8

385 18 5
                                    

"Madison, har du nogensinde overvejet at få en fedtsugning eller et eller andet?" Råber Oliver. Jeg sætter i løb. "Ew det ser ulækkert ud!" Råber Jake efter mig. Jeg løber op af en vej der er op i skoven og løber bare. Væk fra alt. Jeg sætter mig på en træstamme og lader tårerne glide ned af mine kinder. Jeg begraver mit hovede i mine hænder.

"Madison?" Der er nogle der råber på mig. Jeg kigger op. Jeg ser Martinus komme gående ind på en sti der er. Bag ham er.. Marcus? De har vidst ikke lagt mærke til mig. "Martinus kan vi ikke gå tilbage? Hun er helt sikkert i hytten." Kan jeg hører Marcus sige. "Så gå." Siger Martinus. Jeg kan se Marcus vender om og går den anden vej. Martinus går direkte forbi mig.

Jeg går tilbage mod hytterne. Det regner sygt meget og jeg er derfor gennemblødt. Da jeg kommer hen til hytterne, er der selfølgelig ikke nogen udenfor. Jeg går ind i min egen hytte, ud på toilettet og får skiftet til nogle løse bukser og en sort hoodie. Jeg sætter mit hår op i en løs knold inden jeg går ud fra toilettet. Jeg lægger mig bare ned i min seng og lukker øjnene..

~Næste morgen~

Jeg vågner ved af mig selv. Jeg åbner øjnene. Jeg tjekker min mobil og ser at mine far har skrevet at han er her om en halv time. Jeg rejser mig fra sengen og tager nogle jeans og en strik trøje på. Jeg pakker alle mine ting sammen og lægger noget nyt makeup, sætter mit hår osv.

Jeg tager min taske over skulderen og min mobil i hånden, og går derefter ud af hytten. Nej nej nej.. Min far står og taler med Henrik. Min far har selfølgelig kørt i Porschen her ud, så den holder på gruset ude hvor man kører ind. Stadig tæt på hytterne. Marcus, Martinus og de andre står ved bænkene og kigger alle ud mod bilen. Jeg går mod mine far og Henrik. "Bare sæt dig ind." Siger min far og rækker mig nøglerne til bilen. Jeg tager imod dem og fortsætter mod bilen.

Jeg sætter mine ting ind bag ved og sætter mig derefter foran på passagersædet. Jeg kan se at Marcus og de andre kigger meget op mig OG bilen. Jo ser du, vi er sådan 'rige' i min familie. Min far er arbejder på et kontor og tjener derfor godt med penge. Han arbejder også nogle gange i USA fordi han faktisk er Amerikaner, så der tjener han også penge. Min mor er advokat så hun tjener også godt med penge. Så derfor har vi en Porsche og andre dyre ting.

Min far er seriøst sååååå langsom. Oi vent jeg kan da hører musik. Jeg sætter min mobil til et stik så jeg kan hører musik over mobilens højtalere. Jeg starter med at sætte 'I know what you did last summer.' Med Shawn Mendes og Camilla Cabello på. Jeg elsker seriøst den sang!

"Nejj Madison, ikke ham der Shawn mongol." Siger min far da han åbner døren til bilen. "Han hedder altså Shawn Mendes.." mumler jeg og skruer lidt ned. Min far starter motoren og vi kører afsted mod lille Trofors.

~Tirsdag, dagen hvor Grayson kommer~

Jeg står lige nu ud på trappen ude foran vores hoveddør og venter på at Grayson kommer. Jeg kan se at Marcus og Martinus kommer gående ud af deres indkørslen. Forresten bor de lige overfor mig. Idet kommer Grayson kørende i sin hvide Lamborghini. Yeah vi har mange penge i vores familie. Så derfor har min bror sådan en bil og min far en Porsche. Jeg kan se Marcus og Martinus kigger med store øjne på bilen. Grayson parkerer i indkørslen og jeg løber mod ham. "Gray!" Siger jeg og overfalder ham i et kram. "Heyy Maddie." Siger Grayson og trækker mig ind til sig. Efter nogle minutter, trækker vi os igen. "Hold kæft du er blevet høj." Siger Grayson og kigger op og ned af mig. "Det også like et halvt år siden du sidst så mig." Siger jeg. Det er er forresten Grayson:

 Det er er forresten Grayson:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Alt for lang tid. Bor..-" Grayson bliver afbrudt. "Yoo Gray." Vi begge kigger mod lyden. Marcus og Martinus kommer gående. "Yoo Marcus og Martinus." Siger Grayson og giver dem brohug. Nej nej nej. Kender de hinanden? "Kender i hinanden?" Siger jeg og kigger skiftevis på dem. "Ja sgu, da jeg boede her var vi bedste venner." Siger Grayson. Endu værre. Hvis du undrer dig, Grayson er 17 og må derfor kører bil i USA, så han kan sjovt nok også kører bil her i Norge. Og Marcus og Martinus er 16.

Jeg følges med Grayson indenfor og han får sagt hej til mor og far. Bagefter det går han hen til Marcus og Martinus.. Jeg troede vi skulle lave et eller andet sjovt sammen? Men nej? Hmm.. Jeg sætter mig i min seng og lægger bare med min mobil.

Grayson skal åbenbart sove sammen med Marcus og Martinus. Hvor respektløst er det lige? Amen han er lige kommet hjem, også gider han ikke engang at være sammen med os? Jeg smider mig hårdt i min seng.

Jeg faktisk sulten. Jeg rejser mig fra min seng og sætter en ny rodet knold. Jeg smutter derefter nedenunder. Da jeg kommer ned i køkkenet, ser jeg at Grayson, Marcus og Martinus sidder ved spise bordet. De har vidst ikke lagt mærke til mig. Jeg ser der står en bakke med pizza på bordet. Uhh det pepperoni pizza. "Maddie ikke tag noget af pizzaen." Siger Grayson, uden at kigge på mig. "Nej nej." Siger jeg og åbner køleskabet. Jeg tager en Capri Sun ud og vender mig derefter mod pizzaen. Jeg kigger ind på de andre. De har ikke lagt mærke til noget. Jeg tager hurtigt et stykke pizza og skynder mig mod trappen. Jeg kan hører.. Martinus grine?

Jeg lægger lige nu med hovedet mod væggen, med lukkede øjne. Mit tv kører imens. Jeg prøver faktisk bare at falde i søvn. Jeg kan hører døren pludselig åbner. "Sover hun?" Det lyder som Marcus. "Det ved jeg ikke." Siger Grayson. "Maddie er du vågen?" En pude eller noget bliver kastet på mig. Jeg ignorer det. "Nej." Siger jeg. "Mhm jaer klart, hvor har i PlayStationen henne?" Spørg Grayson. "Kig." Siger jeg koldt. Jeg synes bare ikke der er sjovt at Grayson hellere vil være sammen med Marcus og Martinus en mig. "Okay okay, rolig nu." Siger Grayson. "Forresten vi skal ud og spsie om en time med drengenes forældre og vores, så vær klar der." Tilføjer Grayson. Bagefter det går de ud igen.

Det banker på. "Hvad?" Råber jeg, og tørrer nogle tårer væk fra min kind. Ja jeg har grædt. Jeg er bare med følelsesladen lige nu.. Døren åbner. "Uhm kan vi snakke?" Det lyder som Martinus. "Om hvad?" Siger jeg. "You know, Eh kysset." Siger Martinus.. nervøst? "Kan vi ikke gøre det senere?" Jeg ved jeg ikke slipper udenom det. "Jojo selfølgelig.." siger Martinus. "Maddie, gør dig klar vi skal kører om lidt." Grayson må være kommet. "Jeg tager ikke med." Siger jeg. "Mor siger du skal." Siger Grayson. "Og? Jeg tager stadig ikke med." Siger jeg. Jeg gider ikke være sammen med ham når han skal være sådan. Han gider ikke engang at være sammen med mig såå. "Må du selv om." Siger Grayson og de går væk.

Alle de andre er lige taget ud og spise, men jeg er blevet hjemme.

•••
Håber i kunne lide kapitlet! :)

- Forgive me Where stories live. Discover now