Anastasia's POV (2 μέρες μετά)
Έχει περάσει λίγος καιρός από τότε που ήρθε ο Στέλιος και περνάμε πραγματικά υπέροχα! Εγώ το διασκεδάζω πάρα πολύ καθώς ο Harry κάθε φορά που μας βλέπει μαζί σκάει από το κακό του και είναι έτοιμος να τα σπάσει όλα!
Είμαστε στο σχολείο και τρώμε στη τραπεζαρία. Ο Στέλιος κάθεται ανάμεσα από εμένα και την Αγλαΐα μιας και είμαστε οι μόνες που συνεχίζουμε το παιχνιδάκι "βασανίστε τα αγόρια". Έχω τελειώσει το φαγητό μου μαζί με τον Στέλιο και καθόμαστε αγκαλιά και περιμένουμε και τους άλλους να τελειώσουν ενώ χαζογελάμε. Ξαφνικά ο Harry, που τόσην ώρα μας κοιτά με ένα δολοφονικό ύφος, σηκώνεται από το τραπέζι και φεύγει μέσα στη τσατίλα!
Σ: Μήπως να του μιλήσεις? (λέει ψιθυριστά)
Αν: Ναι πάω...
Τον ακολούθησα. Φώναζα το όνομα του για να σταματήσει αλλά τίποτα. Έτρεξα και τον έφτασα, μπήκα μπροστά του και μίλησα:
Αν: Τι έχεις πάθει, μου λες?
Η: Τι να έχω πάθει ρε Αναστασία? Τίποτα!
Αν: Τίποτα? Τότε γιατί σηκώθηκες έτσι από το τραπέζι και κάθε φορά που με κοιτάς είσαι έτοιμος να τα σπάσεις όλα?
Η: Ε, λοιπόν να τι έχω πάθει! Τη μία μέρα κοιμόμαστε μαζί και μετά έρχεται ΑΥΤΟΣ και είστε όλο αγκαλίτσες και γελάκια!
Αν: Harry, με τον Στέλιο δεν έχω τίποτα απολύτως! Απλά είναι ο κολλητός μου και μου έχει λείψει τόσο καιρό!
Η: Ναι, όμως αλλιώς φαίνεται!
Αν: HARRY! Πάμε μέσα?
Η: Καλά εντάξει πάμε...
Zayn's POV
Από τη στιγμή που έφυγε η Αναστασία και ο Harry, αυτός ο βλάκας έχει πάρει αγκαλιά την Αγλαΐα και χαζογελάν! Θα τον πνίξω! Δεν πάει άλλο πρέπει να της μιλήσω!
Ζ: Αγλαΐα πάμε λίγο να σου πω?
Αγ: Ναι φυσικά! Κάτσε λίγο Στέλιο μου να σηκωθώ. (αυτό το 'μου' με σκοτώνει!)
Ζ: Κοίτα Αγλαΐα επειδή με ενδιαφέρει και... Εσύ και ο Στέλιος...?
Αγ: Zayn εγώ και ο Στέλιος δεν είχαμε, δεν έχουμε και δεν πρόκειται να έχουμε κάτι παραπάνω από την φιλία μας. Είναι απλά ο κολλητός μου και το μόνο άτομο που ξέρει τα πάντα για μένα! (είπε και έφυγε, χωρίς να μου αφήσει περιθώρια να πω κάτι)
Αυτή τη φορά δεν έκατσε αγκαλιά στον Στέλιο. Φαινόταν αρκετά θυμωμένη και μάλλον έφταιγαν εγώ για αυτό...
Maria's POV
M: Πάω μια βόλτα, θέλει κανείς να έρθει?
Αμέσως ο Liam προσφέρθηκε και ξεκινήσαμε να περπατάμε στην αυλή του σχολείου. Δεν μιλούσαμε και πολύ.
L: Έλα να σου δείξω κάτι!
Μ: Οκ, πάμε!
Προχωρήσαμε γρήγορα, περάσαμε στη πίσω αυλή του σχολείου, μέσα από το δασάκι (ναι η αυλή ειναι τεράστια) και φτάσαμε σε μια μικρή λιμνούλα, γύρω-γύρω λουλούδια και ένα ξύλινο παγκάκι στην άκρη.
Μ: Είναι απλά υπέροχο!
L: Ναι, λίγοι ξέρουν αυτό το μέρος...
Μ: Δεν ήξερα ότι έχουμε τόσο μεγάλη αυλή!
L: Μπορώ να σου δείξω κι άλλα τέτοια μέρη...
Μ: Όποτε θες!
Μείναμε εκεί αρκετή ώρα και λέγαμε χαζομάρες, μέχρι που χτύπησε το κουδούνι για μέσα.
Anastasia's POV
Είμαι πολύ θυμωμένη με το Harry μόνο να κατηγορεί τον Στέλιο ξέρει και να εκφράσει τα συναισθήματα δεν μπορεί! Ήμουν τόσο νευριασμένη που όπου κι αν καθόμουν μετακινούσα πράγματα με τα μάτια μου και έφερνα την κατασροφή! Ευτυχώς δεν με κατάλαβαν. Όταν γύρισα σπίτι διάβασα και έκανα εξάσκηση με τον Στέλιο.
Aglaia's POV
Δεν μίλησα καθόλου με τον Zayn στο σχολείο. Όταν γύρισα σπίτι διάβασα και πήγα στο δάσος να κάνω εξάσκηση!
Elisavet's POV
Δεν είχα όρεξη για μάθημα κι έτσι έκανα κοπάνα μαζί με τον Στέλιο! Μου έδειξε το πρόσφατο μυστικό του και μου είπε ότι το έχει έκπληξη για την άλλη εβδομάδα.Μετά γυρίσαμε σπίτι και πήγε να βοηθήσει την Αναστασία. Ο Niall μου παραπονέθηκε πως έκανα πολύ παρέα με το Στέλιο του εξήγησα και κατάλαβε. Εγώ πήγα στο Tae kwon do να κάνω προπόνηση διότι είχα πολύ καιρό. Ήρθε και ο Niall μαζί μου και μου είπε πως ήμουν φανταστική, ήξερα πως το εννοούσε! Είναι βράδυ πια και όλοι είναι στα δωμάτια τους και κοιμούνται εκτός από εμένα και τον Στέλιο που καθόμαστε και μιλάμε λέγοντας βλακείες ώσπου μας παίρνει ο υπνος!
(Άλλη μια μέρα τελειώνει και άλλη μια θα ξημερώσει, θα είναι βαρετή,περιπετειώδης ή μοναχική σας αφήνω να το σκεφτείτε και πείτε μου! Σορρυ αν ήταν βαρετό αλλά δεν μπορώ να αφήσω την ιστορία στην τύχη της χωρίς να τελειώσω την μέρα! )
YOU ARE READING
Irresistible (Fan Fiction - One Direction)
FanfictionΌλα άρχισαν από μια πρόβα για τη σχολική γιορτή, ένα πεινασμένο κορίτσι, ένα αστέρι που έπεσε και μια εργασία στο μάθημα της Βιολογίας. Τότε αρχίζουν όλα! Πέντε αξιολάτρευτα αγόρια, τέσσερα κορίτσια με ένα κοινό μυστικό! Πόσο θα κρατήσει το παραμύθ...