33. Gran Finale!

845 54 20
  • Dedicated to Σε όλους/όλες που διάβασαν το βιβλίο μας
                                    

Maria's POV

M: Λοιπόν, αυτό που μας ζήτησες να κάνουμε είναι γελοίο!

Α: Συμφωνώ! Το μόνο που θες να κάνουμε για να καταλάβεις ποια είναι η καλύτερη είναι να σκοτώσουμε δύο εισβολείς που απειλούν να καταστρέψουν ότι έχεις φτιάξει με τόσο κόπο!

Γ: Ακριβώς, αλλά δεν θα είναι τόσο εύκολο όσο νομίζετε!

Μ: Γιατί?

Γ: Θα καταλάβετε!

Ήταν ήδη μεσάνυχτα οπότε αποφάσισα μετά από την ανακοίνωση του Γιώργου να πάω για ύπνο μιας και αισθανόμουν ξαφνικά νυσταγμένη

Anastasia'sPOV

Έριξα μέσα στο φαγητό της Μαρίας λίγο υπνωτικό και από ότι φαίνεται έχει επίδραση! Είχα λοιπόν ένα ολόκληρο βράδυ εγώ και ο Γιώργος!!!

Α: Λοιπόν Γιώργο έχω να σου κάνω κάποιες ερωτήσεις σχετικά με αυτό που μας ζήτησες!

Γ: Έλα τώρα, αφού μπορώ να διαισθανθώ τι πραγματικά θέλεις.... Πάμε μέσα όμως γιατί αν ξυπνήσει η Μαρία θα γίνει ο Γ' παγκόσμιος πόλεμος  ...

Α:Δίκιο έχεις!

Με πήρε αγκαλιά και με φιλούσε ενώ ταυτόχρονα πήγαινε στο δωμάτιό του! Φτάνοντας εκεί ακούσαμε μια ανδρική φωνή να ουρλιάζει λέγοντας:

Άσ'την ρε κερατά, αν σε πιάσω στα χερια μου δεν σε γλιτώνει κανείς μετά... Και αν γλιτώσεις να λες ότι πήγες να σκοτωθείς από τα χέρια του Harry!

Γ: Ωχχ... ξέχασα ότι είστε κι εσείς εδώ...

Η:Αγάπη μου ξέρω ότι σου έχουν κάνει μάγια, προσπάθησε να αντισταθείς και θυμήσου όλες τις ωραίες στιγμές που περάσαμε μαζί. Τις υποσχέσεις σου, ότι δεν θα με αφήσεις ποτέ και ότι θα με αγαπάς ότι κι αν συμβεί... (μου είπε βουρκωμένος)

Αν: Δεν ξέρω καν ποιος είσαι.. Γιώργο τι κάνουν αυτοί εδώ? Ποιοι είναι?

Γ: Είναι αυτοί που σας είπα πως με απειλούν και που θέλω να σκοτώσετε. Μην ανησυχεις αν κάνετε αυτό που σας είπα αύριο δεν θα είναι εδώ...

Αν: ΟΚ! Αύριο όμως μου υπόσχεσαι ότι την νύχτα θα την περάσουμε μαζί?

Γ:Φυσικά μωρό μου!

Η:Έτσι και της αγγίξεις έστω και μια τρίχα κάθαρμα θα σου φορέσω το βρακί σου καπέλο και μετά θα σου το δώσω να το φας, άθλιο υποκείμενο!!!

Γ:Μπορεις να πεις ότι θες, αύριο δεν θα ζεις για πολύ!!!

Harry's POV

Irresistible (Fan Fiction - One Direction)Where stories live. Discover now