7

380 19 3
                                    

"Vil du ikke lægge sammen med mig?" Spørg Martinus midt i det hele. Huh? "Lægge sammen med dig?" Siger jeg, mærkeligt nok med lidt håb i stemmen. Hvad sker der med mig? "Yeah." Siger han og løfter sin dyne op. Jeg lægger mig ned ved siden af ham, og han putter dynen om mig. Han rykker sig tættere på mig. Det ender med at vi lægger og kigger hinanden i øjnene.

Martinus lægger med sit hovede ved min hals, imens vi ser 'White chicks' på hans MacBook. Eller Martinus sover faktisk. Døren åbner pludselig, og en fuld Marcus kommer ind. "Yooo heyy Madison." Halv råber han og blinker til mig. Jeg tysser på ham. Han er nærmest ved at vælte. Jeg rykker stille Martinus hovede og rejser mig fra sengen. Jeg tager fat om Marcus så han ikke vælter. "Marcus vær lidt stille, Martinus sover altså." Siger jeg og sætter Marcus ned i hans seng. Han er meget højlydt når han snakker og sådan. "Vil du ikke lægge her med mig?" Siger Marcus og laver hundeøjne, mens han kigger op på mig. "Marcus luk røven, du larmer." Siger Martinus træt. Vi begge kigger hen på ham. Han lægger med ryggen til os og med dynen helt op til hovedet. Marcus vrisser af ham. "Madison læg dig her." Marcus klapper imellem ham og Martinus. Jeg lægger mig stille ned der. Marcus lægger sit hovede på mit bryst og lægger sin dyne over os.

Marcus er utroligt nok faldet i søvn og lægger faktisk bare og sover. Martinus lægger med sin mobil og jeg lægger bare og kigger rundt i hytten. Martinus vender sig pludselig mod mig. Han lægger sit hovede ved min hals og tager min ene hånd. Han fletter sine fingrer ind i mine.

~Næste morgen~

Jeg vågner af mig selv. Jeg åbner øjnene og ser at Martinus lægger halvt ovenpå mig mens han sover. Marcus lægger med ryggen til os. Han lægger med sin mobil, tror jeg. Jeg lukker mine øjne igen og lægger mig til rette. Midt i det hele, banker det på døren. Nogle sekunder efter åbner døren. "Der er morgenmad." Siger personen. Det lyder som Aiden. "Mhm vi kommer." Siger Marcus træt. "Jaer.. nej i gør ej." Jeg kan hører døren lukker igen. Søvnen overtager stille igen..

Jeg vågner ved at deres nogle der snakker. "Ikke lyv, jeg ved du kan lide hende." Siger.. Marcus? Jeg kan mærke Martinus ikke lægger på mig mere, men ved siden af mig. "Marcus stop, jeg kan ikke lide hende." Siger Martinus. "Mhm helt klart." Siger Marcus. Jeg trækker dynen der lægger ved siden af mig, over mig da det er koldt at lægge uden en. "Hvis du ikke kan lide hende, ville du ikke lade hende tage din dyne." Siger Marcus. Oh så det er Martinus dyne? "Luk røven.." mumler Martinus og trækker lidt i dynen. Jeg smiler automatisk. Jeg aner ikke hvorfor.

Jeg åbner stille øjnene. Mærkeligt nok, er Martinus den eneste der er herinde udover mig. Han lægger ved siden af mig med sin mobil. "Morgen.." siger jeg. "Morgen? Klokken er halv et." Siger Martinus og kigger på mig. "Jeg stadig træt." Siger jeg og gaber. Martinus begynder at nusse mig i håret. Martinus kører pludselig sin hånd ned af min kind og løfter mit hovede op. Pludselig lægger jeg med hovedet på Martinus skød, og med hans hovede cirka fem centimeter væk fra mit. Martinus kommer tættere og tættere og.. wupti er han læber mod mine. Jeg får et sug i maven. Tænk at det her virkelig sker.

"Jeg vidste det!" Vi begge trækker os hurtigt. Marcus står i døren. Jeg sætter mig hurtigt op. "Du siger intet!" Siger Martinus. "Martinus og Madison har kysset!" Råber Marcus og går væk fra døren. "Lorte unge." Mumler Martinus og rejser sig fra sengen. Han løber efter Marcus. Okay det her skal jeg se. Jeg rejser mig og stiller mig hen i døren. Jeg kan se Marcus løber rundt imens Martinus jagter ham. Et grin undslipper mine læber. Det ser sjovt ud.

Martinus smækker døren efter dem da de er løbet ind. Marcus løber hen ved vinduet. "Ikke sig det til nogen." Siger Martinus. "Lover." Siger Marcus.

Vi sidder alle tre lige nu i Marcus og Martinus seng. Vi sidder alle med vores mobiler. Jeg sidder ved siden af Marcus. Martinus lægger med sit hovede på mit skød. "Overvej hende lige." Marcus viser et eller til Martinus. Hvad? Det er et billede af mig. Oh han er inde på min insta. "Hun minder om Madison." Siger Martinus. De begge kigger hen på mig. Shit.

Status er at Marcus og Martinus har fundet ud af at jeg er Madison Beer. Martinus' øjne lyste helt op da jeg sagde det. Han tænker nok 'Jeg har kysset med Madison Beer' eller noget. Døren åbner til hytten. "Der er aftensmad." Siger Jake som står der. Vi rejser os alle tre. Da jeg skal til at gå med ud, stopper Jake mig. "Ad du skal ikke med." Siger han og kigger ondt på mig. Han smækker døren lige foran mig. Jeg sukker. Jeg sætter mig i min seng igen og begynder at se Stranger Things.

Marcus og Martinus er begge lige kommet ind på værelset. De pakker underligt nok alle deres ting ned i deres tasker? "Skal i hjem?" Spørg jeg og smiler skævt. Det kan være de skal til et interview eller noget? "Hmm nej." Siger Martinus og lyner sin taske. "Hvad skal i så?" Siger jeg. Hvis de ikke skal hjem, hvad skal de så med deres ting? Like det er da mærkeligt hvis de skal ind i en anden hytte. "Ting som ikke rager dig." Siger Marcus og tager fat om sin dyne. De går begge mod døren og smækker den efter sig. Jeg sukker. Jeg skulle have vidst at de bare brugte mig.

Jeg går lige nu langs stranden. Jeg trængte til noget luft, så derfor gik jeg herned. Solen er ved at gå ned, så det er virkelig smukt at kigge ud over vandet. På tilbage vejen hjem til hytterne, ser jeg at Marcus, Martinus, Jake og Oliver sidder i sandet og spiser Chips og sådan. Jeg går op mod skrænten der er, så jeg ikke går lige ved siden af dem.

- Forgive me Where stories live. Discover now