Λίγες μέρες αργότερα
Anastasia's POV
Σήμερα έρχεται η δουλεία που κανόνιζα τις 2 προηγούμενες εβδομάδες. Είναι η έκπληξη μου για τα κορίτσια. Ξύπνησα με πολύ όρεξη αλλά τα κορίτσια όχι και τόσο αλλά θα τους την φτιάξω. Πήγαμε σχολείο , το μάθημα ξεκίνησε κανονικά και τις 3 τελευταίες ώρες είχαμε κενό έτσι αποφασίσαμε να πάμε να δούμε την προπόνηση των αγοριών. Καθίσαμε στις κερκίδες και τους παρακολουθούσαμε. Το σχέδιο μου κυλούσε ομαλά και σύντομα θα ερχόταν.
Ε: Πάω τουαλέτα.
Μ: Οκ!
Stelios's POV (ο Στέλιος ειναι φίλος των κοριτσιών από την Ελλάδα και είναι η έκπληξη της Αναστασίας για τα κορίτσια)
Με πήρε τηλέφωνο η Αναστασία να πάω στο γήπεδο του σχολείου επειδή είχαν κενό. Όταν έφτασα στο σχολείο βρήκα το γήπεδο με μεγάλη ευκολία και να 'τες!
Σ: (κρυφά πίσω από τις πλάτες τους αγκάλισα τη Μαρία ) Επππ... supernaturals...
Aγ.+Μ: ΣΤΕΛΙΟΟΟ!!! (με πήρε η Μαρία αγκαλιά και φιληθήκαμε σταυρωτά μετά πήρα αγκαλιά την Αγλαΐα και την στριφογύρισα στον αέρα.)
Ε: ΣΤΕΛΙΟΟΟ...
Σ: ΕΛΟΥΛΑΑΑ... (την αγκάλιασα και εκείνη πήρε τα rayban μου και τα φόρεσε ως συνήθως)
Σ: Έλα και εσύ Αναστασούλα μου να σε κάνω μια αγκαλίτσα...
Αν: Ωρίστε και η έκπληξή μου! Πάμε τώρα να σε ξεναγήσουμε!!!
Αγ+Μ+Ε: Ώστε αυτή ηταν η έκπληξη εεεε?? Αντε πάμε!
Zayn's POV
Είδα τα κορίτσια να σηκώνονται και να γελάνε με έναν άγνωστο προς εμού τύπο. Έμεινα κουφέτο και έκανα νόημα στα αγόρια να κοιτάξουν στις κερκίδες. Ποιος είναι αυτός και γιατι παίρνει αγκαλιά την Αγλαΐα. Τα αγόρια έμειναν και κοιτούσαν σαν χάνοι και τα κορίτσια έφυγαν με αυτόν και μόλις βγήκαν από την έξοδο ακούγεται ένα ΓΚΟΟΟΟΟΛΛΛ... Δηλαδή και μας παράτησαν γι' αυτόν τον χλε-χλε και φάγαμε και γκολ. Eε όχι αυτό παραπάει...
Η: Πάω να τις ακολουθήσω δικαιολογήστε με στον προπονητή...
Ν: Τρέχα! Kαι μην τους χάσεις απ' τα μάτια σου!
Aglaia's POV
Ξεναγούσαμε τον Στέλιο στο σχολείο μέχρι που η Ελισάβετ μπήκε στο μυαλό μου στην κυριολεξία.
Ε: (δια μυαλού) Ο HARRY ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ
Αγ: (δια μυαλού)Στείλε μήνυμα στους υπόλοιπους!
YOU ARE READING
Irresistible (Fan Fiction - One Direction)
FanfictionΌλα άρχισαν από μια πρόβα για τη σχολική γιορτή, ένα πεινασμένο κορίτσι, ένα αστέρι που έπεσε και μια εργασία στο μάθημα της Βιολογίας. Τότε αρχίζουν όλα! Πέντε αξιολάτρευτα αγόρια, τέσσερα κορίτσια με ένα κοινό μυστικό! Πόσο θα κρατήσει το παραμύθ...