipné.",,Co je ti?" Říkala starostlivě. Bála jsem se.,,Chloe, jdi k Tylerovi. Hned." Řekla naléhavě a já tak udělala. Sedla jsem si na parapet a dívala jsem se z okna. Bojím se o něho. Moc.

ELEANOR
Seděla jsem na kraji postele a čekala jsem, jestli něco řekne.,,Ma-mami. Já se bojím. Chci být s Chloe. Miluju ji. Co když se jí ale něco stane? Něco jako to,  co se stalo Mel. Nejsem tak silný, abych to zvládnul jako tehdy Tyler. Chtěl bych si Chloe vzít a mít s ní rodinu. Stejně děti mít nebudeme. Chloe se mnou nikdy spát nebude. Chápeš, jak moc ji to muselo bolet? Já. Mívám z toho noční můry. Chloe v nich křičí, brečí a prosí, aby přestal. On ji vždy jen dá facku nebo ji přetáhne páskem nebo ji škrtí a dusí nebo jí cpe do pusy kus hadru. Já to prostě nezvládám. V jiných snech je svázaná s rukama nad hlavou a on ji bičuje. Záda má úplně do krve a stejně tak i bříško a prsa. Při každé ráně se její tvář skřivila bolestí." Řekl a přišel mi opět citlivý.,,Mám o ni takový strach." Řekl a pověsil se mi kolem krku. Přemýšlela jsem, co říct.



Další kapitolka. Někdo nějaký nápad, co by mu mohla říct?

J. J. 💖

Life with mafian (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat