13. Μια τέλεια μέρα!!!

1K 70 8
                                    

Anastasia's POV

Έφυγε ο Στέλιος, ο Harry ηρέμησε και μιλήσαμε. Τα βρήκαμε και όλα πάλι είναι φυσιολογικά, όσο φυσιολογικά μπορεί να είναι τα πράγματα με εμάς. Σήμερα αποφασίσαμε να βγούμε και να κάνουμε roller σε ένα παρκάκι! (καθώς κάνουμε roller)

Αν: Τα καταφέρνεις βλέπω!!!

Η: Εγώ... μα εγώ είμαι επαγγελματίας εσύ από που ξέρεις???

Αν: Εγώ κύριε επαγγελματία είμαι αυτοδίδακτη!!!

Η: Αυτοδίδακτη εε??? (και με πλησιάζει)

Αν: Βάζουμε μια κόντρα μέχρι τη γωνία?

Η: Όποιος χάσει κερνάει καφέ! 1... 2... 3... ΠΑΜΕ!!!

Και φυσικά τον πέρασα και έφτασα πρώτη! (στο τέλος της διαδρομής)

Αν: Ήταν ευκολάκι!!! (a piece of cake!!!)

H: Σε άφησα να νικήσεις μη νομίζεις!

Αν: Άστα αυτά, αν θες δεν το λέμε σε κανέναν δεν έχω πρόβλημα!!! Και ΜΗΝ ξεχνάς το καφέ που θα κεράσεις!

Η: Όχι εντάξει πραγματικά ήσουν πολύ καλή!!! Άντε πάμε να σε κεράσω έναν καφέ!

Οι ώρα κύλησε ευχάριστα μέχρι τις 5.00 που ο Zayn μας πήρε τηλέφωνο να γυρίσουμε γιατί κάτι είχε ετοιμάσει με την Αγλαΐα.

Elisavet's POV

Αφού ο Στέλιος έφυγε αποφασίσαμε με τον Niall να κάνουμε κάτι μαζί!Πήγαμε στο ζαχαροπλαστείο και αγοράσαμε παγωτά! Μετά εμείς με τα παγωτά μας πήγαμε στο δασάκι!!!

Ν: Θέλεις να ανέβουμε σε αυτό το δέντρο??

Ε: Ναι.

Ν: Ανέβα πρώτη εσύ!!

Ε: ΟΚ. (Τελικά με τα λίγα και τα πολλά καταφέραμε και ανεβήκαμε)

Καθώς τρώγαμε το παγωτο...

Ε: Ωωωχχ μου έπεσε! ...κρίμα και ήταν πολύ ωραίο!

Ν: Μη στεναχωριέσαι θες να μοιραστούμε το δικό μου? Αν δεν συχαίνεσαι φυσικά!!!

Ε: Είσαι πολύ ευγενικός και εννοείται πως δεν συχαίνομαι σιγά το πράγμα!!

Ν: Ωραία λοιπόν,εσύ γλύφεις πρώτη!

Ε: ΟΚ!!!

[...]

Ν:Λοιπόν σου αρέσει εδώ??

Ε: Ναι είναι πολύ ωραία κοίτα εκεί τον ήλιο που δύει!!!

Ν: Ναι και τα χρώματα του ουρανού είναι τόσο υπέροχο όσο τα μάτια σου!

Irresistible (Fan Fiction - One Direction)Where stories live. Discover now