15. Ε+Ν=♥

973 70 7
                                    

Ευχαριτούμε πάρα πάρα πολύ για τα 1.282 reads, τα 160 votes και τα 55 σχόλια!!!

Elisavet's POV

Είμαι στο σπίτι με τον Niall, είμαι ξαπλωμένη πάνω του και η φωνή του από εκεί που δεν μιλούσαμε ακούγεται:

Ν: Ελισάβετ, είσαι η καλύτερη μου φίλη και θέλω να σου πω ένα μυστικό!

Ε: (κολλητή :'( ) Βέβαια,μπορείς να μου πεις τα πάντα!

Ν: Να... λοιπόν μου αρέσει η κολλητή μου! Τι λες να της το πω ή όχι??

Ακριβώς εκείνη τη στιγμή χτυπάει το τηλέφωνο:

Ε: Ναι???

Μ(παμπάς): Θα έρθεις να βγούμε για φαγητό με τον κ.Λουκά?

Ε: Όχι μπαμπά δεν θα έρθω, είμαι μαζί με τον Niall.

M: Καλά! Να προσέχετε...ποιος είναι ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου??

Ε: Εσύ μπαμπά... Δεν θα έρθω το βράδυ θα κοιμηθώ εδώ!

Μ: Εντάξει και ξαναλέω προσεχτικά!!

Ε: Ναι καληνύχτα...

-Τέλος κλήσης-

Ε: Niall και εγώ θέλω να σου πω κάτι...

Ν: Τι???

Ε: Και μένα μου αρέσει ο κολλητός μου!

Και πάει να με φιλήσει!!! Χτυπάει κλήση από το skype της Αναστασίας, όχι ρε ΠΑΝΤΑ πάνω στο καλύτερο)

Ε: Μισό η Αναστασία είναι... (απάντησα και είδα τον Αποστόλη μπροστά μου (πρώην της Αναστασίας))

Α: Εππ... τρελάκι τι κάνεις?? (ακούστηκε η φωνή του και ο Niall ήρθε στο μέρος μου)

Ε: Χάλια ποδοσφαιριστή μου... Η Σια που είναι?

Α: Στο μπάνιο, ήρθα να την παρηγορήσω κάτι συναίβει με την Αγλαΐα μάθε γιατί νομίζω πως είναι σοβαρό... το παιδί δίπλα σου?

Ε: Ααα ο Niall ένας φίλος μου! (ο Niall δεν μιλούσε, μόνο παρακολουθούσε)

Α: Ααα... φίλος, ωραία λοιπόν σε κλείνω γιατί έρχεται η Σια και δεν μιλάει με κανέναν παρά μόνο με εμένα!

Ε: Πονηρούλη, καλά αλλά γιατί κάλεσες για να μπεις σε μπελάδες???

Α: Για να σε ακούσω... Καληνύχτα τρελάκι!

Ε: Και εμένα μου λείπεις... Καληνύχτα ποδοσφαιριστάρα μου!

-Τέλος κλήσης-

Ν: Τώρα θύμωσα!!! (και έφυγε στην κουζίνα)

Ε: ΓΙΑΤΙ??? (έστειλα γρήγορα μνμ στην Αγλαΐα που έλεγε: Τι έγινε? Τι ανακάλυψες??? Στείλε μήνυμα γιατί είναι ο Niall εδώ! Και έτρεξα στην κουζίνα) Γιατί θύμωσες???

Irresistible (Fan Fiction - One Direction)Where stories live. Discover now