12. Η Αναχώρηση

1K 80 12
                                    

Anastasia's PΟV

Πέρασε μια εβδομάδα και όλες περνούσαμε πολύ ωραία με τον Στέλιο εκτός από τα αγόρια που δεν τον είχαν συμπαθήσει ιδιαίτερα! Σήμερα είναι η τελευταία μέρα που Στέλιος βρίσκεται στην Αγγλία από αύριο Ελλάδα έτσι αποφασίσαμε να το ξενυχτίσουμε μιας και είναι Σάββατο. Θα βγούμε όλοι μαζί εκτός από την Αγλαΐα που είναι λίγο άρρωστη και για να μην την αφήσουμε μόνη της η Μαρία πρότεινε να φωνάξουμε το Zayn να της κάνει παρέα. Η Αγλαΐα κοιμάται και όταν ο Zayn έρθει θα είναι κατι σαν έκπληξη

Ε: Λοιπόν, έτοιμες??

Αν: Ναι, περιμένουμε να έρθει ο Zayn και φεύγουμε!

Σ: Ωραία άντε να διασκεδάσουμε και λίγο πριν φύγω!

Ε: Μαρία είσαι σίγουρη ότι θες να έρθεις??

Μ: Τι εννοείς??

Αν: Λέει θα αντέξεις τα ντάμπα-ντούμπα??

Μ: Εεε...το πολύ πολύ να φύγω άμα κουραστώ!

Zayn's POV

Ήμουν έτοιμος να φύγω! Άνοιξα την πόρτα και είδα τα αγόρια μπροστά μου!

Ν: Για που το έβαλες??

Ζ: Πάω να κάνω παρέα στην Αγλαΐα επειδή είναι άρρωστη!

L: Γιατί τα κορίτσια δεν μπορούν??

Ζ: Θα βγουν με το Στέλιο!

Η: Πάλι με αυτόν τον μ***Α???

Ν: Εεε....λίγα τα λόγια σου για το σόι της Ελισάβετ!!! Εξάλλου μου είπε ότι δεν τρέχει τίποτα και ότι αύριο πετάει για Ελλάδα!!!

Η: Να τον πετάξω εγώ με μπουνιά???

Ζ: Όχι θα τον πετάξει το αεροπλάνο...άντε γεια τα λέμε!

Ν: Δώσε χαιρετίσματα στην Ελισάβετ!

Ξεκίνησα, πριν πάω πήγα να πάρω donuts και μια ταινία να δούμε! Επιτέλους έφτασα! Χτυπάω το κουδούνι και μου ανοίγει η Ελισάβετ!

Elisavet's POV

Ε: Γεια σου Zayn!

Ζ: Γεια σου Ελισάβετ, έχεις χαιρετίσματα από τον Niall

E: Ααα...ωραία,ευχαριστώ! Πέρνα μέσα!

Ζ: Η Αγλαΐα που είναι??

Ε: Πάνω κοιμάται σε λίγο λογικά θα ξυπνήσει! Ααα...ωραία donuts παίρνω ένα! (είπα και πήρα τη σακούλα)

Ζ: Που ξέρεις ότι είναι donuts??

E: Εεε...ταλέντα του καθενός! Παιδιά ελάτε donuts!!!

Aν: Ααα...ωραία, Μπράβο Zayn!

Σ: Μπράβο ρε φιλαράκι και ότι πεινούσα!

Μ: Άντε γεια,καλά να περάσετε!

Εγώ,η Αναστασία και ο Στέλιος κουνήσαμε τα χέρια μας ως ένδειξη χαιρετισμού επειδή ήμασταν μπουκωμένοι! Η Μαρία έκλεισε την πόρτα και ξεκινήσαμε για το καινούριο club της περιοχής.

Zayn's POV

Πήρα τα donuts, τα άφησα στη κουζίνα και πήγα στο δωμάτιο της Αγλαΐας για να την ξυπνήσω.

Ζ: Αγλαΐαααα...! (γύρισε προς το μέρος μου)

Αγ: Zayn, τι κάνεις εσύ εδώ?

Ζ: Μου είπαν τα κορίτσια ότι είσαι άρρωστη και είπα να έρθω να σου κάνω παρέα! Έφερα donuts και ταινία!

Αγ: Ευχαριστώ! Πήγαινε κάτω και έρχομαι. Να μαζέψω λίγο.

Ζ: Οκ! Περιμένω!

Κατέβηκα κάτω και έκατσα στον καναπέ. Μετά από μισό λεπτό ήρθε και εκείνη με μια κουβέρτα.

Α: Λοιπόν τι θα δούμε?

Ζ: Hobbit 2! (έκατσε δίπλα μου και σκεπάστηκε με τη κουβέρτα)

Στα μέσα της ταινίας έγειρε προς το μέρος μου και την πήρα αγγαλιά.

Agaia's POV

Καθόμασταν αγκαλιά και μόλις η ταινία έφτανε στο τέλος:

Ζ: Εμμ... Αγλαΐα... Θέλω να σου πώ κάτι...

Α: Σσσ... μετά! (είπα γιατί δεν ήθελα να μου πει. Διάβασα τη σκέψη και ήθελε να μιλήσουμε για εμάς)

Η ταινία τελείωσε. Καθώς τρώγαμε τα donuts έπιασε δυνατή βροχή.

Ζ: Ωχ... Πώς θα φύγω τώρα?

Α: Δεν έχεις αμάξι?

Ζ: Εμ είναι για φτιάξιμο!

Α: Καλά θα κοιμηθείς εδώ!

Ζ: Καλά θα κοιμηθώ στο καναπέ!

Anastasia's POV

Η ώρα είναι ήδη 2.00 και απορώ πως η Μαρια ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ αλλά δίκιο έχω την βλέπω να έρχεται προς το μέρος μου!

Μ: Κουράστηκα! Δεν αντέχω άλλο πάω σπίτι!

Αν: Ήμουν σίγουρη! Καλά ΟΚ πάρε τα κλειδιά και όταν ανοίξεις την πόρτα φώναξε να καταλάβουν πως γύρισες να μην τους κόψεις πάνω στο καλύτερο..!!!

Ε: Σιγά σου βάζω στοίχημα ότι τώρα που μιλάμε αυτοί κοιμούνται!!!

Σ: Καλά αφήστε τα τώρα αυτά και πάμε να χορέψουμε!!!

Απορώ πως καταφέραμε και συνεννοηθήκαμε με τόσο νταμπα-ντουμπα εκεί μέσα!!! Πέρασε η ώρα και πήγε 5.00. Φύγαμε και γυρίσαμε σπίτι! Ανοίξαμε την πόρτα και αντικρίσαμε το Zayn στον καναπέ, τρομάξαμε λίγο να πω την αλήθεια. Ο Στέλιος ήταν ντίρλα τον βάλαμε να κοιμηθεί ενώ εγώ με την Ελισάβετ μαζέψαμε τα πράγματα του επειδή η πτήση του ήταν στις 10.00. Μετά από ώρες πήγαμε τον Στέλιο στο αεροδρόμιο και αποχαιρετιστήκαμε!

ΝΟΤΕ: Αν σας άρεσε βάλτε το στην λίστα ανάγνωσής σας και σχολιάστε!!!

Irresistible (Fan Fiction - One Direction)Where stories live. Discover now