18. A Love Story Begins, A Love Story Ends!

996 72 8
                                    

Maria's POV

ΝΟΤΕ: Προσπέρασα τη μέρα στο σχολείο και πήγα κατευθείαν μετά το σχόλασμα!

Μ: Τι ήθελα και διάλεξα μαθηματικά με τον παλιοβλάκα! (Ήμουν τσατισμένη και πήγα στο μέρος όπου με είχε πάει ο Liam πέρασα τους θάμνους και τον είδα να κάθεται στο γνωστό μας παγκάκι!)

Μ: Εππ... Liam κι εσύ εδώ???

L: Πάντα εσύ?

Μ: Κi εγώ βόλτα έκανα!!!

L: Ωραία έλα κάτσε...!

Μ: Ναι... για πες!

L: Τίποτα μωρέ εσύ?

M: Τίποτα τα ίδια!!!

[ΝΟΤΕ: Στο εν τω μεταξύ είναι τα κορίτσια κρυμμένα πίσω από το θάμνο και σχολιάζουν]

Ε: Ρε πολύ αμηχανία υπάρχει στείλε κανά μπουλτόγκ να τρομάξουν και o Liam να την προστατέψει!

Αγ: Ααα καλό περίμενε το έχω!

Αν: Αχαχααα τέλειο τέλειο!

Μαρία και Liam

L: Λοιπόν κοίτα θέλω να σου πω κάτι....(και ξαφνικά)

ΓΑΒ ΓΑΒ ΓΑΒ ΓΑΒ

L: Ξουυτ Ξουυυτ μακρυά από εδώ Ξουυτ! (Αν: Άντε μάζευ' τον τώρα!)

Μ: Ααα ωραία έφυγε... (θα τις πνίξω!!!)

L: Ναι λοιπόν Μαρία... θέλω να σου πω τι αισθάνομαι για εσένα!

Μ: Εμμ ναι!

L: Να από τότε που σε είδα ήσουνα ξεχωριστή, αυτό το κόκκινο χρώμα! Είσαι απλά υπέροχη και να... σε έχω ερωτευτεί και θέλω να κάνω κάτι εδώ και καιρό! (και με φίλησε)

Μ: Αχχ... Liam κι εγώ σ' αγαπάω!

L: Θες να γίνεις το κορίτσι του Liam James Payne???

Μ: ΝΑΙ!!! (και ξανα φιληθήκαμε)

Εμφανίζονται τα κορίτσια αρχίζουν να χειροκροτάνε και εγώ από την ντροπή μου γίνομαι αόρατη!

Ε+Α+Α: Να ηλίθια!!! (και με μουτζώνουνε όλες)

L: Τι γίνεται εδώ πέρα???

Ε: Εγώ δεν φταίω εσύ τα έκανες όλα! (και με έδειξε) (δια μυαλού:Μην τολμήσεις και πεις για εμάς) Όλες το είδαμε και Liam δεν ξέρω να σου πει η Μαρία! Εγω αφού γέλασα φεύγω!

Αγ: Ούτε εγώ ξέρω και Μαρία σου το είχα πει στο χορό ότι δεν βοηθάω! Φεύγω!

Αν: Ναι σας αφήνω κι εγώ να τα πείτε παρόλο που θέλω να μείνω! Αα είναι καλύτερα να του μιλήσεις!

Irresistible (Fan Fiction - One Direction)Where stories live. Discover now