♣♣8♣♣

901 30 1
                                    

  ,,Věřím Vám, ale nemůžu přeci jenom zůstat u Vás?" Zeptala jsem se nejistě. Nechci ho naštvat. Neodpověděl. Jen mě položil na lehátko. ,,Neboj se. El se na tebe jenom podívá a pak tě tedy vezmu k sobě do pokoje."  

JUSTIN
Čekal jsem až ji El prohlédne.,,Jak ti je?" Zeptal jsem se. ,,Popravdě blbě. Všechno mě bolí. Mám křeče do břicha. Žaludek jako na vodě." Zašeptala. Bylo mi jí líto. Tyler ke mně přešel. ,,Bude v pohodě, kámo." Řekl a položil mi ruku na rameno. Nevnímal jsem vůbec nic. ,,Vezmi ji k sobě. Tohle jí dáš ráno a večer. Ať nezůstává sama." Prohlásila El. Přikývl jsem a přešel jsem k ní. ,,Chytni se mě." Řekl jsem a ona si kolem mě obmotala ruce. Vzal jsem ji do náruče a nesl jsem ji do svého pokoje. Opatrně jsem ji položil na postel. Jakmile se dotkla postele, sykla. ,,Jsi v pořádku?" Zeptal jsem se. ,,A-asi jo." Vykoktala. Podíval jsem se na hodiny. Už bude šest večer. Vytáhl jsem ty injekce, co mi dala El. Sedl jsem si k ní a opatrně jsem ji začal vyhrnovat tričko. ,,Co to děláš?" Křikla a stáhla si tričko zpátky dolů. ,,Neboj se. Jenom ti dám léky. Bude ti líp." Řekl jsem potichu a ona přikývla. Vyhrnul jsem jí tričko znovu. Podíval jsem se na ni. Třásla se. ,,Co se děje?" Zeptal jsem se nejistě. ,,Bojím se jehel." Řekla. ,,Tak chvilku počkej." Řekl jsem a vyšel jsem z pokoje. Přešel jsem chodbu a zaklepal jsem na Tylera. ,,Co je?" Zeptal se. ,,Pojď se mnou. Tvoje sestra se bojí jehel úplně stejně jako ty." Řekl jsem a on přikývl. Vrátili jsme se do pokoje. Chloe se na nás nejistě podívala. ,,Budeš ji uklidňovat nebo jí to píchneš?" Zeptal se Tyler. ,,Chloe? Koho chceš u sebe, aby tě uklidňoval?" Zeptal jsem se a čekal jsme na její odpověď.


Další kapitolka.

Koho bude chtít Chloe u sebe?

Mám vás moc ráda.

J.J.♥

Life with mafian (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat