~Madisons synsvinkel~
Martinus har lige lagt på, fordi de skulle ned og spise dessert. Nu sidder jeg bare og der videre på Stranger Things. Jeg elsker den serie!
Midt i noget spænende, ringer min mobil. Jeg tager den, uden at fjerne mit blik fra mit tv. "Hej." Siger jeg. "Hey Maddie." Det Martinus. Et stort smil spredes på mine læbe. "Vil du med ud og gå med os?" Spørg han. "Selvfølgelig, jeg skal bare lige have noget andet tøj på." Siger jeg og slukker mit tv. "Vi står udenfor." Siger Martinus. "Vi ses." Siger jeg og lægger på. Jeg går op af trappen og ind op mit værelse.
Jeg har bare skiftet til nogle sorte jeans og beholdt Martinus hoodie på. Den dufter af ham, og den dufter såååå godt. Det er bare en hoodie hvor der står 'Better days' på. Jeg sætter mit hår op i en løs knold og smutter nedenunder. Jeg tager mine vans på og min jakke og lægger min mobil ned i lommen. Og så smutter jeg ud af døren.
Martinus, Marcus, drengen som må være Luke og en anden pige står på fortåget. Jeg låser døren og går ned til dem. "Heyy." Siger Martinus. "Hej." Siger jeg og Martinus giver mig et hurtigt kys. Jeg siger også hej til de andre og vi begynder at gå. Imens snakker vi en del.
Pigen, som hedder Anastasia, har givet mig dræberblikket hele aftenen. Det ret mærkeligt? Altså jeg har ikke gjort hende noget? Og hver gang jeg har sat mig hos Martinus eller andet, er hun nærmest lige ved at springe på mig.
Jeg er lige kommet hjem og jeg har faktisk bare lagt mig i min seng.
~Næste morgen~
Jeg vågner ved at min mobil ringer. Jeg åbner hurtigt øjnene og griber ud efter den. Jeg tager den hurtigt. "Hej?" Siger jeg. "Hej skat, jeg vil bare sige at vi er på vej hjem og vi har det helt fint." Det er min mor?! "Super. Vi ses." Siger jeg og lægger på. Det godt at de har det godt! Jeg lægger mig tilbage og kigger lidt på Instagram.
En besked fra Martinus tikker ind på min mobil. Der står jeg skal gå hen til vinduet, så det gør jeg. Jeg kan se Martinus over i et vindue i hans hus. Han stirrer nærmest på mig da han ser mig. Jeg kigger ned af mig. Oh.. Jeg har kun bh og shorts på.. Jeg skynder mig at tage mine dyne omkring mig. Min mobil plinger. Martinus spørg om han godt må komme over. Jeg laver tommel op i vinduet. Han smiler og forsvinder væk fra vinduet. Jeg finder en trøje og tager den på, bagefter går jeg nedenunder.
Martinus kommer gående ud fra gangen af, da jeg kommer gående ned af trappen. "Heyy." Siger han og lægger sine hænder på mine hofter. "Hejsa." Jeg giver Martinus et hurtigt kys, men han lægger sin ene hånd på min kind og får det til at vare længere.
"Forstyrrer vi noget?" Jeg trækker mig og kigger mod lyden. Mine forældre står i døren. Jeg smiler stort og løber hen og krammer dem.
"Hvem er det?" Spørg min far. Jeg går hen til Martinus. "Det uhm Martinus. Min kæreste.." siger jeg. Martinus lægger sin arm om min skulder. Mine forældre hilser på ham og derefter går vi op på mit værelse.
"Martinus skal vi ikke lave noget." Jeg lægger mit hovede på Martinus skulder. Martinus tager fat om min kæbe og løfter mit hovede op. Han trykker sine læber mod mine. Det hele bliver hurtigt mere intenst, og vupti så sidder jeg på Martinus skød.
Martinus er lige taget hjem og nu sidder jeg og ser Netflix.