♣♣11♣♣

805 25 1
                                    

,,Co Justin? Proč to udělal?" Zeptala jsem se. Mamka ukázala někam vedle sebe. Podívala jsem se tam. Byl tam Justin v nějaké tělocvičně. Mlátil rukama do boxovacího pytle. Najednou se prostě sesypal na zem. Schoulil se do klubíčka. Obraz se přiblížil. Justin brečí. Něco říkal. ,,Co říká?" Zeptala jsem se mamky. ,,Že je to jeho vina." Řekla mamka lítostivě. ,,Já chci asi za ním." Řekla jsem nejistě. Mamka se pousmála a přikývla.

Probudila jsem se v ordinaci s obvázaným zápěstím. Byla jsem tam sama. Seskočila jsem z postele a trochu jsem zavrávorala. Rozeběhla jsem se za Justinem. Já vlastně ani nevím, kde ta tělocvična je. V chodbě jsem potkala nějakého muže. ,,Kde je tělocvična?" Zeptala jsem se. ,,No ve sklepě. Jsou to ty černé dveře naproti schodům." Pronesl nechápavě. Přikývla jsem a rozeběhla jsem se tam. Na schodech jsem párkrát zakopla, ale nespadla jsem. Pomalu jsem otevřela dveře. Všimla jsem si Justina, jak se dívá z malého okénka. Pomalinku jsem přešla k němu a objala jsem ho kolem pasu. Opřela jsem se hlavou o jeho záda. Lekl se a shodil mě od sebe. Spadla jsem na podlahu a praštila jsem se do hlavy.

JUSTIN
Někdo mě objal. Lekl jsem se a toho dotyčného jsem odstrčil. Otočil jsem se. Byla to Chloe a právě ležela na podlaze a držela se za hlavu. Klekl jsem si k ní. ,,Omlouvám se. Lekl jsem se." Řekl jsem a pomalu jsem si ji přitáhl na klín. Jen nepatrně přikývla. ,,Co tu děláš? Si v pořádku?" Zeptal jsem se. ,,Asi jsem v pohodě. Jen mě bolí hlava a ruka. A k té druhé otázce. Přišla jsem za tebou. Jestli ti to vadí, tak půjdu pryč. Chtěla jsem ti jen říct, že to není tvoje vina. Tvoje chování chápu. Hnusím se i sama sobě. Nedivím se, že se mě nechceš ani dotknout..."



A ještě jedna. Ta škola je nudná.

J.J.♥

Life with mafian (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat