Αnastasia's POV
Μόλις πήραμε τον Στέλιο ξεκινήσαμε για το σπίτι. Ο καημένος διψούσε πολύ! Αφότου φτάσαμε του δώσαμε να πιει μισή κανάτα νερό, τον αφήσαμε να ξεκουραστεί. Εμείς με τα αγόρια καθόμασταν στο καθιστικό:
Αν: Ο καημενούλης τι πέρασε!
Ε: Ναι...! (είπε κάπως ανήσυχα)
Αγ: Ποιος ξέρει τι άλλο του έκαναν! Τέλος πάντων το σημαντικό είναι ότι γύρισε πίσω! (είπε προσπαθώντας να βρει κάτι αισιοδοξώ από όλη αυτή την κατάσταση)
Ε: Που είναι η Μαρία και ο Liam?
Ζ: Τους αφήσαμε στο σπίτι του Liam!
Η: Δεν τους αφήσαμε ο Liam μας έδιωξε!
Ζ: Whatever!
Ε: Οπότε είναι μαζί εε???
Ν: Ναι γιατί???
Ε: Εεεε... τίποτα πειράζει που ρώτησα? (αυτή κάτι σκέφτεται και δεν μας λέει)
Ν: Καθόλου αγάπη μου!
Maria's POV
Ξύπνησα στο κρεβάτι του Liam! Αυτός κοιμόταν ακόμη κι εγώ αποφάσισα να κάνω ένα ντουζακι. Κάποια στιγμή άκουσα έναν θόρυβο αλλά δεν έδωσα ιδιαίτεροι σημασία. Αφού ντύθηκα πήγα ξανά στην κρεβατοκάμαρα όμως ο Liam δεν ήταν εκεί. Τότε υπέθεσα ότι θα είχε πάει στην κουζίνα. Μπαίνοντας μέσα αντικρίζω τον Liam μου δεμένο σε μια καρεκλά κι από πίσω Ο ΓΙΩΡΓΟΣ!
Γ: Μπα μπα μπα να ποια αποφάσισε να έρθει!
Μ: (για μια στιγμή έμεινα αλλά τελικά του απάντησα) Επ Γιώργο καιρό είχες να μας επισκεφτείς! Τι κρίμα όμως που θα πρέπει να φύγεις! (είπα και πήγα να γίνω αόρατη αλλά με πρόλαβε)
Γ: Μην προσπαθήσεις άδικα !Μπορώ να σε εντοπίσω όταν γίνεσαι αόρατη!
Τότε παίρνω με τρόπο χωρίς να με καταλάβει το κινητό μου από το τραπέζι όπου το είχα αφήσει και το χώνω στην τσέπη μου .
Μ. Και τι θα γίνει τώρα?(είπα προσπαθώντας να φανώ όσο πιο ψύχραιμη μπορούσα)
Γ. Εσύ αποφασίζεις 1)η έρχεσαι μαζί μου 2)η άμα προσπαθήσεις να ξεφύγεις αποχαιρέτησε τον κύριο από δω!(είπε και γέλασε σατανικά ξέρετε πως)
Μ. Εγώ θα έρθω αλλά να ξέρεις ότι δεν θα γλιτώσεις έτσι απλά !
Ο Γιώργος ήρθε κι άρχισε να με τραβάει προς ένα φορτηγάκι .Είχα σκεφτεί κάτι αλλά δεν ήξερα αν θα πετύχαινε!
(εντωμεταξύ στο σπίτι των κοριτσιών)
Elisavet's POV
YOU ARE READING
Irresistible (Fan Fiction - One Direction)
FanfictionΌλα άρχισαν από μια πρόβα για τη σχολική γιορτή, ένα πεινασμένο κορίτσι, ένα αστέρι που έπεσε και μια εργασία στο μάθημα της Βιολογίας. Τότε αρχίζουν όλα! Πέντε αξιολάτρευτα αγόρια, τέσσερα κορίτσια με ένα κοινό μυστικό! Πόσο θα κρατήσει το παραμύθ...