26

608 19 0
                                    

,,Jde to. Jak to proboha vypadáš?" Pronese a prohlédne si mě.,,Omlouvám se. Nemohl jsem se vzpamatovat. Propadl jsem fetu a alkoholu. Nemůžu s tím přestat. Tyler mě vyřadil ze služby a já nevím, co mám dělat." Řeknu a ona se zamračí.,,Kde je El? Zavolej mi ji. Chci vstát a dát ti pořádnou facku. Tyhle sračky brát nemůžeš."

CHLOE
Byla jsem hodně naštvaná. Křičela jsem na něho a on nic neříkal. Asi věděl, že mám pravdu. Najednou vstal a odešel. Prostě mě tu nechal. Po chvíli se vrátil i s El. ,,Prý chceš vstát." Pronesla a já přikývla. ,,Můžeš, ale buď opatrná." Řekla a já pomalu vstala.

Vydám se k Justinovi a dál mu pořádnou facku. Pak se rozbrečím a on si mě přivine do náruče. ,,Ššš. Omlouvám se. Přestanu s tím, ale nevím, jestli to dokážu. Už jsem se o to párkrát pokusil, ale nevydržel jsem to." Šeptal a mě něco napadlo. ,,Zkusím ti pomoc, ale musíš spolupracovat. Půjdeme k tobě do pokoje a všechno to svinstvo dáš do krabice a odneseme to pryč. Stejně tak i ostré předměty, aby sis neublížil." Řeknu a více se k němu přitisknu.

JUSTIN
Pomalu jsem ji vzal do náruče a vydal jsem se s ní do pokoje, kde jsem ji položil na postel. Prošel jsem všechny své tajné skrýše a vytahal jsem všechny své zásoby. Dal jsem je do krabice a krabici jsem zavřel. Sedl jsem si na kraj postele vedle Chloe. Hned si mi lehla hlavou na klín. Hladil jsem ji po vlasech. ,,Pomůžu ti to zvládnout, ale bude to těžké. Hodně těžké. Udělám cokoliv, abych ti pomohla." Šeptne a zavře oči. Najednou se zvedla do sedu a pak vstala z postele. ,,Lehni si. Odnesu tu krabici a donesu si sem všechno potřebné. Za chvíli přijdu." Řekla a zmizela za dveřmi i s krabicí.

Lehnul jsem si a díval jsem se na dveře. Už ji chci mít zase u sebe.


Další kapča. Nějaké nápady?

J.J.♥

Life with mafian (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat