Érdeklődve fordultam a hang irányába, enyhe aggodalommal. Egy platinaszőke csaj állt a pult mögött. Haját egy gumival összekötve. Fekete csőnadrágja fájdalmasan szorult a lábaira,fehér pólója mélyen kivágva. Nem foglalkozva a vendégekkel kényelmesen előre dőlt,ezzel láthatóvá téve melleit. Esküszöm én szégyelltem el magam ennek a csajnak a láttán.
-Ha eltennéd a melledet és megvárnád, amíg a barátnőmnek segítek ajándékot keresni, akkor pár perc és megyek
Elállt a lélegzetem a barátnő hallatán. Ahogy észrevettem nem csak nekem. A csaj kikerekedett szemmel állt egy percig majd kimérten végigmért. Fújtatva elvonult-gondolom a raktárba-én pedig értetlenül fordultam a srác-ezek szerint Nathan-felé.
-Ne haragudj-vakarta meg zavartan a fejét-csak eléggé nyomul rám a csaj és egy ideje már az agyamra megy.
-Nem, dehogy haragszom-hadartam el
-Nos Aphridté! Most, hogy hallottad a keresztnevemet, szerintem bemutatkoznék. Nathan Hyde.
-Jessica Morgan, de hívj csak Jess-nek.
-Hm... nekem az Aphrodité jobban tetszik-vakarta meg enyhén borostás állát.
-Akkor csak a te kedvedért leszek Aphrodité Morgan
Nathan megajándékozott egy szívből jövő nevetéssel.
-Azt hiszem meg akarlak ismerni-nevet fel
Hátravezezett a bolt hátsó részéhez, ahol ritka hangszerek és kiegészítők voltak, majd magamra hagyott, hogy nézelődjek kedvemre. Nem kellett kétszer mondani. Egyből végignéztem, hogy melyik van meg a bátyámnak és csalódottan vettem észre, hogy sajnos nem tudom neki megvenni azt az egy hangszert ami nincs meg neki mert túl drága.
-Talán baj van?-kérdezte Nathan mikor visszajött
-Elég drágák itt a hangszerek.
-Nem tudod megvenni mi?
-Talált süllyedt.
-Na akkor Aphrodité, amiért annyira szórakoztattál pénteken, olyan árengedményt adok most neked és majd ha ki tudod fizetni akkor elhozod.
Elakadt a lélegzetem. Nem is ismer ez a srác mégis tesz nekem egy ekkora szívességet. Amennyi pénz volt nálam azt azért odaadtam, hogy ne bukjon le. Majd hirtelen ötlettől vezérelve megkérdeztem meddig dolgozik.
-Hatkor leváltanak. Miért?
-Lenne kedved elmenni mondjuk csocsózni?
-Na még ilyen randi ötlettel se áltak elő-nevette el magát
-Ki mondta, hogy randira hívlak?-vontam fel a szemem érdeklődve
-Én! Ez pedig pontosan elég.
Felnevettem amitől mosolyra húzódott a szája. Lehet az, hogy még csak második napja ismerem, mégis valami különöset érzek? Valami olyasmit amit eddig nem. Ez a srác elképesztő. Szinte már tökéletes. De tökéletes férfi nincsen. Kell lennie valami hibának benne.
-Szóval akkor lenne kedved elmenni?
-Ó Aphrodité! Nekem lenne de emlékszel, hogy mondtam, hogy ideiglenesen ez a munkahelyem. Fél hétre kell mennem a másik helyre aláírni a papírokat, hogy hétfőtől egy olyan munkába kezdjek bele, amit örömmel fogok tenni.
-Nocsak! Majd izgatottan várom a beszámolót. Itt van a telefonszámom ha esetleg szeretnél még hétvégén találkozni.
-Megtisztel hölgyed
Gyorsan lefirkáltam egy cetlire a telefonszámomat, majd szaladtam haza, ugyanis már későre járt. Nem tudom mi lesz köztünk Nathannel, de kíváncsian várom a folytatást
ESTÁS LEYENDO
Egy pillantás elég
RomanceJessica-hála annak az őrült péntek esti fogadásnak-egy egész hétvégére az egyik teremben ragad a péntek este jól megismert görög isten tanárával