06. Σχολικός Χορός

1.5K 85 12
                                    

ΝΟΤΕ: Σε αυτό το κεφάλαιο μπορεί να σας μπερδέψουμε λίγο γιατί θα μιλάει και για τα τέσσερα κορίτσια. Μη μας βρίσετε. Επιπλέον θα συμβούν αρκετά και ενδιαφέροντα πράγματα;) Για τα φορέματα δίπλα είναι αυτά που φοράμε... αυτό που γράφει Liam το φοράει η Ελισάβετ, αυτό που γραφει Zayn το φοράει η Αγλαΐα, του Harry η Αναστασία και του Lou η Μαρία. Είχαμε μερικές διαφωνίες... Και ξεκινάμε!

Author's POV

Τα κορίτσια σηκώθηκαν με πάρα πολύ όρεξη μιας και σήμερα θα πήγαιναν στο σχολικό χορό έναρξης και μάλιστα με τους αγαπημένους τους! Ναι τα κορίτσια ήταν ερωτοχτυπημένα! Τα αγόρια ξύπνησαν με την ίδια όρεξη για τον ίδιο λόγο! Έρωτας! Μπορεί ακόμα να μην έχουν φτάσει σε αυτό το στάδιο αλλά σύντομα θα βρίσκονται εκεί.

Η Αγλαΐα "πετούσε στα ουράνια", η Μαρία έκανε σαν τρελή και η Αναστασία τραγουδούσε συνεχώς ό,τι να 'ναι. Αλλά το αποκορύφωμα ήταν η Ελισάβετ που από τη χαρά είχε χύσει ένα ποτήρι νερό και ρίξει ένα τοστ στο πάτωμα και (best of the best) είχε φάει μια τούμπα στις σκάλες! Κλασική Ελισάβετ...

Και τα αγόρια δεν πήγαιναν πίσω. Όλη μέρα ετοιμάζονταν μανιωδώς! Ο Zayn είχε φτιάξει το μαλλί του οχτώ φορές από το πρωί. Ο Harry είχε κάνει δυο φορές μπάνιο. Ο Liam άλλαξε πέντε πουκάμισα μέχρι να αποφασίσει. Ο Niall είχε φάει μόνο μεσημεριανό και κανονική μερίδα!


(Για να μη τα πολυλογώ) Το βράδυ έφτασε και όλοι τους ήταν έτοιμοι. (Ο χορός είναι στις 20.30. Από τις 21.30 μέχρι τις 22.30 τραγουδάει η Αγλαΐα, η Μαρία και ο Zayn μαζί με τους υπόλοιπους. Μετά DJ ένας φίλος του Zayn και λίγο και εκείνος.)

Πρώτος έφτασε ο Zayn για να πάρει την Αγλαΐα στις 20.00.

Zayn's POV

Έφτασα έξω από το σπίτι των κοριτσιών και χτύπησα το κουδούνι. Η αλήθεια είναι ότι είχα πολύ άγχος για σήμερα. Η πόρτα άνοιξε και εμφανίστηκε μπροστά μου η Μαρία.

Μ: Ααα... Γεια σου Zayn! Πέρνα μέσα!

Ζ: Γεια! (Στο καναπέ του σαλονιού καθόταν η Ελισάβετ). Η Αγλαΐα?( Ρώτησα)

Μ: Είναι πάνω ετοιμάζεται. Πήγαινε να τη φωνάξεις. Πρώτη πόρτα δεξιά.

Ζ: Οκ, ευχαριστώ!

Ανέβηκα πάνω. Έφτασα έξω από την πόρτα της που ήταν ανοιχτή. Καθόταν μπροστά στο καθρέφτη και έβαζε τα σκουλαρίκια της. Σφύριξα συνθηματικά.

Αγ: Γεια σου Zayn! Σε μισό λεπτό είμαι έτοιμη. Πότε ήρθες?

Ζ: Μόλις τώρα! (Έβαλε και το άλλο σκουλαρίκι, πήρε τη τσάντα της και με πλησίασε).

Irresistible (Fan Fiction - One Direction)Where stories live. Discover now