05. Νέες γνωριμίες (Αναστασία)

1.5K 88 9
                                    

Anastasia’s POV

Χθες κατά τη διάρκεια της εξάσκησης η Ελισάβετ έσπασε ένα βάζο καθώς εγώ το μετακινούσα. Σήμερα πήγα για τρέξιμο με την Ελισάβετ αφού με ξύπνησε με το βασανιστικό τρόπο «Πηδάω πάνω στο κρεβάτι μέχρι να σηκωθεί και να με βαρέσει».

Μετά το μάθημα η Αγλαΐα με την Μαρία πήγαν για πρόβα με τον Zayn και ο Liam παρακολουθούσε την πρόβα. Η Ελισάβετ πήγε για προπόνηση στίβου όπου έκανε προπόνηση ο Niall με τον κολλητό του τον Loui. Εγώ είχα να κάνω μια εργασία στη Βιολογία. Καθώς έψαχνα τη βιβλιοθήκη ένα ωραίο παιδί με μπούκλες έπεσε πάνω μου.

??: Συγγνώμη, δεν το ήθελα

Αν: Δεν πειράζει…. Ξέρεις μήπως που είναι η βιβλιοθήκη???

??: Εεεμ…ναι στο τέλος του διαδρόμου η πόρτα στα δεξιά σου.

Αν: Ααα…ευχαριστώ πολύ

??: Μήπως θες να πάμε μαζί???

Αν: Όχι..ευχαριστώ…τα λέμε

Συνέχισα να προχωράω αλλά ένιωθα κάποιον από πίσω μου…Δεν έδωσα σημασία. Φτάνοντας στην βιβλιοθήκη άρχισα να ψάχνω το βιβλίο που μου πρότεινε η βιβλιοθηκάριος. Το βρήκα αλλά ήταν πολύ ψηλά και δεν το έφτανα…ξαφνικά ένα χέρι έπιασε το βιβλίο και μου το έδωσε.

??: Δεν συστηθήκαμε πριν, Harry, ορίστε το βιβλίο σου.

Αν: Ευχαριστώ… Αναστασία , χάρηκα…

Η: Για πες... σ’ αρέσει ο καφές????

Αν:Εεεε… ναι

Η: Θες να πάμε να πιούμε έναν???

Αν: Πάμε….

Πήγαμε για καφέ στα Starbucks, γνωριστήκαμε καλύτερα και κατάλαβα πως έχουμε πολλά κοινά. Μου πρότεινε να με γυρίσει σπίτι και δέχτηκα με χαρά. Μόλις φτάσαμε έξω απ’ την πόρτα:

Η: Πέρασα πολύ ωραία σήμερα…

Αν: Κι εγώ. Λοιπόν… τα λέμε Και έκανα να μπω στο σπίτι

Η: Αναστασία, θα ήθελες να σε συνοδεύσω στο χορό του Σαββάτου?

Αν: Ναι, γιατί όχι… είπα και μπήκα σπίτι.

Είπα στα κορίτσια τα νέα και έκαναν σαν τρελές όπως πάντα. Η Ελισάβετ κλασικά έσπασε ένα ποτήρι από τη χαρά της.

Τι κάνανε τα κορίτσια την εκείνη μέρα

Elizabeth’sPOV

Ο Niall μόλις τελείωσε τη προπόνηση μου ζήτησε να πάμε μια βόλτα στο πάρκο. Εκείνος έλεγε αστεία και χαζομάρες και εγώ χαζογελούσε.

Ν: Εεε… Ελισάβετ… Θα ήθελες να σε πάμε μαζί στο χορό???

Ε: Εμμ… Ναι φυσικά!

Ε: NIALL!!! Είπα και τον τράβηξα προς το μέρος μου. Ένα σκυλί πετάχτηκε απότομα από το θάμνο ακριβώς εκεί που ήταν ο Niall και έφυγε τρέχοντας.

Ν: WOW! Πώς το ήξερες?

Ε: Εεε… Απλά το ήξερα… Εεε πάμε σπίτι?

Ν: Ναι πάμε… Είπε αρκετά παραξενεμένος. Ελπίζω να μην κατάλαβε τίποτα...

Niall’sPOV

 Είμαι τόσο χαρούμενος που βρήκα συνοδό για το χορό… και νομίζω πως η Ελισάβετ αρχίζει να μου αρέσει αλλά με παραξενεύει κάτι. Πως ήξερε  για το σκυλί…? Τέλος πάντων αυτό  δεν έχει και πολλή σημασία μπορεί να ήταν και ένστικτο.

Aglaia’sPOV

Έμεινα  πολύ ικανοποιημένη από την πρόβα μας. Μόλις τελειώσαμε ο Zayn:

Ζ: Μπορώ να σου πω λίγο??

Α: Φυσικά!

Ζ: Τι θα έλεγες αν περνούσα να σε πάρω για να πάμε μαζί στο χορό??

Α:Ναι ωραία …

Θα πάω με το Zayn στο χορό!!!!!!!!!!!! Τέλεια

Zayn’s POV

Ααχχ… είμαι πολύ ανακουφισμένος που δέχτηκε να πάμε μαζί… Εκείνη η βραδιά θα είναι μαγευτική είμαι σίγουρος!!

Μaria’sPOV

Μετά την πρόβα ο Liam μου ζήτησε να πάμε σπίτι του να δούμε μια ταινία (Disney) τις λατρεύω και φυσικά δέχτηκα. Μετά την ταινία αρχίσαμε να μιλάμε:

L: Σ’ άρεσε η ταινία??

Μ: Ναι ήτανε πολύ ωραία  εσένα πως σου φάνηκε??

L: Ήταν κα-τα-πλη-κτη-κή…εε θέλω να σε ρωτήσω κάτι??

Μ: Σε ακούω…

L: θα ήθελες  να σε συνοδέψω στο χορό???

Μ: Ναι θα το ήθελα πολύ … αλλά τώρα πρέπει να γυρίσω σπίτι

L: Ναι οκ.. χαίρομαι που δέχτηκες … έλα θα σε πάω εγώ

Μ: Ευχαριστώ πολύ

 Author’sPOV

Κι έτσι άλλη μια μέρα τελείωσε και πρωταγωνίστριες μας είχαν κάνει ένα βήμα μπροστά με τους αγαπημένους τους. Μια μέρα τελειώνει και μια άλλη ξεκινά και συγκεκριμένα η μέρα του σχολικού χορού έναρξης … τι θα συμβεί άραγε εκεί???

Irresistible (Fan Fiction - One Direction)Where stories live. Discover now