😊Kihívás😉

2.3K 28 2
                                    

Köszönöm a kihívást hyungiiiieeeeeee 😘

-Taggeld be aki megjelölt
-A szabályzat legyen benne
-3 napon belül teljesítsd

1. Mondj 10 tényt magadról

1. Bár ez az írásomon nem látszik de 11 éves korom óta írok könyveket (ahhoz képest nem sokat fejlődtem😅😂)
2. Felnőtt koromban komolyabban szeretnék dolgozni íróként másodállásban.
3. Főállásban tanár szeretnék lenni (igen meg fogom őket szivatni és nem, nem leszek 'pedofil' mint Nathan....😂)
4. Van két és fél testvérem. Egy bátyám egy nővérem meg egy féltestvérem akivel csak apai ágon vagyunk testvérek.
5. Rockot szeretek leginkább hallgatni....sőt. Szinte csak azt.

 Szinte csak azt

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

6. Jelenleg 16 éves vagyok.
7. Mint ahogy az első és a hatodik pontból kiderül 5 éve írok könyveket...(vagyis próbálkozom, mert sose sikerül egyiket se befejezni. De ez alól Nathanék sztorija kivétel lesz 😉)
8. Mikor elkezdtem ezt a könyvet nem tervezem el előre cselekményszálat.
9. Mikor elkezdem ezt a könyvet nem hittem volna, hogy bárkinek is tetszeni fog.
10. Bátran állíthatom, hogy nekem vannak a legjobb olvasóim😘

Mondj egy viccet

(Huha.... Jó lesz ezt begépelni)

Egy kamionos beszorul a hídnál, arra jár egy rendőr aki megpróbál viccelődni.
-Mi van, beszorultunk, beszorultunk?
-Nem baz*meg, hidat szállítok

Írj egy spoilert

Nem tudom még, hogy ezt a könyvemet kiadatom-e egyszer vagy kikerül ide wattpadra szóval a fülszöveget begépelem...

Egy lány, akinek az álmait porrá zúzták, és egy férfi, aki egész életében az álmának élt, ezért őrültnek tartják. Ez a két lélek egymásra találhat valaha?

***

-Mi akarsz lenni ha elvégzed az egyetemet? - kérdi Leó kíváncsian a lányt.
-Ügyvéd mint anyukám - feleli Abigél, a férfi pedig kihalja a hangjából a hazugságot.
-Nem azt kérdeztem, hogy anyukád mit szeretne, hanem, hogy te mit szeretnél Abigél...

Jelölj meg 28 embert

(Annyit nem fogok)

___Kia___
Zakuro-tan
BarniGamer16
YumeYume03
TMira15

Egy pillantás elégOù les histoires vivent. Découvrez maintenant