Author's POV
Τα κορίτσια είναι ενθουσιασμένα με το γεγονός ότι μόλις πάτησαν βρετανικό έδαφος. Ο πατέρας της Ελισάβετ ζει εκεί μόνιμα λόγω δουλείας. Έτσι τα κορίτσια έπεισαν τους γονείς τους να εγκατασταθούν μόνιμα στο Λονδίνο για μερικά χρόνια ώστε να τελειώσουν τη φοίτηση τους στο σχολείο. Είναι και οι τέσσερις 18 χρονών και γνωρίζονται από πολύ παλιά.
Αν(αστασία): ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ! Επιτέλους μετά από τόσο καιρό το όνειρο μας γίνεται πραγματικότητα!
Μ(αρία): Ναι όντος! Εγώ ακόμα απορώ πως πείστηκαν οι γονείς μας...
Ε(λισάβετ): Καλά πάμε να βρούμε τον μπαμπά;
Αγ(λαΐα): Ναι πάμε! Και αφήστε τις χαρές για μόλις δείτε το σπίτι μας ;)
Ε: Να και ο μπαμπάς!
[...]
Μ: Δηλαδή θα μένουμε ΜΟΝΕΣ μας σε ένα σπίτι χωρίς τον μπαμπά σου;;;
Ε: Αχά! Δεν είναι τέλειο; Η Αγλαΐα το κανόνισε με τους δικούς μας και κατά έναν περίεργο τρόπο πείστηκαν!
Αγ: Έγω πάω να τακτοποιηθώ στο δωμάτιο μου και να ακούσω μουσική!
Αν: Κλασική Αγλαΐα! Πάω και 'γω να φτιάξω το δωμάτιο μου. Εσείς;
M: Εεε κι εγώ...
E: Me too!
Την επόμενη μέρα (στο σχολείο)
Τα κορίτσια έκαναν εγγραφή με τον πατέρα της Ελισάβετ και μετά έκαναν μια βόλτα στο σχολείο για να δούνε τον χώρο, να βρούνε την τάξη τους και τα ντουλαπάκια τους.
Αγ: Μαρία δεν πάμε να βρούμε και τη μουσικό; (Η Μαρία παίζει φλάουτο και η Αγλαΐα κιθάρα και τραγουδάει)
Μ: Ναι πάμε!
Η Μαρία και η Αγλαΐα μίλησαν με τη μουσικό του σχολείου και είναι πλέον στη χορωδία. Μάλιστα η κυρία τους ζήτησε να βοηθήσουν με το μουσικό πρόγραμμα της γιορτής για την έναρξη της σχολικής χρονιάς.
Μ: Κυρία Crimson συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να σας βοηθήσω γιατί είπα να αναλάβω τη διακόσμηση.
Αγ: Δεν πειράζει θα σας βοηθήσω εγώ!
Cr(imson): Εντάξει, δεν πειράζει! Αγλαΐα έλα αύριο το πρωί μετά το σχόλασμα στη αίθουσα μουσικής για να συνεννοηθείς με το παιδί που θα συνεργαστείς.
Αγ: Εντάξει! Γεια σας!
Η μέρα πέρασε γρήγορα και η κοριτσοπαρέα γύρισε σπίτι. Ξεκουράστηκαν μερικές ώρες και μετά έκαναν μια βόλτα στο νυχτερινό Λονδίνο.
Sorry λιγο βαρετό παρτ... Μετα θα έχει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ γελιο!
YOU ARE READING
Irresistible (Fan Fiction - One Direction)
FanfictionΌλα άρχισαν από μια πρόβα για τη σχολική γιορτή, ένα πεινασμένο κορίτσι, ένα αστέρι που έπεσε και μια εργασία στο μάθημα της Βιολογίας. Τότε αρχίζουν όλα! Πέντε αξιολάτρευτα αγόρια, τέσσερα κορίτσια με ένα κοινό μυστικό! Πόσο θα κρατήσει το παραμύθ...