Midt i det hele ringer min mobil. Marcus og dem har sat sig i deres seng, sammen med nogle andre drenge. De ignorer mig fuldstændig. Jeg tager min mobil op i min hånd og ser hvem der ringer. Det min far. Jeg tager en dyb indånding og putter et falsk smil på læberne, inden jeg tager den. "Hej Madison, hvordan går det?" Spørg min far. "Det går rigtig godt." Siger jeg lavt. Løgn. Jeg kan se at Martinus kigger herover. "Sikker? Du lyder lidt.. ked af det?" Siger min far. Bare smør tykt på, Madison. "Hvorfor skulle jeg være ked af det? Der er mega hyggeligt her! Jeg spiller kort med Clara og Jasmin og det er mega hygge!" Siger jeg lavt. Jeg har bildt mine forældre ind at mine to bedste veninder hedder Clara og Jasmin. Der går ikke engang nogen i klassen der hedder det. "Hils dem fra mig!" Siger min far. "Skal jeg nok. Hej hej." Siger jeg og lægger hurtigt på. Jeg sukker lavt. "Så du hygger dig med dine veninder, Clara og Jasmin huh?" Siger Oliver over fra hans seng. Eller det nu Marcus' seng. "Bare glem det i lige hørte." Siger jeg og rejser mig fra sengen. Jeg hopper i mine sko og går ud fra hytten. Jeg går ud i skoven og går bare der ud af.
Hele klassen sidder nu ved nogle bænke og spiser aftensmad, inklusivt mig. Jeg sidder alene på en bænk med min tallerken foran mig. Lærerne har bestilt pizza, og alle nyder det bare. På min tallerken lægger der et lille stykke pizza. Jeg har ikke tænkt mig at spise det, jeg skal jo holde min vægt.
"Det her er jo ikke godt for fede Madison!" Er der pludselig en der råber. Jeg sukker. Jeg skal bare lige overleve en uge til, så kan jeg tage hjem.
"Er i med på vi alle går ned på stranden og aftenbader?" Råber Henrik. Jeg kigger hurtigt op. Nej nej nej nej. Folk kommer til at se mine ar. Jeg får et chok, da alle begynder at juble. "Men så, lets go som i nu siger!" Siger Henrik og griner. Alle begynder at snakke og bevæger sig ned mod deres hytter. Marcus og hans slæng er de sidste, udover mig. Jeg tager min tallerken og går over til skraldespanden. Jeg smider både pap tallerkenen ud og selfølgelig pizzaen.
Jeg kigger rundt efter Aiden. Jeg ser at hans står længere henne og spiser noget pizza, imens han står med sin mobil. Jeg går stille hen til ham. "Hvadså Madison?" Siger Aiden og slukker sin mobil. Han kigger på mig. "Skal man med ned og bade?" Spørg jeg nervøst. "Ja selfølgelig! Det bliver da mega hyggeligt." Siger han. Jeg nikker. Jeg går stille ned mod min hytte.
Anna står i en lidt for lille bikini, efter min mening, og fumler med noget i hendes taske. "Årh du er her." Siger hun, da hun får øje på mig. Jeg går over til min seng og sætter mig ned. Jeg har virkelig ikke lyst til at bade. Drengene vil alligevel kalde mig fed og gøre grin af min krop og alle vil også kunne se mine ar..
Jeg tager min Tommy Hilfiger bikini frem og nogle denim shorts. Jeg lægger dem ved siden af mig og tager min foundation i min toilettaske. Jeg dækker så godt som jeg kan, mine ar. Jeg sætter det med noget pudder, så det ser mere naturligt ud. Bagefter går jeg ud på badeværelset og skifter.
Jeg låser op og går ud af badeværelset. Jeg stopper op, da Marcus og Martinus står herinde i badebukser. Ingen af dem har lagt mærke til mig. Jeg lister hen til min taske og lægger mit tøj derned. Jeg beholdt min hvide hoodie på. "Hvornår kom du?" Spørg en stemme. Jeg kigger på Marcus og Martinus. Martinus kigger på mig, imens Marcus står og roder i hans taske. Det må nok være Martinus der sagde det. "Lige før, jeg var ude på badeværelset." Siger jeg og lægger mit håndklæde ned i et net jeg har med. Jeg lægger også min mobil der ned.
Døren til værelset smækker. De er gået. Jeg vender mig om, og får et chok da Martinus stadig står her. "Kan jeg låne noget af det der halløj du smurte på din arm?" Spørg han. Jeg nikker og tager min foundation fra min toilettaske. Jeg tager min børste som jeg bruger til foundation, og rækker det til Martinus. "Kan du ikke gøre det?" Spørg han. Jeg nikker. Jeg putter noget foundation på hans arm og begynder at smører det ud. Jeg sætter det med noget pudder.
Jeg sætter mig oppe på græsset, cirka 7-8 meter væk fra vandet. Alle drengene er allerede løbet ud i vandet, samt nogle piger. De sidste piger sidder på deres håndklæder og snakker. Det er forresten sommer, så det er meget varmt og lyst.
Jeg ser Aiden kommer imod mig. Han har kun badebukser på. "Skal du ikke også i vandet?" Spørg han. Jeg ryster på hovedet. "Madison kom nu, sveder du ikke også sygt i den der trøje?" Siger han. "Den er fin at have på, jeg fryser." Siger jeg.
Martinus kommer pludselig løbende imod mig. "Vil du ikke med i vandet?" Spørg han og smiler skævt. Jeg ryster på hovedet. "Jo kom nu." Siger han. Jeg sukker og rejser mig. Martinus løber ned mod vandet igen. Jeg sætter mig ned igen. Martinus vender sig om. "Kom nu!" Råber han. Jeg sukker og rejser mig igen. Jeg tager stille min hoodie af. Jeg lægger den i mit net. Jeg tager stille mine shorts af og lægger også dem i mit net. Jeg tager mit håndklæde og vikler det om mig. Jeg går langsomt ned mod Martinus.
"Så du vil bade med et håndklæde om dig?" Siger han med et grin. "Jeg skal altså ikke med i vandet." Siger jeg. "Jo du skal." Han hiver i håndklædet, så det falder af mig. Han smider det på jorden og tager fat i min arm. Han hiver mig med ned i vandet. Jeg kan mærke alle pigerne kigger på Martinus og jeg med et mærkeligt blik.
"Se det ikke farligt." Siger Martinus og trækker mig længere ud i vandet. Det går mig over navlen, men kun til Martinus hofter. Han er så også meget højere end mig. "Det jo mega koldt!" Udbryder jeg.
Pludselig kommer Marcus, Jake og Oliver svømmende herover. "Seriøst Martinus?" Siger Oliver. Martinus skubber til mig, så jeg vælter og får hele kroppen under vandet. Jeg har fundet ud af noget. Jeg skal ALDRIG snakke eller lade Martinus spille sød overfor mig mere. Jeg får kommet op og stå. Alle drengene griner af mig. Det som om at både Marcus og Martinus griner falsk. Jeg ser min smutvej. Jeg går så hurtigt jeg kan ind mod kanten. "Hvaad går du fedeberg?" Råber Oliver efter mig. Jeg tager hurtigt mit håndklæde som lægger på jorden og løber op til min taske. Jeg vikler hurtigt håndklædet om mig, tager min taske og løber mod hytten.
Jeg får hurtigt skiftet til de sorte jeans og den hvide hoodie igen. Jeg lægger mig ned i min seng, tager mine høretelefoner frem og sætter noget Shawn Mendes på. Jeg vender mig mod væggen og sætter mig til at stalke Shawn på Instagram.
Pludselig bliver min ene høretelfon dut taget ud af mit øre. Jeg kigger op. Marcus står lænet ind over mig? "Er du okay?" Spørg han og kigger bekymret på mig. "Jaja." Siger jeg. Han nikker. Jeg putter dutten ind i øret igen og kigger ned på min mobil.
Jeg kan hører at nogle er kommet ind på værelset. Jeg slukker musikken, men beholder høretelefonerne i. "Yo fede Madison, er du ikke bange for at sengen braser sammen?" Det lyder som Oliver. "Dude hun kan ikke hører dig, hun har høretelefoner i." Siger Jake.
Jake og Oliver er lige gået, så det er kun Marcus, Martinus og mig tilbage på værelset. Anna sover vidst inde hos hendes veninder. "Madison?" Kalder en af drengene. Det lyder som Martinus. Jeg tager min dut ud af øret og kigger over på ham. Han lægger på siden i sin seng og kigger på mig. "Kommer du ikke herover og sover?" Han smiler skævt til mig. Jeg ryster på hovedet. Hans smil falmer. Jeg vender mig mod væggen igen.
Jeg lægger mine høretelefoner ned i min taske og finder noget nattøj frem. Det er bare et par Tommy Hilfiger shorts og en sort hoodie. Jeg elsker hoodies. Man kan gemme sig i dem også er de bare mega behagelige. Jeg kigger over på Marcus og Martinus. De begge lægger med deres høretelefoner i. Jeg rejser mig og lister ud på badeværelset. Jeg skifter over til mit nattøj.
Jeg låser døren op og lister hen til min seng. Jeg lægger mit tøj ned i min taske igen og lægger mig ned. Jeg lægger og stalker Shawn lidt.