Aglaia's POV
Αγ: Zayn, δεν καταλαβαίνεις!
Ζ: Προσπαθώ αλλά μάλλον δεν καταφέρνω και πολλά!
Βγήκε από το δωμάτιο και έπειτα έφυγε νευριασμένος από το σπίτι. Τον ακολούθησα και εγώ:
Η: Πού πάει?
Αγ: Δεν ξέρω! Τα πήρε και έφυγε! Εσείς φταίτε! Τώρα τσακώθηκα μαζί του και δεν πρόκιτε να με εμπιστευτεί ξανά! Τεστ εμπιστοσύνης και μαλακίες! Αν θες Ελισάβετ δοκίμασε τον Niall! Εγώ τον Zayn τον εμπιστεύομαι! ΦΕΥΓΩ!
Βγήκα από το σπίτι τρέχοντας για να βρω τον Zayn, αλλά δεν ήταν πουθενά. Γιατί γαμώτο πρέπει να ακολουθώ πάντα όλες αυτές τις ηλίθιες ιδέες? Έναν άνθρωπο αγαπώ κι εγώ και πάνε να μου το καταστρέψουν! Τελικά τον βρήκα να κάθεται σε ένα παγκάκι κοντά στο σπίτι.
Αγ: Zayn... (είπα λαχανιασμένη από το τρέξιμο) Ευτυχώς είσαι καλά! (έκατσα δίπλα του αλλά δεν με κοίταξε)
Ζ: Δε θα είμαι για πολύ αφού πρόκειται να σε σκοτώσουν!
Αγ: Δεν πρόκειται να με σκοτώσουν...
Ζ: Γιατί τους είπες το νούμερο?
Αγ: Όχι... Δεν υπάρχει νούμερο ούτε και απειλή...
Ζ: Και τότε τι ήταν όλα αυτά πριν? (είπε και κοίταξε προς το μέρος μου)
Αγ: Μετά την απαγωγή μου, πιστεύαμε πως θα μαθαίνατε την αλήθεια και η Μαρία είχε την φαεινή ιδέα να σας κάνουμε ένα «τεστ εμπιστοσύνης» για να δούμε αν θα σας το αποκαλύψουμε...
Ζ: Ποια αλήθεια? Τι τεστ?
Αγ: Έλα μαζί μου και θα δεις. (σηκωθήκαμε από το παγκάκι και αρχίσαμε να περπατάμε)
Ζ: Και πού πάμε? (είπε εκνευρισμένος ενώ με ακολουθούσε)
Αγ: Στο δάσος! Ξέρω πως είσαι νευριασμένος μαζί μου αλλά θα σου εξηγήσω τα πάντα.
[μετά από 10 λεπτά]
Ζ: Και γιατί έπρεπε να έρθουμε εδώ για να μου εξηγήσεις?
Αγ: Γιατί δεν πρέπει να μας δει κανείς. Λοιπόν Zayn, εγώ και τα κορίτσια...
[αφού του εξήγησα τα πάντα]
Ζ: Δηλαδή τις προάλλες στο σπίτι μου έλεγες αλήθεια...
Αγ: Ναι. Πίστευα πως δε θα με πίστευες αν έλεγα καμία αρλούμπα οπότε σου είπα την αλήθεια ακόμα κι αν το πέρασες για αστείο.
Ζ: Αυτό έχει μια λογική... Αλλά έπρεπε να μου το έχεις πει!
Αγ: Κι αν γινόταν κάτι και χωρίζαμε και μετά εσύ το έλεγες παντού?
YOU ARE READING
Irresistible (Fan Fiction - One Direction)
FanfictionΌλα άρχισαν από μια πρόβα για τη σχολική γιορτή, ένα πεινασμένο κορίτσι, ένα αστέρι που έπεσε και μια εργασία στο μάθημα της Βιολογίας. Τότε αρχίζουν όλα! Πέντε αξιολάτρευτα αγόρια, τέσσερα κορίτσια με ένα κοινό μυστικό! Πόσο θα κρατήσει το παραμύθ...