Idag får vi gæster. Det er nogle af mine forældres venner også min moster og onkel. Jeg ved ikke om mine forældres venner har nogen børn såå. Men lige nu sidder jeg og lægger min makeup. Jeg har taget et basic outfit på, som består af nogle sorte jeans og en tyk grå sweater.
Mit hår har jeg bare ladet hænge løst.
"Madison kom ned og sig hej!" Jeg slukker min mobil og rejser mig fra min seng. Jeg trasker derefter nedenunder.
I køkkenet, står der min moster og onkel, en dame, en mand, en lille pige og en dreng. Han er nok på omkring min alder. Jeg får sagt hej til dem alle, og vi sætter os ned ved spisebordet. Forresten den der anden familie hedder David, Katrina, Alicia og Mikkel.
Min mor har lavet noget salat og kartofler, og min far har lavet noget kød.
Midt imens vi spiser, ringer min mobil. Jeg kigger ned på den og et smil bredes på mine læber. "Hvem er det?" Spørg min far da jeg rejser mig. "Martinus." Svarer jeg kort og går ud til trappen, hvor der er en lille gang. "Hej." Siger jeg. "Hey babe." Han kaldte mig babe! Ihh. "Jeg kan se i har nogen på besøg, men er de der stadig i aften?" Spørg han. "Uhm det tror jeg, hvorfor da?" Siger jeg. "Jeg ville bare spørge om du ville med ud." Siger Martinus nervøst. "Det vil jeg meget gerne." Siger jeg. "Så ses vi klokken ni?" Siger han. "Vi ses." Siger jeg og Martinus lægger på. Jeg kigger på klokken. Klokken er kun syv, så der er stadig to timer til. Jeg går ind til de andre igen. "Nååå?" Siger min mor. "Han kommer og henter mig klokken ni." Siger jeg og sætter mig med igen. Jeg begynder bare at spise igen.
Jeg sidder nu i sofaen sammen med ham der Mikkel. "Hvem er ham der din kæreste?" Siger han pludselig. "To sekunder." Jeg går ind på Instagram og går ind på Marcus og Martinus profil. Jeg går ind på deres seneste billede og vender skærmen mod ham. "Ham." Jeg peger på Martinus. Han nikker.
Jeg kan hører nogle snakke ude i gangen. Jeg kigger på klokken. Den er lidt i ni. Jeg rejser mig fra sofaen og går ud i køkkenet. Jeg kan se at Martinus står ude i gangen sammen med alle de voksne. "Så du er Martinus?" Siger min onkel. Martinus nikker. De spørg ham alle mulige mærkelige spørgsmål. Jeg maser mig igennem dem og tager mine sko og jakke på. "I skræmmer ham jo nærmest væk." Siger jeg, tager fat i Martinus hånd og trækker ham ud af døren. "Vi ses!" Råber min mor. Jeg vinker på til dem.
"Ej undskyld for dem, de er ret mærkelige." Siger jeg da vi er kommet ud fra indkørslen. "Nej da, så skulle du se mine forældre." Siger Martinus og stopper op. Jeg stopper også op. "Hvorfor stopper du?" Siger jeg. "Fordi jeg vil have et kys." Martinus smiler til mig. Jeg lægger mine hænder på hans nakke og kysser ham. Bagefter går vi mod det sted som Martinus har valgt vi skal hen til.
Midt inde i en skov, hvor der lægger en lille hytte, har Martinus sat nogle madrasser og dyner op og nogle lyskæder rundt i hele rummet. Hans Macbook lægger på sengen.
(Lad som om det er indenfor)
"Det skulle du ikke have gjort." Siger jeg og kigger på Martinus. Han smiler bare. Jeg trækker ham ind i et kram.
"Jeg talte lidt med Grayson og øh han sagde at din yndlings film er High School Musical 2?" Siger Martinus. Jeg sværger, det er den bedste film der er lavet. Jeg nikker og smiler. Martinus går mod sengen. "Så kom, vi skal da se den." Siger han. Jeg smiler og lægger mig ned i sengen. Martinus finder filmen frem på hans Macbook og vi lægger os til at se den.
Jeg lægger med mit hovede på Martinus brystkasse, mens hans arm er om mig og Macbooken står på hans mave. "Babe?" Siger Martinus. Ihh. Jeg kigger op på ham. "Mhm?" Siger jeg. "