25. Trust Test

738 51 1
                                    

Anastasia's POV

Ήταν μια αρκετά κουραστική μέρα σήμερα στο σχολείο. Γυρίσαμε σπίτι και κάναμε τις τελευταίες προετοιμασίες για το τεστ. Η Ελισάβετ πήγε στην προπόνηση, η Μαρία στο Ωδείο και η Αγλαϊα αποφάσισε να καλλιτεχνισει. Εγώ ξεκίνησα για το σπίτι του Harry. Χτύπησα το κουδούνι, ώρα για την εφαρμογή του σχεδίου σκέφτηκα και η πόρτα άνοιξε.

Η: Αναστασία τι έγινε? Γιατί είσαι έτσι?

Αν: Πάμε μια βόλτα σε παρακαλώ (είπα όσο πιο λυπημένα μπορούσα)

Η: Φεύγω, πάω μια βόλτα (μάλλον μιλούσε στους γονείς του. Έκλεισε την πόρτα και πέρασε το χέρι του γύρω από τους ώμους μου.) Πες μου γιατί είσαι έτσι?

Αν: Θέλω να σου πω κάτι σχετικά με τις εξηγήσεις που μου ζήτησες.

Η: Σε ακούω, πες μου.

Αν: Λοιπόν δεν θα σου πω ακριβώς όλη την ιστορία αλλά μόνο έναν αριθμό τον οποίο Δεν πρέπει να πεις πουθενά (και το τόνισα) ότι και να γίνει. Υποσχεσε...?

Η: Ναι Αναστασία μου και Χαίρομαι που με εμπιστεύεσαι!

Αν: 863 και θυμίσου ΠΟΥΘΕΝΑ!

Η: Εντάξει ηρέμησε τώρα, τίποτα κακό δεν θα συμβεί.

Αν: Το εύχομαι...(μετά Κάναμε βόλτες για να "ηρεμήσω" και Γυρίσαμε σπίτι. Ήμουν αρκετά πειστική... Ελπίζω να μην πέσει στην παγίδα μας.)

Στο σπίτι:

Ε: Λοιπόν τι έγινε?

Αν: Εντάξει το πίστεψε.

Αγ: Ωραία αύριο, μεθαύριο θα εξαφανιστείς.

Μ: Εμείς μόλις τελειώσουμε με την Αναστασία και το πούμε στο Harry ότι ήταν Τεστ, στους άλλους τι θα κάνουμε?

Ε: Κάτι θα βρούμε ηρέμησε... Είμαι πτώμα πάω για ύπνο.

Αν: Αυτό ή αποφεύγεις την ερώτηση της Μαρίας?

Ε: Καληνύχτα (είπε και πήγε να ανέβει τη σκάλα)

Αν: Με ποιον κοιμηθήκαμε χθες Ελισάβετ?

Ε: Δεν καταλαβαίνω την ερώτηση σου.

Μ: Ελισάβετ?

Ε: Καλά εντάξει είναι αυτό που νομίζετε άντε καληνύχτα!

Αγ: Καληνύχτα! (είπε και σκάσαμε στα γέλια)

Elisavet's POV

Πέρασαν 2 μέρες ήσυχα και φυσιολογικά χωρίς μαγικά, χωρίς μπελάδες. Είναι απογευματάκι και η Αναστασία έχει "εξαφανιστεί μυστηριωδώς".

Irresistible (Fan Fiction - One Direction)Where stories live. Discover now