~Næste morgen~
Jeg vågner ved at nogle snakker. Jeg åbner stille øjnene. "Hvorfor?" Det lyder som Marcus, hvilket det nok er. "Marcus jeg vil ikke være med til det her mere. "Vi har fuldstændig ødelagt Madison og det vil jeg ikke være med til mere. Jeg er ligeglad med hvad i tre siger, jeg vil bare ikke mobbe hende mere!" Martinus lyder som en der virkelig er ked af det. "Martinus har du pludselig fået tillid til Madison, fordi du ved hun skære i sig selv?" Siger Marcus. "Det er noget andet.." siger Martinus. Nej det er ej. Martinus har kun fået tillid til mig fordi jeg skære i mig selv. Hvis han ikke vidste det, ville det her fortsætte.
Marcus er gået ud fra hytten, så det er kun Martinus der er tilbage. Han har ikke lagt mærke til af jeg er vågen. Jeg kigger over på Martinus. Han lægger på ryggen og kigger op i loftet. "Er du okay?" Spørg jeg. Han kigger herover. "Jaja." Siger han. Jeg sætter mig op. Jeg finder noget tøj frem.
(Pigen er ikke Madison)
Jeg går ud på badeværelset og skifter. Jeg børster også mine tænder, lægger min makeup og ordner mig.
Inden jeg går ud fra badeværelset, tager jeg lige selfie til Instagram. Det er bare et hvor jeg kigger op i loftet. I teksten skriver jeg; Have an amazing day<3 Jeg poster det og straks styrter det ind med likes. Jeg elsker mine fans.
Jeg går ud fra hytten og ned på stranden. Jeg begynder stille at gå langs vandkanten.
Du undrer dig nok over at selveste Madison Beer bliver mobbet. Mærkeligt er der ingen der har regnet det ud endu, selv Marcus og Martinus liker mine billeder uden af have en idé om at det er mig.
Jeg begynder at gå tilbage mod hytterne. Jeg åbner døren til hytten og træder ind. Martinus sidder i sin seng med sin mobil. Jeg sætter mig også bare i min seng med min mobil.
Døren til værelset åbner pludselig. Jeg kigger derover. Marcus, Jake og Oliver kommer ind og går direkte over til Martinus seng, hvor Martinus sidder. "Dude har du set Madison Beers billede på insta? Damn!" Siger Marcus. Jeg kigger hurtigt derover. Har Marcus lige kaldt mig pæn?
"Seriøst, kan du ikke lade vær med at stirrer på os?" Siger Oliver og kigger irriteret på mig. Jeg kigger hurtigt ned i min mobil. Jeg går bare ind på Instagram og begynder at tjekke kommentarerne igennem på mit nye billede.
Min mobil bliver taget ud af hånden på mig. Jeg kigger hurtigt op. Jake står med min mobil i hånden. "Nuurh så du kigger Madison Beers kommentarer ud, for at få noget selvtillid?" Siger Jake hånligt. "Jake giv hende den." Siger Martinus. De alle tre kigger på Martinus. "Næ, jeg skal sguda se hvad hun lægger op på sin klamme insta." Siger Jake og kigger på min mobil.
Jake får pludselig store øjne. "Hvorfor fuck er du inde på Madison Beers insta profil?" Siger Jake og kigger ned på mig. Jeg kigger bange på ham. Han river mig op af sengen og skubber til mig så jeg falder ned på gulvet. "Svar mig!" Råber han. "Und-undskyld." Stammer jeg. Jeg tager armene over mit hovede, så jeg føler mig beskyttet. Jake sparker mig en gang i maven, inden han bliver skubbet væk. Tårerne har stille fundet sig vej ned af mine kinder..
"Er du okay?" Det lyder som Martinus. Jeg kigger stille op. Martinus sidder på hug ved siden af mig. Jeg nikker stille. Martinus tager fat rundt om mig og sætter mig op. Han lægger begge sine hænder på mine kinder. Hans øjne stirrer lige ind i mine. "Du ikke okay." Han tager fat rundt om mig og bærer mig op i brudestilling. Han går hen til min seng og sætter sig på sengekanten. Han sætter mig på hans skød og trykker mig tæt ind til sig. Han vugger mig lidt fra side til side.
Døren bliver pludselig åbnet og man kan hører den låser. "Martinus hvor er Madi..- Oh." Personen, som er Marcus, stopper op. "Gem Madison, drengene kommer og vil smadre hende." Siger Marcus panisk. "Madison kan du gemme dig under dynen?" Siger Martinus og nusser mig på kinden. Jeg kigger op på ham. Jeg nikker stille. "Martinus under din dyne!" Siger Marcus hurtigt. Martinus løfter mig hurtigt op og lægger mig hen i hans seng. Jeg kan jo altså godt gå?
Martinus gemmer mig under dynen og sætter sig ved siden af mig med sin mobil.
"Hvor er den lille luder?" Det lyder som Jake. "Hun skred." Siger Marcus ligeglad. Jeg kan hører de begynder at gå rundt. Pludselig bliver dynen jeg lægger under, revet væk. Jeg lukker øjnene hårdt sammen. Martinus hiver mig op til ham. "I rør hende ikke." Siger Martinus. Jake river mig op af sengen og skubber mig hårdt ind i væggen. Jeg kan se nogle andre drenge holder både Marcus og Martinus. Jake river mig ud på badeværelset og låser døren.
"Så du tror du bare alt er godt igen, huh?" Jake skubber mig hårdt op af væggen. Jeg falder direkte til jorden. Jake skubber og sparker til mig et par gange, inden døren bliver brudt op. Jeg lægger bare her, hjælpeløs på jorden og græder. Jeg kan hører Martinus begynder at råbe ad Jake.
Jeg sætter mig stille op. Jeg tørrer de sidste tårer væk fra mine kinder med mit ærme og rejser mig op. Jeg retter lidt på min makeup, inden jeg går ud fra badeværelset.
Marcus eller Martinus er ikke på værelset, så jeg er bare alene. Pludselig åbner døren. Jeg kigger derover. Aiden står der. "Der er morgenmad, kommer du?" Spørg han. Jeg nikker og tager min mobil. Jeg følges bagefter med Aiden ned til den store hytte.
Det ser ud som om Marcus og Martinus er blevet 'venner' med Jake og Oliver igen, for de sidder alle ved bord sammen og snakker. Jeg tager et æble som der er på bordet med mad og går ned til en bænk hvor der ikke er nogen. Utroligt nok gør ingen af drengene noget mod mig da jeg går forbi dem.